|25|

592 34 14
                                    

Говорих с Димо и той ми каза да се успокоя и да не прибързвъм с решението да се върна в България.
Димо и Джимин се познават и често казано не се понасят. Затова и когато казах на Димо какво ми причини Джимин беше меко казано бесен.

В момента съм в стаята ми. Страх ме е да изляза за да не го видя заедно с оная кучка. Накрая просто реших да си легна.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

На сутринта усетих някой да държи ръката ми.

Отворих бавно очи и видях Димо. Но как? Кога? Защо е тук?
Станах и веднага го прегърнах.

Димо- По полека милинке ще ме одуши!-каза и се засмя.( той така ме нарича милинка).

Аз-Какво подяволите търсиш тук?-казах като го пуснах.

Димо-Ами тъй като си разстроена реших да дойда и да те видя. А и с Тити сме измислили нещо.

Аз-Само не ми казвай, че вече сте измислили убийството на Джимин.

Димо- Ще кажем че е инцидент.

Аз-Димоо!

Димо- Добре де но ако искаш можем да се погрижим.

Аз-ДИМО!

Димо- Хубу де аз само да кажа.

Аз-Много ми липсваше тъпчо.-казах и пак го гушнах. А той веднага отвърна на прегръдката.

Димо-И ти на мен гномчо.

Аз-А нещо друго да сте измислили?

Димо-Да, измислихме план в който ние двамата ще се зарибяваме за да може да караме Джимин да ревнува. А щом той ревнува значи е влюбен в теб наистина.

Аз- Едва ли някога ме е обичал наистина... но добре нищо не губим с този план.

Димо- Значи си съгласна?

Аз- Мда.

Димо- Супер, а ся ставай да се оправяш.

Аз-Добре ставам. А и някой друг знае ли че си тук.

Димо- Ами само Юнги, Джени, Тити, Моника и Яница.

Аз- Аха значи всички..

Тити влезе в стаята.

Тити- Още ли не си готова? Отивай да се оправяш и облечи това.-каза и ми даде дрехите.

Изведнъж се чу крещене от първия етаж. Мисля че бяха батко и Джимин.

Тити- Аз отивам да се включа в скандала а ти през това време се оправи и слезте долу.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now