|14|

717 45 7
                                    

Аз- Хора ей сега се връщам.-казах и отидох в стаята ми.

Преоблякох се:

Вързах косата си на хлабав кок и слязох долу

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Вързах косата си на хлабав кок и слязох долу.

Всички ме погледнаха.

Куки- Божичко Джимине по полека бе братле направо ще се пръснеш!-каза и всички се засмяха освен мен и Джимин.

Да ви призная колко ми е хубаво като го дразня. Доста от вас сигурно не знаеха че съм перверзна.

Тае-Внимание всички сексапилният Парк Джимин е надървен. Мими ако желаеш отидете горе ама бъдете тихи или стой тук у го гледай как ще се пръсне.

Всички се засмяхме.

Джимин-Така ли Тае ей сега ще ти го върна тъпкано.

Тае- Ама аз ся ко толкоз казах ?

Джимин-Тити знаеш ли как Тае ще се надърви за по малко от две секунди.

Тити-Как?-попита с ококорени очи.

Хоби- Мими ще ти помогне.

Аз го погледнах въпросително... А сега се сетих ве.

Аз-Тити ела с мен горе.-тя ме последва.
Отидохме в нейната стая.

Тити-Кво ще правим тук?

Аз-Ох толкова си перверзна и пак не можеш да се сетиш! Извади една бяла риза и се съблечи.

Тити- Що?

Аз-Трябва да останеш по бельо и си облечи една бяла риза.

Тити- Ама защо?

Аз-За да възбудиш Тае ето защо.

Тя кимна и се съблече. Остана по бельо и облече една бяла риза като я остави разкопчана.

Слязохме долу. Тае като видя Тити не можа да отмести поглед от нея.

Тити- Забравих си телефона в стаята сега се връщам.

Тае-Ъм аз отивам в тоалетната.-каза и тръгна след братовчедка ми.

Куки- Ей Тае гледай да си по тих в тоалетната-провика се той като наблегна на "тоалетната".

Няма и пет минути от както се качиха и вече се чуват звуци.

Джин-Е тези двамата са аут, а сега продължавайте.

Мони си стоеш и гледаше от страни накрая стана от дивана и си съблече блузата. Ол да забравих да ви кажа бяхме увеличили температурата на 50 градуса. Знам ужасна жега ама така момчетата се възбуждат по бързо.

Горкият Хоби и той замина и на него му са тесни панталоните. Браво Мони.
Аве ще ви сватосам аз двамата ама кога ще е ще видим.

Погледнах към Яни. Тя разбра какво искам да направи. Бутна ми телефона от масата и той падна на земята. Аз от своя страна трябва да се наведа за да го взема. Това и направих и се обърнах към Джимин.

Той седеше и гледаше в една точка. Но още нищо не е свършило отидох и седнах в него.Той уви ръцете си около мен и ми прошепна в ухото: каквото и да правиш бебе аз ще те победя.-каза и ме целуна по врата. Тъкмо щях да изстена когато се сетих, че той само това и чака затова си захапаха устната. Все пак това е едно от слабите ми места.

Кака и батко отдавна бяха загубили та кака победи батко. И Куки победи Яни.
Мони победи Хоби. Останахме аз и Джимин.
Стояхме и се гледахме така все едно ще се изядем всеки момент. Накрая той си съблече ризата.

Всички ни гледаха от страни. Ол така ли ще я караме Парк Джимин добре тогава. Съблече роклята и сега буквално съм по бельо.
Джимин само се усмихна мазно, дойде при мен и ме целуна. Първоначално беше нежна целувка после я задълбочи.
Край това ме довърши.

Арем- Е явно победителят е Джимин. Браво на теб братле!

Джимин- Благодаря. Е скъпа моя казах ти че аз ще победя!-каза и си захапа долната устна.

Ето новата глава. Идея си нямам какво написах ама да има😂.
Та надявам се да ви хареса.❤️❤️❤️

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now