35.část

3.7K 192 35
                                    

Z POHLEDU NICOLE

Všimla jsem si, jak Acacia odchází a tak jsem za ní rychle šla. Nechtěla jsem, aby odešla, ale také jsem chtěla vědět, co se mezi ní a Justinem stalo. Viděla jsem, jak si povídali a když Justin něco říkal, koukal na mě. Větsinou když se lidé pomlouvají, tak se koukají na jiné lidi, ale mám dojem, že tohle by Justin neudělal. Přece jenom je skoro dospělý a tohle dělají jenom malé holky.

,,Hej Acacio! Co se stalo?" otočila se na mě a měla opravdu neutrální výraz na tváři.

,,Víš co?" dala si ruku v bok a koukla na mě povýšenecky. Zakývala jsem hlavou na náznak nesouhlasu a čekala, co z ní vypadne.  ,,Nech mě být jo? Jdi si za Justinem a mě už sakra nech být! Nesnaž se být za tu nejhodnější a nevinnou, protože nejsi! Jsi hnusná, tlustá a blbá. Nechápu, proč se s tebou naše parta baví. Když tě Justin nesnášel, bylo to lepší. O hodně. Nazdar" otočila se a mě tam nechala stát. Udělala jsem něco? Proč mě nesnáší? Chtěla jsem jenom pomoc a vědět, co se stalo. Ano, jsem zvědavý člověk, ale chci pomáhát. Na patě jsem se otočila, nasadila falešný úsměv a vrátila se k ostatním.

,,Pojď Nicole, hraješ" ukázal Ryan a smál se. Jojo, je trochu opilý. Trochu víc. Pokývala jsem hlavou a šla si vzít kouli. Už jsme dohrávali třetí kolo a lidé pomalu odcházeli, až jsme tam byli jako poslední. Natáhla jsem se a při tom pohybu se mi natáhl sval. Proto jsem hodila blbě a koule mi spadla na bok dráhy. Do koryta.

Trochu jsem protřepala rukou, ale bolelo to. Malinko. Sedla jsem si na své místo a sledovala jak ostatní hrajou. Ryan si ke mně přisedl a začal mi něco šeptat do ucha.

,,Co říkáš na to, kdybychom společně někam zašli?" mrknul na mě dal mi ruku na stehno. Mírně jsem se zasmála.

,,Jsi opilý Ryane, nech toho" trochu jsem ho od sebe odstřčila a natáhla jsem se pro pití. Mezitím, co jsem pila, nám Jaxon oznámil, že už bude muset jít, že si musí něco zařídit. Docela by mě zajímalo kam, protože skoro v jedenáct večer, někam chodit. No, nebudu to řešit. Jaxon odešel a Ryan se na mě zpět nalepil.

,,Pojď kočičko. Ty a já, v posteli. Znáš to. Ty mi vykouříš, pak si to rozdáme, prostě rychlovka. Co říkáš? Jsem nadrženej" otřel se mi o ucho rty a já cítila takový vzrušený pocit. Líbilo se mi to, jak byl takový odvážnější, ale byl opilý a to mi stačilo k tomu, aby mě to odradilo.

,,Ryane, si opilý. Nic nebude" odvrátila jsem hlavu na druhou stranu, protože jeho dech byl cítit po alkoholu a to mi nelichotí.

,,A kdybych byl střízlivý, dala by si mi?" putoval svou rukou po stehně výš. Zaklonila jsem hlavu a on mi už chtěl dát ruku pod kalhoty. Dech se mi zrychlil a já neměla odvahu říct ne a zastavit ho. ,,Pojď se mnou. Třeba na záchodky. Uvidíš, že Tě ještě nikdy nikdo tak jako já, neuspokojil" přemístil svou ruku na mé prso a přes tričko ho mačkal.

,,Ryane, já nechci" snažila jsem se odtáhnout a být mu dál, ale držel mě. Naštěstí mi pomohl od něj někdo jiný. Justin.

Z POHLEDU JUSTINA

,,Ryane!" zařval jsem na něj a šel k němu. Odtrhl jsem ho od Nicole, až spadl na zem. ,,Děláš si kurva prdel?!" poprskal jsem ho sliny. Co si to sakra dovoluje! Ještě tady, před ostatníma!

,,Klid vole" zvedl pomalu ruce Ryan, ale já mu jednu natáhl. Tím jsem ho trochu probral, takže už byl více schopnější se bránit.

,,Klid?! Já mám být v klidu?! Přijde ti normální osahávat dívky? Přijde ti normální osahávat tady Nicole? Před náma?!" dal jsem mu facku. Chtěl jsem mu dát ještě, ale Alfredo a Candice mě odtáhli a Chaz s Miley pomohli Ryanovi vstát.

,,Vždyť s ní nechodíš, prosimtě. Vždyť si jí nesnášel a já byl ten, který se s ní začal bavit jako první" mluvil normálně. Vůbec nebyl rozzuřený jako já. ,,Pak si tam ale nakráčel pan všechno vím, všechno znám. Pan dokonalý a všechno posral" přišel ke mně a šťouchal do mě. Vytrhl jsem se Fredovi a Candice a povalil ho na zem.

,,Jsi jenom obyčejnej idiot, kterej se do všeho motá. Víš proč nemáš holku? Protože si buzerant" dal jsem mu pěstí. Pak mě převalil pod sebe a oplatil mi všechny rány.

,,Hlavně, že ten buzerant spal s tvojí ex. Pamatuješ? To já byl ten, kterej s ní chodil. Sesypal ses v parku, já Tě viděl" zasmál se a tohle mě dostalo.

,,Ty hajzle!" teď jsem úplně zrudnul a začal jsem se bít hlava nehlava. Bylo mi jedno, jak moc mu ublížím.

*Flashback*

Když mi bylo 16 let, strašně moc se mi líbila jedna holka. Měla nádherné hnědé vlasy, hnědé oči, které jí vždycky zářily. Miloval jsem ji jako svou rodinu. Miloval jsem ji, jako nikoho jiného předtím. Pak přišel den, kdy jsem se z ní vyspal. Přespala u mě a ráno už tam nebyla. Myslel jsem si, že musela odejít, protože jí volal někdo z rodiny. Pak se ale ukázalo, že mě využila. Ještě ten den jsem jí asi padesátkrát volal, ale ani jednou mi nezvedla. Byl jsem z toho hotový. Dal jsem jí všechno a ona mě využila. Běžel čas a já se snažil na ní zapomínat. Každý den jsem měl mobil v ruce a čekal, kdy zavolá. Byl jsem u ní doma, ale její rodiče mi řekli, že tam není. Vím, že mi lhali a proto jsem se ještě více snažil na ní zapomínat. Šlo to těžce, když každý den procházíte místy, kde jste spolu společně chodívali.

Uběhl rok od toho co mě odkopla. Jednou jsem se vydal za rodinou, že je pojedu navštívit. Když jsem jel okolo parku, viděl jsem tam sedět přesnou kopii jí. Na chvíli jsem se tam zastavil. Otočila se a já jsem málem dostal infarkt. Byla to ona. Okamžitě jsem vylezl z auta a chtěl jít za ní. Doufal jsem, že si mě bude ještě pamatovat. Byl jsme od ní pár metrů, ale zastavil jsem se, když jsem viděl něco, co mě položilo na kolena. Přišel tam její kluk. Políbil jí a oni spolu odešli pryč. Srdce se mi rozpadlo na milión kousíčků a slzy se mi hnaly do očí. Brečel jsem tam asi deset minut. Nic jsem nevnímal. Hlavu jsem měl sklopenou a slzy mi padaly do klína.

*End of flashback*

,,Justine, už ho nech! Vždyť ho umlátíš do bezvědomí!" okřikla mě Candice a já jí ignoroval.

,,Ten idiot mi spal s mojí holkou! Díky němu jsem takovej jakej sem. Myslel jsem si, že jsme kámoši. Nejlepší. Jako bráchové" kouknul jsem na něj. ,,Ale ty sis zatím užíval za mými zády a vrazil si mi nůž do srdce" plivnul sem na něj a zatahal ho za vlasy. Oba dva už jsme byli od krve, ale mě to bylo jedno. Chtěl jsem si tu zlost a ten vztek na něj vybít.

,,Jsi ten nejhorší blb, idiot, kretén, hajzl, svině, idiot, idiot, idiot" bušil jsem do něho pěstí a opakoval slova stejná, stále dokola. Byl jsem už vyčerpaný. Dal jsem mu poslední ránu do břicha a pak mezi nohy.

Jsem zvědavá jak celý tenhle příběh dopadne :D Jsem spokojená s částí :) Nechci být nějak hodně sprostá, takže promiňte, jestli jste očekávali třetí světovou :D I když jsem sprostá byla, je to kvůli Vám, aby tam nebyli nadávky typu: ,,Ty jsi ale blbec! Proč si s ní měl pohlavní styk za mými zády?!" atd. Snad Vám to nevadí a neodsoudíte mě za to :D Děkuju všem za všechno a snad se líbilo :)

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat