Мина една седмица откакто Тити се премести при мен. През цялото това време много се забавлявахме.
И с момчетата. С Джимин много се сближихме. Обаче през това време Тити ми се струва доста разсеяна.Не, че не си е разсеяна по принцип ама през тази седмица повече от обикновено.
Както и да е часът е 7:30.
Направих сутрешните си процедури.Облякох се така:
Странно когато се събудих Тити я нямаше вкъщи къде ли е? Абе ще и звънна.В разговора:
Аз-Ало овца такава къде си?
Тити-Ами аз вече съм в училище.
Дойдох с Тае.Аз- Моля? Момент с Тае ли?
Тити-Ами да. Човек трябва да ти кажа нещо важно...
Аз- Гаджета сте нали?-прекъснах я обаче наща хич не ме отрази и си продължи.
Тити-Исках да ти кажа още преди една седмица но..
Аз- Момент какво заедно сте от една седмица и не си ми казала. А уж си споделяме всичко.
Тити-Ами не знаех как да ти го кажа съжалявам.
Аз-Ама ти сериозно ли? Човек не е кой знае кво. Смисъл просто можеше да ми кажеш. Бахти доверието дето ми имаш.
Край на разговора.
Няма да я убивам наистина но съм и бясна че ми няма доверие.
Все пак си споделяме всичко абсолютно всичко. Е..явно не е тъка.Стигнах до училище за три минути
а по принцип стигам за десет.
Както и да е.
Видях останалите и Тити която се криеше зад Мони.
Отидох при тях.Аз-Тити може ли да поговорим?-попитах с фалшива усмивка.
Тити- Ами...не знам. Можем ли?
Другите просто мълчаха и ни гледаха.
Аз- Моля те.
Тити-Съжалявам, че не ти казах просто не знаех как. Наистина знаеш колко много доверие ти имам.Все пак аз съм твоето перверзно ангелче.
И моля те не ме убивай. От сега нататък ще ти казвам всичко става ли?
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!