Bölümün sonunda bir-iki sorum var. Umarım cevaplarsınız. Cevaplarınız hikayenin gidişatı için önemli. İyi okumalarrr(Jisung)
Sabırlı bir bekleyişin ardından sonunda kapı çaldığında noonanın koşarak açmaya gitmesiyle hep beraber ayaklandık.
Annemlerin ve Ji Min hyungun kısa bir tanışma faslından sonra masaya oturabilmiştik. Sonunda.
Babam hyunga işiyle ilgili bir şeyler sorduktan sonra konuyu ailesine çevirdi. Ben tek kardeşi var sanırken yaptığı açıklamalar ile konu daha çok ilgimi çekti.
"İki erkek kardeşim ve annem ile yaşıyoruz efendim. Büyük erkek kardeşim 7 yaşından beri Busan'daydı. Buraya yazın başında geldi." dedi.
"Saygısızlık etmek istemem fakat tek kardeşin var diye biliyordum hyung." dedim merakla.
"Annem ile annemin evli olduğu eski eşi ayrılınca büyük kardeşimin o adamda kalma kararı çıktı. Bu zamana kadar hiç iletişim kuramamıştık. Hep bizden saklıyordu kardeşimi. Telefon edinince bana ulaşıp iletişimimizi öyle sağladık. Sonra annem ile onu oradan aldık." dedi.
Babasından bahsederken baba kelimesini hiç kullanmaması dikkatimi çekti. Ondan bahsederken bile iğrendiği suratından belli oluyordu.
"Ne güzel sizin gibi bir aileye sahip en azından. Umarım artık hiç ayrılmazsınız." dedi annem. Ji Min hyung kafasını sallayıp tebessüm etmek ile cevap verdi sadece.
"Biliyor musun Jisung kardeşi de seninle yaşıt. Bir gün beraber bir şeyler içmeye gitmeliyiz." diyerek ortamdaki melankolik havayı bozdu noona.
"Evet Jeongin'de 18 yaşında." İsmini duymam ile elimdeki çatal yere düştü. Özür dileyip yerden aldım ve hyunga geri döndüm.
"İsmi Jeongin mi? Acaba hangi okulda okuduğunu biliyor musun?" dedim hızlıca.
"Evet ismi Jeongin fakat okulunun adını hatırlamıyorum. Bize en yakın olan özel okulda okuyor." demesiyle her şey netlik kazanmış oldu.
"Bencede en kısa zamanda tanışmalıyız. Hem yeni gelmiş sayılır. Arkadaş oluruz." dedim daha fazla bilgi edinmek adına.
"Jeongin biraz içine kapalı bir çocuktur. Çok zor arkadaş edinir. Elbet buluşuruz fakat olumlu yanıt alamadığında darılmanı istemem." dedi. Sonra konu zaten ilgimi çekmeyen yerlere doğru gitti.
Yemeğimi hızla yiyip bahçedeki salıncağa geçtim. Dördümüzün olduğu gruba basıp müjdeli haberi verdim.
Changbin'in Melekleri
(Jisung)
Changbin ya farkında olmadan birine çok büyük
bir iyilik yaptın ya da son
günlerini yaşadığın için
Tanrı seni sevindiriyor.(Changbin)
Neden, noldu? Göktaşı
mı çarpacakmış dünyaya?(Jisung)
Hayır, daha iyisi. Jeongin
müstakbel eniştemin
kardeşi sıfatında artık.(Changbin)
Hassiktir.
Sen ciddi misin?
Ben bu çocukla uğraşmama
kararı alıyorum ama bana bu yol
gösteriliyor.
Jisung senin onunla arkadaş
olman gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Okay | Hyunin
FanfictionAnnesinden küçük yaşta koparılmış ve çocukluğu elinden alınmış bastırılmış bir çocuk. Kendi adaletini sağlamaya çalışan ve kötülüklerin içinde büyüyen bir çocuk. İtirafları zor, aşkları büyük olacak. (Yan shipler Seungbin, Minsung, Chanlix)