Гледна точка на Тити.
Отидохме в един склад на първият етаж. Бяхме завързали
Серон и Dae за два стола.Аз-И така значи си мислехте че като се съберете вие двечките с Кристиан и чичо ми ще можете да нараните Мария?!...Ем няма да стане.
Ани-Осъзнавате колко много ще съжалявате след малко нали?!
Dae-Ако племенницата ми беше жива щеше да се погрижи за всички вас!
Мони-Пф че някой да я е карал да се самоубива? Ако не го беше направила то Тити щеше да я довърши!
Аз-Така е. А ти мърша такава как подяволите реши че от Джимин тря да се залепиш на чичо ми?-казах вече крещейки.
Серон-Извинявай миличка но аз го обичам! И коя си ти че да ми говориш така?
Аз-Най-големият ти кошмар!-казах и ѝ ударих силен шамар при който тя изпищя силно. Пф ревла😒.
Ани-Ай стига са филмира. Няма ти падне главата от един шамар!
Серон-Млъкни ма курво умряла.-каза през рев.
Ани се ядоса и ѝ удари още един шамар.
Мони-Момичета стига! Защо просто не им покажем че не бива да се занимават с нас?!
Аз-Права е! Нека да се позабавляваме!-казах с зловеща усмивка.
Извадихме нещата за "мъчение"😂
Е започва се😈😈😈!!!
Гледна точка на Мими.
Стоим в колата вече час и на мен страшно много ми доскуча.Аз-Оф момчета много ми е скучно. Какво направиха другите.-започнах да мрънкам.
Куки-Трябва да се погрижат за нещо.
Аз-Ам какво нещо?
Батко-Няма значение. Спокойно след малко ще дойдат.
Аз-Но....
Джин-Миме гладна ли си? Ако искаш да ти купя нещо от магазина зад ъгъла?
Аз-Не не съм гладна. Добре де поне ми кажете къде е Джимин.
Куки-Вътре.
Батко и Джин-КУКИ!
Куки-Опа.....
Батко-Ще видиш ти едно ОПА!
Аз-Чакайте малко. Значи Джимин е вътре така ли? И другите ли са вътре?!
Джин-Амииии......може би.
Е не! 🤦🙄
Гледна точка на Тити.
Почти "приключихме" с тези.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!