36

2K 192 89
                                    

Görsel 😻

Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar🍀

(Yazar)

  Büyük güne sayılı günleri kalan adam imzaladıkları anlaşmadan bir kez daha detayları inceliyordu. Kusursuz olmalıydı. Bu alışveriş onun yurtdışında ki itibarı için çok önemliydi.

  Günde defalarca kontrol edip düzelttiği anlaşma artık kusursuzdu. Her şey hazır ve planlıydı. Sevgili oğlu dışında. Ama o da bugün kesinliğe kavuşacaktı.

  ''Efendim , misafiriniz geldi.'' sesiyle daha da keyiflenmişti.

  "İçeri alın.''

  Bir süre sonra bulunduğu lüks odasına yırtık eski kıyafetli, saçı sakalı birbirine girmiş, kir içinde adam girmişti.

  Adamın henüz ne olduğundan ve aylarca mahkûm kaldığı yerden nasıl çıktığından haberi yoktu. Çıkartıldığı hapishaneden bir şey denmeden direkt bulunduğu konuma getirilmişti.

  "Sonunda geldin misafirim. Buluşabilmemiz için biraz fazla para harcattın bana ama yardımların sayesinde fazlasını alabileceğime inanıyorum.'' diyip karşısındaki adamın oturmasını işaret etti.

  Hala durumun şokunda olan adam robotik hareketlerle gösterilen yere oturdu. Anladığı kadarıyla elinde viskisiyle oturan adam çıkmasındaki etkendi ama sebebini anlamamıştı. Her zaman ki sert mizacının aksine süt dökmüş kedi gibi durduğundan da soramıyordu.

  ''Neden burada olduğunu biliyor musun?''

  ''Ben, bilmiyorum efendim.'' Bu adam hakkında onca şey okuduktan sonra böyle pısırık olmasını beklemiyordu en kötü olan. Gücünü belli ki kendinden zayıflara geçiren zavallı diye düşündü Kang. Ama sorun değildi kendi işini hallettiği sürece sorun yoktu.

  Aslında aldığı eğitimlerle nitelikli biriydi karşısında ki. Yaklaşık 8 aydır kapalı bir hücre de kalmasından dolayı yitirmiş olsa da kendini kanıtlarsa daha çok iş yapabilirdi bu adamla.

  "Önce gidip sana verilen oda da temizlen ve dinlen. Çünkü bir daha uzun biz zaman dinlenmeye zaman bulamayabilirsin.''

  ''Üzgünüm efendim ama sizi anlayamıyorum.'' Sesi korktuğundan aşırı kısık çıkıyordu.

  ''Biliyor musun Yang Ji-hyun ben aile dramlarına çok üzülürüm. Senin hikayeni de okudum ve beni çok derinden etkiledi. O yüzden sana ufak bir yardım eli uzatmak istiyorum ama bunun da ufak bir karşılığı olmalı elbette.''

  ''Daha açık olursanız elbette yardımcı olurum. Siz beni o zindandan çıkardınız. İstediğiniz her şeyi yapmaya hazırım efendim.'' dedi bir köle edasıyla. Kang'ın en sevdiği insan tipiydi. Sorgusuz sualsiz dediği her şeyi yapan insanları severdi.

  ''Eminim yapacağımız şey senin de hoşuna gidecektir. Umarım oğlunu özlemişsindir Ji-hyun.'' dedi aklındaki planları tartan adam.

  O, Hyunjin'i sadece bu iş için isterken bu planı sayesinde artık ömür boyu yanında tutmayı düşünüyordu. Eğer oğlu yanında olursa kimseyle ortak olmasına gerek kalmazdı. Hyunjin onun en büyük güven ve para kaynağıydı. O kaynağa ulaşmasına da az kalmıştı.

-----------------------------------------------------------

  (Jeongin)

  ''Changbin sıçacak ağzıma. Zaten tripliydi kaybettiğimi öğrenince kızacak yine.''

  ''Alt tarafı bileklik ya. En fazla ne kadar kızabilir?''

  ''O bizim couple bilekliğimizdi. Onunla açılmıştı bana. İki gündür görmemesi için elini tutmuyorum çocuğun da laf yapıp duruyor.'' Şükür ki bizim böyle sorunlarımız yoktu.

You Will Be Okay | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin