Гледна точка на Джимин.
Вече бяхме пред склада.Влязохме вътре и точно в средата Кристиан беше завързан с вериги за тавана.
Беше с завързани очи.
Джин отиде и махна превръзката от очите му.
Кристиан-И ся кво? Убивай ме и да се свършва.
Аз- Всъщност съм планирал по-бавна и мъчителна смърт за теб.
Кристиан-Офф...
Тити-Айде куче мръсноо време е за отмъщение!-каза и заби юмрука си в лицето на Кристиан.
Гледна точка на Мими.
От 3 часа се опитвам да заспя и не мога.Имам някакво лошо предчувствие...
Дано не се случи нещо с Чим или с другите...Ох не мога повече! Станах от леглото.
Отворих вратата на стаята и тръгнах надолу по стълбите.
Влязох в хола и седнах на дивана.
Пуснах телевизора но не обърнах внимание на кой канал.Исках просто да се разсея от това гадно чувство.
"Извънредни новини! Преди по малко от два часа е избягал престъпник от затвора на Сеул. Говори се че някаква жена му е помогнала да избяга. След повече разследване се установи, че това е бащата на Мария Георгиева годеницата на Парк Джимин от световно известната група BTS.
Ето това ме накара да замръзна на място. К-как така и-избягал?!
Все още взирайки се в телевизора чух глас зад себе си.
-Разчуло се е по бързо от колкото очаквах.-каза и се засмя силно.
Обърнах се бавно и внимателно. А зад мен в цялата си прелест стоеше баща ми с насочен пистолет към мен.
Аз-Т-татко!-прозвуча повече като въпрос.-К-как влезе тук? И как и-избяга?-не можех да спра да заеквам.
Та той всеки момент можеше да ме убие.
-Избягах благодарение на Dae. А относно защо.....да кажем че просто трябва да довърша започнатото!-каза с злобна усмивка.
Стоях и го гледах уплашено. Ами ако стори нещо на бебетата?🥺
-Хайде качвай се и си сабирай багажа имаш 5 минути!
Аз-М-моля?!
-Каквото чу! И не ми прави номера защото в момента хората на Dae са около къщата и чакат сигнала ми за да я изгорят до основи!
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!