Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar♡(Jeongin)
"Seung, hazır Changbin gelmemişken ben eve gideyim. Geleceğimden evin sahibinin haberi bile yok. Emrivaki yapar gibi geliyorum."
"Jeongin saçmalamaz mısın? Felix için gidiyoruz biz. Benim de gideceğimden haberi yok hem."
"Ama sen Changbin'in sevgilisisin. Senin gideceğini biliyordur."
Dediklerimden sonra beni ikna etmesi gerekiyordu. Ama sevgili arkadaşım beni şaşırtmadı tabii ki.
"Sevgilisi değilim daha." dedi suratındaki aptal gülümsemeyle.
"Flörtüsün aynı şey de şuan konunun bu olduğunu hiç sanmıyorum."
"Tamam sen 100'e kadar say. 100 deyince eve gidersin." Acaba benim dediklerim mi anlaşılmıyor?
"Ya ne alaka ya?"
"1,2,3 başla." dediğinde birden heyecan yapıp saymaya başladım. Daha 80 küsüratlara gelmeden yolun başında pahalı olduğu bilmem kaç kilometreden belli olan bir araba göründü.
"Aaa görüyor musun bak? Sen bitiremeden Changbin geldi. Ayıp olur şimdi gelmezsen. Hem Changbin duyarsa kırılır." Bu çocuk hep mi böyleydi yoksa Changbin ile çıkmaya başladıklarından sonra mı değişmişti bilmiyorum ama git gide daha sinsi biri oluyordu.
Seungmin öne binerken ben de homurdanarak arkaya geçtim.
Arabayı çalıştırmadan önce birbirlerine kısa bir öpücük veren yeni çiftimize iğrenen bakışlar attım. Ben biriyle el ele tutuşamazken bunlar şapur şupur yiyor birbirlerini.
Araba yola çıktığında zorla okula giden çocuklar gibi kollarımı birleştirmiş kaşlarımı çatmış şekilde camdan bakıyordum.
"Yeni kankiciğimin neyi var?" Dedi Changbin ama cevap vermedim. Camdan bakmaya devam ettim.
"Evin sahibinin haberi yokmuşmuş. Ayıp olacakmış. Gelmese olurmuymuş." dedi Seungmin anne tavrıyla. Elime düşersin sen.
"İyi de siz Hyunjin'le konuşmadınız mi?"
"Yoo. Bir muhattapımız yok konuşacak kadar." Diyerek ben araya girdim bu sefer.
"Buraya gelmeden önce beni aradı. Jeongin gelecek mi diye sordu da ben de siz söylemişsinizdir dedim. Çünkü Minho da bir şey dememiş."
"Bilmiyorum. Ben çok konuşmuyorum zaten biliyorsun. Jeongin'in de konuşacağını sanmıyorum değil mi Jeongin?" dedi Seungmin. Tam cevap vereceğim sırada Changbin araya girdi.
"O tartışılır."
"Ne tartışılır?"
"Senin Hyunjin ile konuşup konuşmadığın."
"O nedenmiş?"
"Konuşmadığın veya muhattap olmadığın her insanın motoruna biniyorsan tamam da öyle biri olduğunu hiç sanmıyorum."
"Dün için diyorsan rahatsız olduğum için eve bıraktı sadece. Onun dışında ne konuşacağım zaten. Aslında ilk başlarda seninle de konuşmamam gerekiyordu ama işte." dediğimde dikiz aynasından Changbin ile göz göze geldik.
"Niye bizimle konuşmaman gerekiyormuş?" dediğinde sinsi indi sırıtıp "Eski sevgilin, yeni flörtüne sor." Dedim.
Konu benden dağılınca yağmurlu havada cama vuran damlaları izleyerek geçirdim geri kalan yolu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Okay | Hyunin
FanfictionAnnesinden küçük yaşta koparılmış ve çocukluğu elinden alınmış bastırılmış bir çocuk. Kendi adaletini sağlamaya çalışan ve kötülüklerin içinde büyüyen bir çocuk. İtirafları zor, aşkları büyük olacak. (Yan shipler Seungbin, Minsung, Chanlix)