23

2.4K 222 123
                                    

 
Görseldekini okul formaları olarak düşünebilirsiniz. Ama ben B Me'dekileri tarcih ederim.

Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar ♡

(Jeongin)

  Rüyadayım. Kesinlikle rüyadayım. Yoksa bunun açıklaması olamaz. Dudaklarımın üstünde hissettiğim yumuşak baskı başka şekilde açıklanamazdı.

   Ama bitmiyordu. Uyanmıyordum. Birkaç kere yakınlaştımız rüyalar görmüştüm ama her burun buruna geldiğimizde uyanmıştım.

   Şimdiyse kaybolacağına kendini belli etmek ister gibi her karşılık vermediğim saniye daha çok bastırıyordu dudaklarını.

   Serbest bıraktığım dudaklarımı boşluk bulup kendi dudaklarıyla araladı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Onu geri itmem ve kızıp buradan defolmam gerekiyordu ama kalbim kendini ona bırakmamı ve anın tadını çıkarmamı söylüyordu.

   Bu tedirginliğimi anlamış olmalı ki kendini çok geri çekmeden dudaklarımın üstünden "Kendini rahat bırak. Bir kere de anlık mutlu olacağın şeyi yap." diye fısıldadı. Ama yeniden birleştirmedi dudaklarımızı. Sadece birbirlerine değiyorlardı.

   Bir süre o şekilde bekledi. En sonunda rahatsız olduğumu düşünmüş olmalı ki geri çekilmek üzereyken ensesinden tutup birleştirmeyi ben gerçekleştirdim.

   Dedikleri cesaret vermişti. O an büyüsü bozulana kadar hiçbir şeyi düşünmemeye karar verdim.

   Bu atağımı beklemiyor olmalı ki daha demin gözleri kapalı bir şekilde öpen kendisiyken şimdi kocaman açtığı gözlerle bakıyordu.

   "Öyle bakmaya devam edeceksen kalkıp seni azarlayacağım kısma geçeceğim." dedim onun yaptığı gibi dudaklarının üzerinden konuşarak.

   Gözlerindeki şaşkınlık dediklerimle kendini saf bir karartıya bıraktı.

   Ne olduğunu anlamadan kendimi birden sabah ki pozisyonumuzda buldum.

   Kasıklarımın üzerinde ağırlığını vermeden otururken kollarını başımın iki yanından destek olması için yatağa yasladı.

   Pozisyonunu ayarladıktan sonra rahatsız olup olmadığımı kontrol etmek için kısa bir süre içerisinde gözlerime bakıp bu sefer ilkine göre daha sert bir şekilde yapıştı dudaklarıma.

   Kuru dudaklarımı ıslatan sıcak nemli dolgunluklara ayak uydurmaya çalışıyordum ama hem çok profesyonel hem de çok hızlıydı.

   Üst dudağımı ağzının içine almış emerken alt dudağı benim ağzımdaydı. Onun gibi ememeyeceğimi fark edip sadece dilimi değdirdim ama ondan aldığım inleme beni şaşırttı.

   Ben inlememek için kendimi zor tutarken o kendini sıkmıyordu. Ondan aldığım bu enerji beni daha da rahatlatırken üst dudağımı ısırmasıyla ağzına doğru inlemem bir oldu.

   Acı inlemesi değildi bu. Daha önce yaşamadığım bu hissiyatı ilk defa onunla yaşıyor olmamın verdiği zevk hissiyatıydı.

   Sonunda üst dudağımı bırakıp dilini devreye soktu. Dillerimiz aramızda kalan boşlukta birleşince ikimizden de boğuk bir inleme çıktı.

   Şuan olanlara inanamıyordum. Sabah karşımda öpüşmelerine iğreltiyle baktığım bir çift varken şimdi ellerim onun ensesinde ağzımdaysa onun dili vardı.

   Yataktan destek aldığı bir elini kaldırıp ensesinde olan ellerimi saçlarına getirdi. Ne anlatmak istediğini anlayıp saçlarından tutundum bu sefer.

You Will Be Okay | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin