Гледна точка на Мими.
Стоя в този склад от почти час. Радвам се че поне Мони се спаси. Ако нещо и направят тези не знам просто.
До сега се опитвах да се развържа. И най накрая въжетата се разхлабиха.
Развързах и краката си и станах от стола.Щом станах ми се зави свят.
Стоя седнала от 6 часа нормално е. Огледах се и видях отворен прозорец.Затичах се към него и погледнах надолу. Оф мамка му това нещо е високо поне 10 етажа а аз се намирам на последният. Ами сега какво.
Поогледах се и видях въже взех го но има малък проблем прекалено е късо.
Е Мария ако не се пребиеш сега то няма да има друг път.
Завързах единият му край за някакво желязо приковано към земята а другият го пуснах през прозореца.
Надвесих се през прозореца и
........боже какви ги върша? Та аз съм бременна ами ако се случи нещо с детето. На всичкото отгоре имам и страх от височини. Оф ако скоча и се случи нещо с бебето няма да си го простя а пък ако Кристиан го нарани ще си плати.Докато се бях замислила какво да правя чух вратата да се отваря. Обърнах се към човека.
И естествено познайте кой е....
Кристиан-Охо мамче. Какво правиш до прозореца?!-каза ядосано.
Аз-На кво ти прилича? Ще бягам бе тъпак.
Кристиан-Я не ми говори така!
Аз-Пф накарай ме!-идея си нямам какви ги говоря ама тоя мнол ми лази по нервите!
Кристиан-Чуй ме малка кучко или ще млъкнеш или ще се сбогуваш с изчадието на Парк.-каза и тръгна към мен.
А край вече ядосах са.
Тръгнах бързо към него и му забих силен шамар.Аз-Повтори го само още веднъж! Това че баща ми си мисли че ще ме продаде на теб не означава че ще се случи. Няма да го позволя.-той ме погледна ядосано и тръгна към мен.
Аз тръгнах предпазливо назад но опрях някаква маса.
Той застана пред мен.
Кристиан-Искаш да повторя?! Добре тогава. ЩЕ СМАЧКАМ ТОВА ИЗЧАДИЕ ВЪТРЕ В ТЕБ!-каза и ме хвана за врата като стисна силно.
Първоначално не реагирах но после започнах да се задушавам.
Бутна ме на масата и аз легнах а той се надвеси над мен. Започна да целува врата ми. Сълзи започнаха да се стичат по лицето ми. Не може всичко да свърши така.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!