Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar♡
(Jeongin)"Efendim?"
"Vardın mi bebeğim?"
"Evet. Sanırım içeride hasta var. Sıramı bekliyorum."
"Tamam. Oraya konuşmaya gidiyorsun biliyorsun değil mi? Rahatsız olduğun, içine attığın her şeyi konuşun doktorunla." Her zamanki uyarımdı tabii ki.
"Yang Jeongin. İçeri girebilirsiniz." diyen sekrete başımı salladım.
"Ben içeri giriyorum anne. Sonra konuşuruz."
"Çıktığında beni ara almaya geleceğim. Seni seviyorum."
"Bende." diyip telefonumu sessize aldıktan sonra cebime koydum.
Kapıyı iki kere tıklattıktan sonra içeri girdiğimde her zamanki gibi suratında olan gülümsemeyle karşıladı Bayan Choe.
"Hoşgeldin Jeongin."
"Hoşbuldum efendim." dedim eğilerek.
"Üşümüş olmalısın. Sıcak bir şeyler ister misin?"
"Sıcak çikolata alabilirim." Beni onayladıktan sonra sekreterinden kendi için kahve benim için sıcak çikolata söyleyip bana geri döndü.
"İçeceklerimiz gelene kadar biz muhabbetimize başlayalım istersen?"
"Tabii."
"En son seninle 1 ay önce görüştük. Hatırladığım kadarıyla hafta da bir olan randevularımızı kendini iyi hissetmen sebebiyle ayda bire çekmiştik."
"Evet efendim."
"Görüşmeyeli neler yapıyorsun Jeongin? Okulun başladı. Annenden öğrendiğime göre okul yüzme kulübüne katılmışsın."
"Yüzmeyi bırakmak istemediğim için okul ile aynı anda götürmeyi planladım ama beni biraz yoruyor. Yine de bırakmak istemiyorum. Sudayken kendimi rahat hissediyorum."
"Kendine çok fazla yüklenme. Bu sene son senen. Fazla yormaman gerekiyor kendini."
"Evet biliyorum fakat yüzmeden de kendime engel olamıyorum. Yine de ayarlamaya çalışacağım."
Konuşmamızı bölen kapının tıklatılması oldu. Ardından elinde kupalarla görüş alanımıza giren sekreter (adını bilmiyorum) girdi.
Önümüze içeceklerimizi koyduktan sonra selam verip çıktı.
"Eee Seungmin ne yapıyor? Görüşebiliyor musunuz?"
"Günümün 4'te 3'ü onunla geçiyor. Birlik kısmında da uyuyorum zaten." dedim sıcak çikolatadan bir yudum alarak.
"Ona karşı bir çekingenliğin yok değil mi?"
"Hayır. İlk bir hafta zorlanmıştım ama şuan öyle bir şey söz konusu bile değil. Onun benim üzerimde katkıları çok büyük. Arkadaşlık dışında ailemden biri olarak görüyorum onu." Bunları her ne kadar ona karşı söylemesem de durum böyleydi.
"Buna çok sevindim. Peki Seungmin dışında okulda ya da kulübünden arkadaş edinebildin mi?"
"Aslında edindim. Ama nasıl anlatacağımı bilmiyorum." Olayın hangi kısmından başlamam gerek diye düşünüyordum.
"En baştan başlayabilirsin. Bolca zamanımız var." dedi gülümseyerek. Çabuk gaza geldiğimden anlatmaya başladım.
"Her şey Seungmin yüzünden başladı sayılır." İlk defa bu yaşadıklarımı birine anlatıyordum. Gergindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Will Be Okay | Hyunin
FanfictionAnnesinden küçük yaşta koparılmış ve çocukluğu elinden alınmış bastırılmış bir çocuk. Kendi adaletini sağlamaya çalışan ve kötülüklerin içinde büyüyen bir çocuk. İtirafları zor, aşkları büyük olacak. (Yan shipler Seungbin, Minsung, Chanlix)