|113|

259 23 27
                                    

Щом им показах идеите си ги погледнах.

Всички още стояха като гръмнати взирайки се в мен.

Аз-Е ще ви спонсорирам или не?-казах и те май се опомниха.

-На мен лично облеклата много ми харесват.-каза мениджърът им.-А на вас?

Куки-Ми не са лоши.

Джин-Харесват ми.

Джимин-Стават.-каза без да ме поглежда.

Мони-Супер са.-каза и ми се усмихна.

-Еми тогава да подписваме договора.-каза и ми подаде договора на който момчетата вече се бяха подписали.

Всичко зависеше само от моя подпис.
И все пак реших да прочета отново договора. Всичко изглеждаше добре докато не стигнах до едно изречение.

Аз-Момент но тук пише, че ще трябва да се намирам в тази сграда докато дрехите се произвеждат.

-Да. Ще имаш кабинет в който ще работиш.

... Мамка му. Тоест ще съм тук всеки ден и ще ги виждам. Е не, по-хубу няма на къде...

Поех си въздух и подписах договора.
Усещам как сама си изкопах гроба.

Аз-Добре щом вече ще работим заедно имате ли някакви въпроси?

Тити вдигна ръка.

Аз- Въпроси относно работата.-казах и тя си свали ръката.

Джимин-Аз имам въпрос.-каза и ме погледна с присвити очи.

Аз-Слушам те.-казах и кръстосах ръце.

Джимин-Тъй като е безобразие и безотговорно да се закъснява бихте ли ни казали къде се намира домът ви?

Аз-Не. В договора никъде не се споменава, че трябва да ви говоря за личният си живот затова и не смятам да отговоря на този въпрос. Пък и все пак аз съм ви спонсор.
Не работя за вас,а с вас което означава, че сме нещо като съдружници. Е, ако това е всичко може ли да ми покажете къде се намира кабинета ми и да си вървя.-казах и погледнах мениджмънт им.

-Да, разбира се.-каза и стана от стола.

Кимнах на Мони да дойде с нас.

Излязохме в коридора и тръгнахме към стаята в дъното на коридора.

Влязохме в кабинета:

Влязохме в кабинета:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now