Върнах се в чифлика с поне десет торби.
Реших да отида на пазар...Преоблякох се:
И слязох долу на двора при другите.
В анкетата му пишеше, че мечтаната жена тренира. Е аз тренирам муай тай.Джимин-Какво правиш?
Аз-Тренирам.-казах удряйки закачената на дървото боксова круша.
Удрях с такава ярост, че имам чувството, че крушата ще падне.
Джимин-Успокой се. Ще се нараниш.
Аз-Съвсем спокойна съм си. Не се тревожи за мен.
Юнги-Мими, Джимин бихте ли дошли?
Аз-Не можах да си довърша тренировката.-казах отивайки към масата където бяха другите.
Джимин ми отмести стола поглеждайки ме.
"Жената на мечтите ми е студена и отдръпната"
Аз-Много благодаря, но нямаше нужда.-казах извъртайки поглед сядайки.
Юнги-Такам..ако сте се настанили ще ви съобщя това което исках да кажа.
Много са харесали дизайнът на рекламата и слоганът също. Направих графичният дизайн. Остана да изготвим план.Джимин-Срещнах се с представителят на няколко списания, това е списъкът.
Вижте го и вие. Набележете които считате за подходящи и да действаме.Тае-Като приключим да вечеряме в клуб luna brillante.
Тити-Кво пък е тва?
Аз-Означава ярка луна.
Тити-Ааааа ясно.
Джимин-Добре, после ще свършим и останалото.
Посегнах към каната с вода, но Джимин ме изпревари и ми подаде чашата с вода.
Аз-Ъмм благодаря.
Хоби-Открих адвоката на Адан Десото. Някакъв си на име Диего.
Джимин-Имам предположение какво стои зад всичката тази работа, но нека изчакаме. Да видим какво ще стане.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!