Отделихме се и се усмихнах ме един на друг.
Другите се върнаха...
Погледнахме към тях и избухнахме в смях. Яни дърпаше Куки за ухото,а тя беше цялата мокра.Джимин- Какво си направил ве брат?- каза и се засмя.
Яни- Какво е направил ли?! Тоя тъпанар ме бутна в басейна.
Куки- Ама скъпа беше без да искам.-каза, а Яни го стисна по силно за ухото.
Куки- Аййшш болиии.
Яни го съжали и го пусна.
Яни- Ся отиди и скочи в басейна.- каза и се намръщи.
Куки изофка и отиде да скочи.
Върна се целият мокър, а Яни замръзна на място. Той беше с бяла тениска и се сещате като се намокри как прозира.
Куки забеляза как го гледа и се усмихна мазно.Тити- Яни успокой се ма жена лигите ти текът.-каза и всички се засмяхме.
Яни- То да бяха само лигите...-каза тихо под носа си така, че никой да не я чуе.
Батко- Е какво ви се прави?
Яни- Аз отивам да се преоблека.
Куки- И аз.
Тити- Сигурни ли сте, че само ще се преобличате?-каза и се засмяхме.
Куки- НЕ!
Яни- Кукиии!
Куки- Какво бе скъпа няма да лъжа хората какво ще правя с теб,ааа!
Избухнахме от смях.
✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓
Сега е 17:35.
Всички сме в хола. Освен родителите ни те си имат отделна къща. И Чим. Още е в стаята си. Вече се притеснявам.
Ще отида да го проверя.Станах от дивана.
Батко- Къде?
Аз- Да проверя Джимин.
Батко- Добре.
Качих се горе и застанах пред вратата на неговата стая. Почуках... никакъв отговор. Почуках още веднъж. Отново без отговор. Накрая просто отворих шибаната врата.
Заварих Джимин да свири на пиано. Чак сега забелязах че има пиано в стаята му..
Така като го гледам не е чак толкова пиян.Аз- Хей, как си?- казах и отидох до него.
Джимин-Добре. Можеш ли да свириш?-каза и погледна към пианото.
Аз- Разбира се, че да.
Джимин- Кой те научи?
Аз- И сам ще се сетиш.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!