Вече сме пред хотела в който е...ъгх клиента ми.🙄
Dae- Така първо. Бъди послушна. Остави се в ръцете му и най вече не си и помисляй да бягаш защото ще те намеря и ще те убедя! Разбра ли!
Аз-Аха...а ти разбра ли че квото и да ми дрънкаш аз ще слушам само и единствено себе си! Виж имаш време.
Пусни ме преди Тити да те е намерила защото повярвай ми ще те накара да съжаляваш заедно с племенницата си.Dae-Оф защо не се откажеш?! Не разбра ли че вече дори не те помнят! Джордан зае мястото ти и ти не можеш да направиш нищо!
Съжалявам ама няма да се предам! Не и този път!😡
Аз-Да да хубу! Ай че ще закъснея!
Dae-Явно че се предаде,а!-попита с лукава усмивка.
Аз-Да,и?!-казах изнервено.
Dae-А нищо.
Вече съм пред хотелската стая.
Оф Боже. Ами ако тоя ме изнасили?
И в крайна сметка не успея да избягам!?
Какво ще стане тогава?! Ще се върна ли някога в Сеул? Ами ако този все пак ме изнасили и се върна в Сеул! Как ще погледна Джимин???Оф Мария стегни се! Не се шашкай прекалено! Ще се справиш! Щом може да се справиш с Тити да не убие Джордан значи това е нищо!
Поех си дълбоко въздух и...не! Сега съм сама в коридора. Мога да избягам😁.
Тъкмо тръгнах към асансьора когато вратата зад мен се отвори и някой ме задърпа в стаята.Кевин-Къде си мислиш че отиваш!-каза побеснял.
Аз седях и го гледах стреснато. Той се изнерви от мълчанието ми и ме бутна на леглото като се настани отгоре ми.
Това ли е краят? Така ли ще свърша?
Започна да ме целува по врата. Сълзи започнаха да се стичат по пребледнялото ми лице. Какво ще правя? Този ще ме изнасили без да му мигне окото.Кевин-Ще бъде незабравимо миличка обещавам ти.
Аз-Моля те...не го прави!-казах едвам през сълзи.
Кевин-Не плачи миличка ще почувстваш огромно удоволствие!
Аз-Пусни ме изчадие такова!-казах вече крещейки.
Кевин- МЛЪКНИ!-каза и ми удари шамар.
Не мога повече!
Кевин-Сигурен съм че ще ти доставя много повече удоволствие от твоят Парк Джимин!-каза с мазна усмивка.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!