Гледна точка на Мими.
Туко що се върнахме в Сеул от Париж.
Веднага се качих в стаята си и се тръшнах на леглото. Оф много ама много ми е скучно.Както си лежах и зяпах тавана някой влезе в стаята ми. Беше Хоби.
Хоби- Хей.
Аз- Хей. Как си?
Хоби- Ами добре.
Аз- Сигурен ли си? Мъчи те нещо.Ела и кажи на кака какво те мъчи.
Хоби-Знаеш че съм по голям от теб, но ще те питам нещо.
Аз му направих знак да седне.
Аз- Слушам те.
Хоби- Как да призная на едно наистина специално момиче за мен за чувствата си към нея?-каза като погледна на страни.
Аз- Това момиче случайно да се казва Моника?-казах като се усмихнах.
Хоби- Ами...да.-каза и се усмихна широко.
Аз- Ох ами не е толкова трудно според мен. Само ще ти кажа че перфектното момче за Мони си ти! Просто я извикай да останете насаме и ѝ признай. Не е нужно да и го показваш като я каниш на срещи или да и дадеш някакъв подарък. Мони е от тези момичета които ценят малките неща. Аз също. Пък и тя също има силни чувства към теб!
Хоби- Много ти благодаря Мими. Ще те послушам.-каза и ме прегърна за кратко и излезе от стаята.
Отново легнах на леглото.
Неусетно съм заспала. (Когато заспиш от скука😂)
Изведнъж усетих как някой ме гали по челото. Отворих бавно очи и засякох очите на Чим. А той кога е дошъл. И даже ме е завил с одеало.😂😂😂
Джимин- Съжалявам ако те събудих бебче.-каза като леко ми се усмихна.
Аз- Няма проблем скъпи! Колко е часа?
Джимин- 19:40.
Аз- Еха доста дълго съм спала. Защо не ме събуди?
Джимин- Защото спиш много сладко!
А сега ако мислиш да ставаш да слезем долу?Аз- Добре какво правят другите?
Джимин- Подготвят се за кино вечерта.
Аз- Кой филм ще гледат?
Джимин- Тексаско клане.
Аз- Еха и аз искам. Хайде да слезем при другите.-казах като се усмихнах широко.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!