|17|

754 47 5
                                    

Станах от мястото си и седнах в Джимин.
Отърках се леко, а той изстена тихо в ухото ми. Обърнах се към него и го целунах за няма и една секунда, а той измънка недоволно.
Завъртях шишето и се падна Джимин да пита Тити.

Джимин-Казвай.

Тити-Предизвикателство.

Джимин-Така сега ще си платиш, че ме дразниш така. Предизвиквам те да скочиш в басейна с дрехите. Ол и само да вметна, че водата е ледена.- усмихна се погледна ме и ми намигна.

Тя отиде до басейна и скочи. Последва ужасно силен писък от нейна страна.

Тити- Бахти студената вода бе. Майка ви да еба.

Аз отидох и я загърнах с една хавлия.

Върнахме се при останалите.

Тити завъртя шишето и се сгуши в Тае.

Падна се Куки да пита Монито.

Мони избра предизвикателство.

Куки- Предизвиквам те да целунеш Хоби по устните.

Аз- Мони ще дойдеш ли замалко с мен горе да те питам едно нещо?- казах и я погледнах с онзи поглед" опитвам се да ти помогна за това приеми"

Тя не каза нищо, а стана и тръгна на горе.

Влязохме в нейната стая.

Аз- Признай си.

Мони- За какво?-каза и погледна надолу.

Аз- Мони стига познаваме се от деца познавам те много добре. Можеш да ми кажеш всичко.- отидох и я гушнах.

Мони- Добре де ами аз много го харесвам обаче ме е срам.

Аз- Не е възможно да си по-срамежлива от мен.- казах и се засмяхме.

Мони- Да, но ме е страх да не ме нарани.

Аз- И мен ме беше страх и все още ме е страх но от къде ще знаеш, че ще те нарани без дори и да сте заедно? Затова по-добре опитай, а след това ако те нарани аз ще се погрижа. А и после да ми идваш на свиждане в затвора.- казах и се засмяхме.

Мони- Да и определено ще идвам. Спомняш ли си в осми клас учителят ни по физическо. Постоянно оглеждаше мен теб и Яница. И един ден опипа Яни и ти му счупи носа.

Аз-Ама разбира се, че помня. Та тоя си беше педофил. А дори и имаше внуци.
И като казах на батко той направи така, че тоя така и не си намери работа и го уволниха от училището.

Поговорихме си още малко и решихме, че е време да слизаме.

Отворих вратата и всички паднаха на земята явно са ни подслушвали. А Джимин и Хоби бяха най-отдолу тоест са били най-близко до вратата.
Изправиха се от земята и се усмихнаха.

Аз- Нещо да имате да кажете?

Куки- Ами....амммм как сте?-каза и се усмихна неловко.

Яни- Не бе тъпанар пита защо подслушвахме... така де пита дали сме подслушвали...

Мони- Ахам излезте от стаята ми.

Аз- Хайде да слизаме долу.

Слязохме долу и всички ни гледаха широко усмихнати.

Аз- Ъм хайде продължаваме играта. Стигнахме до Мони.

Мони въздъхна погледна ме несигурно и стана приближи се до Хоби и го целуна по устните. А той веднага и отвърна.

Джин- Хора искате ли да отидем за малко при родителите ни?

Арем- Добре.

Отидохме при тях.

Мама- Ето ви и вас.

Аз- Какво правите?-казах и прегърнах татко и мама.

Седнах на дивана при другите до Джимин, а той ме гушна. Родителите и на двама ни ни гледаха усмихнати. Само дето татко се усмихваше някак странно...

Госпожа Парк- Много се радвам за вас.

************************************

Вечеряхме и сега аз и Джимин сме в моята стая излегнати на леглото ми, а той ми разглежда малка част от рисунките.

Джимин- Може ли някой ден да нарисуваш и мен?-каза и ме гушна.

Аз- Да, защо не.

Тъкмо щях да заспа когато Чим ме размърда.

Джимин- Бебе хайде да си лягаме.

Аз- Добре но трябва да си облека пижамата.

Джимин- Добре.

Оправихме се и легнахме. Сгуших се в Джимин.

Джимин- Лека нощ бебе. Обичам те!

Аз- И аз те обичам!

Ето я новата глава. Старая се да качвам често. Обичкам Ви!!!❤️❤️❤️

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now