Тити- Е ето и моят подарък за най-добрата кака на света.-каза и ме гушна. Подаде ми една чисто бяла кутия. Отворих я и вътре имаше една невероятно красива бална рокля.
Аз- Боже Тити прекрасна е. Много ти благодаря.-казах и я прегърнах.
Батко- Това е от мен и кака ти. Сигурен съм че ще ти хареса.-каза и ми даде една розова кутия с дупки от страни.
Какво подяволите има вътре?
Отврих я и....Аз-Ойй боже.-В кутияте имаше ето това:
Извадих го от кутията.
Аз-Батко како много ви благодаря..... но аз не мога да го приема.
Кака- Разбира се, че можеш мила.
Аз-Да мога но майка ми сигорно ще се изнесе.-дам майка ми я е страх от всяко едно възможно животно дори и от малко коте.
Батко-Помислил съм за това когато ще си ходиш в България то ще е при нас.
Аз-Ами добре така става.-казах с широка усмивка.
Куки-Как ще го кръстиш?
Тити-Може ли аз да избера как ще се казва?-попита с мазна усмивка. Честно казано малко ме плаши.
Аз- Ами добре но да не е някое сещаш се какво щото после никой не може да те спаси от мен.
Тити-Да да както кажеш. Да се казва... Чими.-усмихна се до уши. Ох Боже.
Джимин- На мен ми харесва.
Мони-Да супер си е.
Яни- И на мен ми харесва.
Аз-Еми добре значи ще се казва Чими.
Получих още невероятни подаръци от останалите и дойде ред на Чим. Дойде до мен.
Джимин- Още веднъж честит рожден ден любима.
След това извади от джоба на дънките си една кутийка и я отвори. Вътре имаше пръстен.Ето това е пръстенът:
Аз- Джимин нямаше нужда.Джимин- Напротив.-каза и ме целуна нежно.
####################################
Сега всички сме в хола.
Арем- Хора много е скучно прави ли ви се нещо?
Куки-Аз имам една идея.
Яни-Ол и каква е тя?
Куки се спогледа с Джимин с доста мазен поглед.
Тити-Ехо де се замислихте?
Каква ви е идеята?Тае- Ще играем на една игра. Тя се казва възбуждащият възбужда.
Мони- Моля?
Хоби-Правилата са много прости.
Ще играем на два отбора. Момичета срещу момчета.Джимин- Нашият отбор ще се опита да възбуди вашият отбор а вашият нашият. Това е.
Арем- Всичко е позволено да се обличате да се събличате.
Аз-Ахам а когато единият отбор победи какво печели?
Батко- Зависи. Трябва да остане по един от двата отбора. И накрая който победи от тези двамата. Победителят може да си избере всичко от този който е победил.
Кака-Ясно. Кога започваме?
Куки- Сега обаче има един мъничък проблем. Има двама повече и те са Арем и Джин и тъй като ще е доста странно да се опитате да се възбудите един друг ще наблюдавате от страни.
Джин- И аз мисля така.
Арем- И аз.
Започнахме играта.
Яни- Стана много горещо.-каза и си разкопчана ризата така че сутиенът и се виждаше и то доста. А Куки започна да се поти.
Аз-Хора ей сега се връщам.-казах и отидох в стаята ми.
Ето и следващата глава. Знам малко е кратка ама ко да се прави живот.
Утре ще кача следващата.
Обичам ви ❤️❤️❤️❤️!!!Въпрос: кой ви е биаса?🤔
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!