Усетих някой да ме целува по устните, по носа,по челото абе по цялото лице.
Измънках и отворих бавно очи.
Аз-Господин Парк на какво се дължи вашият жизнерадостен начин на събуждане?-казах и го погледнах.
Джимин-Дължи се на: Просто не се сдържах!-каза като се засмя и се приближи като ме целуна нежно по устните и се усмихна.
Постави ръката си на корема ми и пак се засмя.
Джимин-Колко много ще приличат на мен.
Аз-Брей. И защо пък да приличат на теб? Аз ги нося 9 месеца и накрая приличат на теб?
Джимин- А защо пък да не?-каза с мазна усмивка.
Аз-Абе деца вие как мислите да набием ли баща ви?-казах замислено.
Джимин-Ама...
Аз-Без ама. Отивай да се оправяш или наистина ще те набия.-казах сериозно.
Той извъртя очи и влезе в банята.
Щом чух вратата да се затваря избухнах в смях._______________________________________
------------------------------------------------------------
Часа е 17:30.Всички бяхме в хола и гледахме телевизия.
Кака-Хайде момичета трябва да се приготвим за довечера.
Качихме се в стаята ми.
Аз-Аз какво ли ще облека.-казах отчаяно и седнах на леглото.
Мони-Е как какво. Това че си бременна не означава че не можеш да изглеждаш прекрасно.-каза като седна до мен и ме гушна.
Ани-Хайде ще ти намерим какво да облечеш.-каза като ми се усмихна и отиде до гардероба ми.
След доста търсене ми подаде една рокля.
Аз-Сигурна ли си че ще успея да се побера в нея?
Ани-Да ще ти стои чудесно.
Аз-Ами ако не ми е удобно?
Тити-Спокойно бе маме. Виж ся ще вземем други дрехи ако случайно ти стане неудобно и ще се преоблечеш.
Аз-Ем добре така съм съгласна.
Мика-Чудесно сега ставай де се обличаш.
Облякох роклята и ми беше доста удобно с нея. Пък и мисля че изглеждах добре.
Мони-Хайде ела да ти оправим грима.
Щом ме гримира си направих причестака и бях готова.
Момичетата също се приготвиха.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!