Гледна точка на Мими.
Вече съм в самолета. Оф благодаря ти Лухан! Ако не беше ти не ми се мисли просто! Сега остана само едно нещо и то е да убия ДЖОРДАН!!!Няма да позволя да ми съсипва живота повече! Писна ми от нея и скапаната и леля!
До час вече ще съм в Сеул. Нямам търпение да видя другите. Господи! Ами как ще погледна Джимин. Сега какво сме?
Още ли сме заедно след онзи скандал или..Гледна точка на Джордан.
Днес ще ме изпишат от проклетата болница! Ако не беше онази мърша Тити която ми пукна хубавата глава нямаше да съм тук! О само да кажа на леля какво е направила ще накара Мария да страда още повече!😂😂И накрая Чимки ще е само МОЙ! Също и парите му! Ще забрави за онази кучка и ще се върне при мен! И тогава аз ще бъда единствената жена в живота му! Дори и майка му няма да посмее да го докосне.
А през това време Мария ще бъде изнасилвана докато умре! Да се надяваме че ще е скоро!😈Гледна точка на Мими.
Туко що слязох от самолета и тръгнах да излизам от сградата. Докато вървях видях
Тити,Ви, батко,кака и абе въобще всички.
Тръгнах бягайки към тях и се хвърлих върху Тити. А тя ме прегърна силно.
Добре ма жена сигурно съм ти липсвала ама ши ма удошиш!Тити не е шега работа! Тя е как да го кажа...мъжко момиче! Може да те смачка буквално! Ядосаш ли я не и се мяркай пред погледа поне три дни...поне!
Аз-Сис не мога да дишам..-щом казах това тя се засмя и ме пусна.
Тити-Добре ли си? Ония миндил докосна ли те?-щом каза това аз се вцепених.
Прошепнах и: ще говорим за това по късно.
Тити-Ама...
Аз-Стига сега не се ли радваш че съм тук?
Тити-Ми...не!
Аз-Добре тогава се връщам в Шанхай!-казах и тръгнах обратно.
Тити-Не ма! Стой тука!-каза и ме задърпа към другите.🤣🤣🤣
Всички ме прегърнаха освен Джимин той само ми се усмихна.
Еми явно че живота ми винаги ще бъде преебан.😑😔
Тити-Хайде да тръгваме че ми омръзна тука!-каза и ме забута към изхода.
Качих се в колата на Мони и Тити.
Качих се на задната седалка.
Щях да припадна когато видях Тити да сяда на шофьорското място. Сериозно ли!
Иска да скоча през прозореца ли?
Ем ще се мре! Явно!
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!