На сутринта се събудих от някой който скачаше върху мен. Отворих очи и бях готова да напсувам този педерас който се оказа Тити.
Аз-Ти нормална ли си ма веднага да слизаш от мен ще ме смажеш!
Тя дори и не ме отрази и продължи да скача и да се смее като душевно болна!
Аз- Христинке веднага да слезеш от мен!
Тити-Ох добре де слизам. Пуу!
Аз- Благодаря ти Боже.
Тя седна на леглото до мен.
Тити- Я ся ми разкажи как прекара снощи?! Я кажи на твоята РЯПА колко силно стенеше името на Джимин?
Аз-Майната ти!-казах и се завих през глава.
Тити-Мерси! А ся ставай да се оправяш че другите ни чакат!
Аз- Ама на мен не ми се става!
Тити- Не ме интересува ставай мързел такъв!-каза стана от леглото и ми задърпа краката за да стана.
Аз-Пусни ме ма! Откачалка такава.
Чуваш ли ме?Тити- Не глуха съм! И сега ставай или ще извикам Джимин!
Аз- Ако искаш и президента извикай няма да мръдна от това легло!-казах с затворени очи.
Тити-Хубаво!-пусна ми краката и излезе от стаята.
След пет минути дойде Джимин.
Джимин- Оплакаха ми се че отказваш да станеш от леглото ми.
Аз-Правилно си чул!-казах и го погледнах.
Джимин-Ако не станеш ще те изнасиля!
Аз- Ха успех с това!
Джимин- Не се шегувам!-каза сериозно и в стаята влезе отново Тити.
Тити-Ако не станеш от леглото ще кажа на Шуга че щеше да си счупиш врата три пъти по време на тренировките ти по балет!
Когато чух това станах като стрела обаче веднага се спрях заради тъпата болка на междукрачоето ми. Ах Парк Джимин мъртъв си.
Но все пак продължих да вървя към моята стая.
Тити-Хахаха вървиш като някой пингвин!-каза и се смееше като напушена.😡😂
Аз-Джимин ти си виновен за това!
Джимин-Съжалявам бебе но ти си го изпроси.
Аз- Ще видиш ти!-казах и влязох в стаята ми. Взех си горещ душ и се върнах в стаята ми. Облякох се така:
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!