Татко-Осъзнаваш че ще живеете в друга къща нали?
Аз-Да!
Тити-Аз предлагам друго. Аз и Мимито ще живеем при вас а Тае и Кристиан ще живеят в друга къща.
Татко-Ам незнам...
Мама-Хайде де поне на това се съгласи!
Татко-Оф добре. Но Кристиан ще идва в нас на всеки два дни!
Аз-Ем хубу..😑
Обърнах се към останалите.
Аз-Момичета ще ми помогнете ли да си сабера багажа?-казах с леко насълзени очи.
Яни- Да разбира се хайде!-каза и ме задърпаха нагоре.
Ани-Ще извикам и момчетата.-каза и пак слезе долу.
Аз-Ама....оф добре.
С Тити започнахме да си сабираме багажите.
Момчетата нахлуха в стаята ми.
Батко-Оф какво ще правим.
Аз-Нищо!
Куки-Как така нищо?
Аз-Ами не знам! Не разбирам какво по дяволите се случи днес. Преди няколко дни баща ми беше щастлив за мен и Чим а сега иска да ме омъжи за този гноясал червей! Какво да правя?-казах едвам.
Джимин-Незнам какво ще правим но ако тоя те докосне ще му счупя ръчичките!-каза видимо издразнен.
Тити-Не само ти ще се занимаваш с него. Ам како ще събереш ли и моят багаж аз трябва да си поговоря с другите замалко?
Аз-Ем хубу.-казах и всички отидоха в нейната стая.
Гледна точка на Тити.
Аз-И ко ши прайм ся? Ми ако тоя и направи нещо? Какво ще стане после. Да вярно може да сме в една къща с нея но този може да измисли всичко.
Мика-Стига ако и направи нещо ще ни каже.
Аз-Пф ще ни каже. Все пак говорим за Мими. За сестра ми!
Абсурд да ни каже! Квато е срамежлива а и не би си признала такова нещо.
Но наистина този кат го знам що за стока е абсурд да я оставя сама с него!Тае- И ся ко аз тряя да живея с него ли?
Аз-Еми беби налага са! Ама споко тос направи ли ти нещо звънкаш и до две минути съм при вас с боздугана.
Яни-От къде имаш боздуган ма.
Аз- Не знаеш какво притежавам! Ако реша и с пинсета мога да го убия. Спомням си в 7-ми клас как един от класа ма беше питал нещо ама аз бях с гръб към него и кат са обърнах го цапнах с лакътя и му счупих носа. Ама нали без да искам! За тва че дори и без да искам мога да убия Кристиан.-казах и всички са засмяха.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!