Гледна точка на Тити.
Събудих се от тъпото шибано слънце.А чакай малко бе. Днес имам рожден ден.
Колкото и да ме мързеше станах от леглото и отидох в банята. Извърших сутрешните си процедури и се върнах в стаята.
Отворих гърдероба и ъм...ко?! Абе де са ми всичките дрехи. Гардероба е празен.
Защо? Кой? Майка му ши еба. Обърнах се и на леглото имаше дрехи които ги нямаше като се събудих.
Та в крайна сметка ги облякох. Щото нямаше кво друго де. Ама и не бяха никак зле:
Изправих си косата и се гримирах.
Слязох долу където мисля, че са другите.
Тука ама друг път. Цялата къща ли е празна ве?
Къде са тея тъпанари?!
Отидох в кухнята щото умирам от глад.Отворих хладилника и вътре нямаше нищо! Освен една бележка на която пишеше:
"Обърни се"
Обърнах се и на плота имаше палачинки. Ама те от къде се взеха.
Да не би да имаме призрак готвач?Взех палачинките и седнах на масата.
Отидох в хола. На телевизора имаше бележка.
"Излез от къщата"
Моля? Що? Кой ги слага тея бележки бе мамка му?!
Ох кой да се прай излязох а отвън ме чакаше една кола с шофьор.
Той излезе от колата и ми каза да вляза в колата. Влязох вътре както и той.
Аз- Ам бихте ли ми казали къде отиваме?-казах като се стараех да не изглеждам странно.
Шофьора-Съжалявам но ми е забранено да ви казвам.- това беше единственото нещо което каза.
Моля? Как така ще ти е забранено бе маняк? Аз пък няма да се предам пак ще го питам!
Аз- А защо ви е забранено да ми кажете?
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!