|96|

428 29 35
                                    

Задължително прочети последното!

Аз-Ч-Чим..от к-кога стоиш т-там?-подяволите почнах и да заеквам. Чудесно!

Джимин-От достатъчно че да чуя всичко.-каза и започна да се приближава бавно към мен.

Аз-Джимин аз....

Джимин-Повече да не си се отделила от мен!Ясно? Ако тоя си мисли че може да ти направи нещо или на децата значи си рискува живота.

Аз-Но Джимин той...

Джимин-Той е едно жалко копеле за което ще се погрижа по късно!-каза и постави ръцете си на кръста ми като ме придърпа към себе си.-Всичко ще бъде наред. Обещавам.-каза и ме целуна по челото.

Аз-Обичам те.-казах и го погледнах в очите.

Той се усмихна сладко и ме гушна.

Джимин-И аз те обичам мила.

Щом се отделихме някой нахлу в стаята.

Тити-Ари бе мамо тате кво ми се моткате?

Аз-Ъм....какво?!

Тити-Оф тази вечер ще има ергенско и моминско парти за Мони и Хоби нали утре са женят.

Джимин-Спокойно не сме забравили всичко е готово.

Тити-Добре момчетата те чакат долу а маме ти са обличай и слизай.

Аз-Добрее.

Тя излезе от стаята и Джимин ме погледна мазно.

Джимин-И какво ще обличаш?

Аз-Не е твоя работа.

Джимин-Моля?!Точно моя работа е!

Аз-Хубуво а ти с какво ще си облечен?

Джимин-Честно казано незнам. Защо ти не ми избереш а пък аз да избера на теб?

Аз-Хубаво ще ти избера ама аз вече съм си избрала.

Джимин-Така ли? И как ще си?

Аз-Казах ти не е нужно да знаеш.

Джимин-Оф знаеш че все някак ще разбера.

Аз-Да но докато разбереш вече ще си далеч от къщата.-казах и му се усмихнах фалшиво.

Отворих гардероба от страната с неговите дрехи след пет минути разглеждане му избрах.

Аз-Заповядай. И по бързо че те чакат.

Той ги огледа и се усмихна.

Облече се:

Облече се:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now