Батко- Е радваме се че песента ти харесва.
Мони- Ще продължаваме ли с играта?
Джин- Да хайде.
Арем- Добре кой е на ред?
Тити- Аз! Джимин какво избираш?-попита с зловеща усмивка.
Майко Джимин само да си казал предизвикателство мъртъв си!!!
Джимин- предизвикателство!
Убих та!
Тити- Ал супер! Значи да видим... а сетих са! Значи вдигаш сестра ми в булченски стил мяташ я в басейна след тва пак я взимаш водиш я в стаята и трябва да я преоблечеш ТИ!
Аз- Моля! Абсурд да скоча в басейна!
Тити- Ама ти не трябва та скачаш а той да те МЕТНЕ!
Аз- Тити!
Тити- Кажи како?-каза пърхайки с мигли!😑
Джимин ме покледна и се усмихна палаво.
Оф идиот!
Той стана и ме вдигна като булка.
Аз- Само да си посмял!
Джимин- О ще посмея и още как!
Вече стигнахме до басейна и той ме пусна!
Аз- Аааааааа!Парк Джимин мъртъв сии!-казах още крещейки.
Излязох от басейна и влязох в къщата.
Изобщо нямам намерение да го чакам.Погледнах към другите. Тити се хилеше като напушена.😑😂
Както и Ви и абе въобще всички ги избиваше на смях!😂😂😂Качих се в стаята тръшкайки вратата.
Тъкмо щях да си съблека блузата когато усетих две силни ръце да се увиват около мен.
Джимин- Не трябваше ли аз да те преоблека?!
Аз-Не!
Джимин- Сигурна ли си!-каза и ме целуна по връта.
Обърна ме към него и ме бутна на леглото. Съблече тениската си и се надвеси над мен започна да ме целува и поиска достъп с език и аз веднага му го дадох. Започна да ме целува по врата като оставяше синьо лилави петна по мократа ми кожа. Свали ми тениската и започна да ме целува по коремчето.
Стигна до полата ми и я свали. Останах по бельо. Разкопча ми сутиена и го метна на земята. Започна да ми стиска гърдите. Докато си играеше започна да ми целува корема. Стигна до интимната ми част и ми свали бельото. Изправи се и си свали дънките. Остана по боксерки.
Започна да оставя нежни целувки на интимната ми част. Опитах се да спра стенанията ми но не ми се получи. Започна да ми ближе клитората.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!