Събудих се с нежелание. Отворих очи и веднага съжалих. Бях в прегръдките на Джимин. Ол не! Какво се случи снощи? Нищо не помня!
Огледах се и ужас цялата стая е кочина. Разкъсаната ми рокля възглавниците чаршафите. Ужас!
Погледнах към Джимин който спеше дълбоко. Какво се случи снощи? Веднага станах от леглото. Загърнах се с един чаршаф и отидох до моята стая. Добре че си бях оставила някои дрехи тук. Облякох си белото и дрехите и
излязох от стаята и слязох на бегом по стълбите. А долу...все едно е паднала бомба!Имаше поне 100 празни бутилки от алкохол. Видях Сухо,Кай,Сехун и кой ли още не да лежат на земята омацани целите с торта. Видях и Серон и Джия лежащи на дивана. Стана ми още по гадно. Защо ли? Ами защото на практика спах с гаджето и докато тя се намира в същата сграда. Чувствам се толкова долна. Как можах?!
Побързах да изляза за да не ги събудя.
Качих се в колата и потеглих към вкъщи.
След 10 минути бях в вкъщи.
Влязох и веднага влезнах в кухнята и изпих едно хапче че главата ми ще гръмне🤯.
Отидох в хола и си включих телефона. Имах 25 пропуснати от Тити,15 от кака,20 от Моника,5от Яни, 10 от Ани, 4 от Мика и 18 от Ерика. Божичко ще ме убият!
Втренчих се в телевизора. Изведнъж започнаха да ме заливат спомени от снощи.
Всички бяхме ужасно пияни.
Момичетата си тръгнаха защото Тити едва не преби Тае и ме зарязаха. После и аз щях да си тръгна но Джимин ме метна на рамото си и ме завлече в стаята си. Аз не исках защото не беше правилно особенно като Серон е в къщата но не успях да издържа.
Господи свърши в мен 4 пъти.
Какво направих? А какво ще правя сега? Как ще се държим след снощи? Оф мамка му всичко се прецака!😭И момичетата мнол хубу ма зарязаха. Браво думи нямам!
Момент...щом са си тръгнали значи трябва да са тук.
Все пак те живеят в онази къща няма къде другаде да отидат освен тук.Станах като стрела от дивана и се качих горе.
Влязох в стаята на Тити и ги заварих заспали всички една върху друга.
Аз-МОМИЧЕТА ЩЕ УМРА!-изкрещях се толкова силно че сигорно и нашите са ме чули в България.
Те пък така се стреснаха че изпадаха от леглото.
Ани- Какво по дяволите!?
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!