След няколко часа вече бяхме в Хонконг. По-лошо пътуване не съм имала. Тази ПРЕКРАСНА ХЕЯ
не спря да оглежда да заглежда и кво ли още не ВСИЧКИ МОМЧЕТА.СЪЖАЛЯВАМ АМА КУЧКО НАЙШ ЛИ ДЕ ЩА ЗАВРА!
Вече се настанявахме в хотела.
Тъкмо бяхме в фоайето и се разпределяме в стаи.Тити-А ХЕЯ ти миличка нямаше ли да си ходиш при ваще?!
Хея-Ами да но те са извън града и за това ще ги изчакам да се върнат. За това ще остана малко с вас. Ако не е ПРОБЛЕМ!-каза с нагъл поглед.
Ама я кучко умряла.
Аз-Не нямаме проблем просто те питаме за да уточним и да кажем на гробаря кога да ти приготви гроба!-казах и се засмях фалшиво.
Хея-Както и да е.-каза и отметна коса.
Арем-Така мисля че е ясно кой с кого ще е в стая.
Хея-Ам момент може ли аз да съм с Джимин в стая или с Тае.
Аз и Тити се спогледахме.
Аз и Тити-НЕЕЕ!
Хея-И що?-каза с повдигнати вежди.
Джимин-Как така защо! Аз отивам при жена си и децата си а Техьонг отива при другото ми дете. Сега разбра ли?
Тае-И за да се изясним ти ще си сама в стая.-каза и взе куфара от ръцете на Тити и тръгна към асансьора.
Тити се приближи до мен.
Тити-От една страна не искам да съм в една стая с него...поне за сега но и не искам тази пачавра да е при него.
Аз-Спокойно ще се погрижим за нея по късно.
Джимин се обърна към мен и взе куфара от ръцете ми и преметна ръката си на рамото ми. Тръгнахме и ние към асансьора.
След две минути стигнахме стаята си която беше на третият етаж.
Аз-Чим кога трябва да отидем на интервюто?
Джимин-В 17:30 а сега е 16:00.
Аз-Ол имам малко време да се приготвя.
Джимин-Аз трябва да отида с момчетата при гримьорите. После ще ви чакаме в фоайето.
Аз-Добре.
Приближи се и ме целуна след това излезе от стаята.
Тъкмо станах от леглото и момичетата нахлуха в стаята.
Тити-Ай ма секси да се оправяме че няя време.
След половин час бяхме готови.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!