|2|

1.4K 68 14
                                    

-Да, мисля, че това е перфектния момент да ви кажа истината.-казах поглеждайки и двете.-Юнги ми е полу братовчед. Майка му е втората съпруга на чичо ми, което прави него мой братовчед.-казах спокойно.

-Това е много яко.-каза Хриси и се усмихна широко.

-Но защо не ни каза по-рано?-попита Яни.

-Защото не е безопасно нито за тях, нито за нас. И се надявам поне за сега да не разбира цялото училище.

-Имаш думата ни.-казаха двете едновременно.

***********************************
И така часовете свършиха, а момичетата ми влязоха в положение за което съм им страшно благодарна.

Качих се в стаята си и се тръшнах на леглото. Обмислях цял ден дали да не попитам момичетата и момчетата дали искат да дойдат в вкъщи. Нашите ги няма, в командировка са за една седмица така, че трябва да се възползвам по някакъв начин.

А и така ще ги запозная по-добре.

Обадих се на Юнги.

В разговора:

-Ало, батко?

-Здравей миличка, как си?

-Добре съм. Мислех си дали да не се съберем в нас тази вечер. Тъкмо с момичетата да се запознаете по-добре.

-Добра идея. Към колко да дойдем?

-Ами 20:00?

-Идеално. До после, обичам те.

-До после батко. И аз те обичам.

Край на разговора.

Сега трябва да звънна на момичетата.

Звъня и на трите едновременно.Третата е Мони, тя още не знае за момчетата защото днес беше болна и не дойде на училище, но ще и кажа като дойде.

В разговора:

-Момичета хайде довечера у нас да гледаме филм.-казах чакайки отговорите им.

-Съгласна.-каза бързо Яни.

-Че къде без мен?-попита превзето Хриси и всички се засмяхме.

-На мен все още ми е лошо, ами ако ви заразя?-каза тихо Мони.

-Няма страшно ще ти направя пилешка супа.-казах веднага.

-Ще си топ.-каза Хриси.

-Добре тогава, бройте и мен.-каза развълнувано.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now