Ето ни пред бара. Влязохме вътре и видяхме Вики с още едно момче.
Това момче е Виктор по големият и брат. Ха Викториа и Виктор 😂. Той е доста по висок от нея с сини очи и кестенява коса.Бяха седнали на едно сепаре и си говориха.
Ние тръгнахме към тях. Те ни видяха и се изправиха.
Вики-Мими.-каза и се прегърнахме.- Ол да хора запознайте се с брат ми Виктор.
Всички-Здравей.
Той също се изправи и ме прегърна.
Седнахме на коженият диван като аз бях между Вики и Тити.
Аз-Хей Вики.
Вики- Кажи.
Аз-Ами баяса ти още ли е...?
Вики-Дап! Виж го колко е сладък! Оф но сигурно вече си има приятелка.-каза натъжено.
Аз-Ами всъщност си няма! Защо не поговориш с него?
Вики- Оф не знам.
Аз-Нищо не губиш.
Вики-Права си но..
Аз-Без но. Виж ся не спори с мене. Щото аз съм тази която спори! И то най вече какви дрехи ме карат да нося тея откачалки тука! За тва. Чакай!
Вики- Какво?
Аз-Искаш ли да поговоря с него? Да го разпитам и даам. Или първо ти поговори с него опознайте си и така.
Вики-Ам добре става. Ще се опитам да говоря с него.
Аз-Еми супер действай!
Вики- Но при едно условие!
Аз-Което е...
Вики-Да ми разкажеш как се събрахте с Джимин!
Аз-Мале много има за разказване. И честно казано имаше моменти в които исках да умра.
Вики- Защо?
Аз-Ами оф ела.-казах и станах от дивана. Ми то тука егати силната музика. Направо ми гръмна главата.
Дано в тоалетната е по тихо.Та отидохме в тоалетната и започнах да и разказвам.
След десет минути и разказах всичко.
Оф заболя ме устата от толкос говорене😂😂.Вики-Леле тас Джордан е направо за лудницата! Ужас! Защо го е направила?
Аз-Е как защо ми за пари много ясно! Но все пак най-накрая се отървахме от нея!
Поправка Тити се отърва от нея!-казах и се засмяхме.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!