Върнахме се в нашата стая да си оправим багажа.
След като бяхме готови аз излязох от стаята и тъкмо щях да сляза на първият етаж когато нечии крясъци ме спряха.Тръгнах към стаята от която се чуваха и се оказа че това е стаята на Тити и Тае която изглежда така:
Аз-Какво се случва тук?Тае-Кара ме да спя на дивана.
Тити-Еми да кат искаш да спиш на легло си ходи при оная мърша Хеа.
Тае-Вече ти казах че нямам нищо общо с нея освен че ни помага с хореографията.
Тити-Ба естествено тъй ще кажеш.-каза издразнено.
Аз-Хора спрете се! Тае ще излезеш ли за малко?-погледнах го умолително. Той въздъхна и кимна.
Щом излезе от стаята се обърнах към Тити.
Аз-Обясни ми какво се е случило и коя е Хеа.
Тити-Ми оф. Вчера нали момчетата имаха репетиция и ние нали бяхме там.
Ама ги чакахме извън залата щот ни беше скучно.
И тъй момчетата почнаха да излизат един след друг щом приключиха и само тоя не беше дошъл и аз отидох да проверя.
И....Аз-И?
Тити-И го заварих да държи тая кучка умряла Хеа. И естествено щот съм аз са ядосах. И там са почна спора а у и тва беше.
Аз-Оф бе Тити. Виж сега знаеш че Тае те обича страшно много и щом казва че няма общо с нея значи няма.
Тити-Ма да бе.
Аз-Сега си оправи багажа и слез долу.
Тити-А кат каза да си оправя багажа мамеее може ли...
Аз-Не ще си го оправиш сама.
Тити-Хубу ма пу.-каза отегчено и се метна на леглото.
Излязох от стаята и видях Тае.
Аз-Тае ела.
Той кимна и дойде.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!