Umarım beğenirsiniz. İyi okumalarr ♡(Jeongin)
"Hyunjin, neler oluyor?"
"Bir şey olmuyor. Sana yeni şeyler almıştım onları giy." diyerek dolabına yönelmişti ama kolundan tutarak durdurdum.
"Hayır bir şeyler oluyor. Çocuk yok karşında. Dünden beri modun düşük. Üstelik demin konuştuklarını da duydum."
"Önemli şeyler değil bebeğim. Sen kafanı yorma bunlara." İlk defa adım dışında güzel seslense de dikkatimi dağıtamayacaktı.
"Biz bugün bir şeyleri kesinleştirdik. Bir ilişkimizin olduğunu söyledik. Böyle birbirimizden bir şeyler saklayarak mı ilişkimiz olacak?"
"Sana anlatmamamın sebebi etkilenmeni istemiyor oluşum. Seni ne olursa olsun içinde olduğum şeylerden uzak tutmaya çalışıyorum ve senden sadece bana güvenmeni istiyorum." dedi ıslak saçlarımı geriye atarken.
"Ben sana güvenmesem bu durumda olamazdım zaten. Şuan önünde resmen yarı çıplağım."
"Hazır bu kadar soyunukken tam çıplağa mı çevirsek?" Bu fikri hoşuma gitmedi desem yalan olur. Zaten ondan gelen her şey hoşuma gidiyordu. Bunca yılın birkimi herhalde.
"Hazır bu kadar giyinmişken tam giyineyim bence. Bana kıyafet ver Hwang."
"Hwang deme. Cibiyetsiz geliyor aklıma." O cibiliyetsiz Chan oluyordu.
"Bunu ben giyinikken konuşalım. Çünkü senin gözlerin yüzümde değil aşağılara kayıyor." dediğimde havlunun başlangıç kısımlarında dolaşan gözleri yukarı çıktı. Dudaklarıma kısa bir öpücük kondurduktan sonra dolabından kendi üstündeki gibi gri eşofman takımı ve boxer verdi. Ardından yatağına uzanıp beni izlemeye başladı.
Burada giyineceğimi sanıyordu. Yanlış sanıyordu. Kapıya ilerlerken ardımdan homurdandığını duydum ama hiç pas vermeden çıkıp banyoda üzerimi giyindim.
Tekrar odasına girdigimde aynı pozisyonda uzanmaya devam ediyordu.
"Yatağının içine gir. Ben de yatıyorum iyi geceler." diyip lambasını söndürdüm.
"Şaka yapıyorsun herhalde."
"Gayet ciddiyim. Sabah söylemiştim. Felix'in odasında yatacağım." Tabii ki ciddi değilim. İlk defa sevgili yapmıştım. Evinde kalıyorum ayrı mı yatacağım bir de?
"Seni ayrı yatalım diye çağırmadım. Hem başka yerde yatacaksan uyumamı nasıl sağlayacaksın?"
"Ben senin hep kalbindeyim. Hadi yat artık." Sadece biraz daha ısrara ihtiyacım vardı.
"Tamam. Öyle istiyorsan." diyip yorganı açtıktan sonra yatmasını beklemiyordum. Ama onun ısrar etmesi gerekiyordu.
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Okay | Hyunin
Hayran KurguAnnesinden küçük yaşta koparılmış ve çocukluğu elinden alınmış bastırılmış bir çocuk. Kendi adaletini sağlamaya çalışan ve kötülüklerin içinde büyüyen bir çocuk. İtirafları zor, aşkları büyük olacak. (Yan shipler Seungbin, Minsung, Chanlix)