7

2.4K 247 61
                                    

 

  (Jeongin)

   Kafeden çıktığımızdan beri söylenen Seungmin'i dinliyordum. Hem onu dinleyip  hem de karanlık yolda bisiklet sürmek kolaymış gibi bir de açıklama yapıyordum.

   "Ne diye yumuşak davrandın ki? Ne güzel sıçacaktım ağzına. Gelmiş bir de yüzsüz yüzsüz 'Birikmimi istir misiniz?' diyor. Ayrıca ne dediler onlar sana masalarındayken?" dedi hâlâ sinirden titreyen sesiyle.

   "Ya bir şey demediler. Sadece Jisung ile konuştuk. Bi de masadakileri tanıttı o kadar. Sanki bilmiyorsun beni."

   "Jisung ne dedi?"

   "Yeni misin, bizimkilerin okulda mısın falan diye sordu. Bir ihtiyacın olduğunda ya da takılmak istersen bize katıl dedi. Teşekkür edip ayrıldım zaten. Gerçekten artık takma. Onların arkadaşlık etmek isteyeceği bir tip değilim. Eğer olsam bile benim arkadaşlık yapamayacağımı bilmen gerekir. O yüzden artık sakin ol. Ayrıca Changbin'de başıyla selam verdi. Arkadaş olduğumuzu da bastırarak belirttim. Bundan sonra beni sıkıştıracağını sanmam." dedim kapının önünde bisikleti durdurarak.

   "Jisung ile Minho'yu severim. Onlarla arkadaş olmanı isterdim ama dediğim gibi. Uzak durman en iyisi." dedi.

   Ben kafamı sallarken o her zaman yaptığı gibi saçımı karıştırdı. Sahte bir sinirle ona bakarken gülümseyip "Hadi gir içeri artık. Geç oldu. Yarın görüşürüz." dedi ve evlerimize dağıldık.

   Biraz annemlerle vakit geçirdikten sonra odama çıktım. Üstümü değiştirip biraz takılmak için telefonumu elime aldım.

   Yeni gelmiş olan isteklerin içinde Jisung'un profilini fark ettim. Kabul edip etmemek arasında kararsız kaldım.
  
   Seungmin'in dediklerine göre Jisung'u seviyordu. Hem sürekli onların kafelerinde takıldıklarına göre yine yüz yüze gelecektik. Ayıp olmasın diye kabul edip geri istek gönderdim.

    Birkaç dakika sonra kabul ettiğine dair bildirim gelince açılmış olan hesabına bakmaya başladım.

   Fotoğrafların çoğu Minho ileydi. Minho her ne kadar katı görünse de bu tarafını Jisung'tan gizliyor gibiydi. Onun yanında aşırı sakin ve uysal duruyordu.

   Fazla fotoğraf ve az takipçisi vardı. Büyük ihtimalle sadece tanıdıklarını kabul edip beğendiği veya anısı olan tüm fotoğrafları koyan biriydi.

   Biraz daha aşağıya indiğimde Seungmin, Changbin ve Jisung'un fotoğrafını görünce şaşırmadım desem yalan olur. Baya yalan olur.

   Chanbin ve Seungmin'i yan yana görünce ilk defa ship gözüyle baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Chanbin ve Seungmin'i yan yana görünce ilk defa ship gözüyle baktım. Gerçekten birbirlerine yakışıyorlardı. Kollarındaki bilekliklerle de çok güzel bir çift gibi gözüküyorlardı.

   Tam sayfadan çıkacaktım ki elimi kaydırınca alttaki fotoğraf göz önüne geldi.

  Changbin'i tanımış olsam da yanındakinin bugün ismen tanıştığım Hyunjin olduğunu etiketten fark ettim.

You Will Be Okay | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin