Z POHLEDU NICOLE
,,Vstávej lásko" promluví na mě Jaxon, který mi právě podívá před sebe nějaké cereálie s mlékem a ovocem. Hned vedle toho byly malé třpytivé kamínky ve tvaru srdce. Nad tím jsem se usmála a dala jsem Jaxonovi pusu.
,,Děkuju a přeju ti dobré ráno" ještě jednou jsem ho políbila.
,,Tobě taky beruško. Jak ses vyspala?" kouknul se na mě a pak mi ukradl jednu jahodu s talíře.
,,Skvěle, ale vůbec si nemapatuju, jak jsem se sem dostala" zazubila jsem se na něj.
,,Usnula si a tak jsem Tě sem přenesl. Nechtěl jsem Tě budit, protože si byla z toho všeho určitě vyčerpaná a mně se pohled na tebe, jak spíš, líbil" zahihňal se a já taky. ,,Tak se obleč a pak Tě tady provedu" řekl a vstal.
,,Kudy mě provedeš?" nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Po ostrově. V noci jsem tu zastavil a líbilo se mi tu, tak si pospěš" rozzářily se mi oči, když jsem slyšela, že jsme na ostrově. Sami na ostrově. To bude dobrodružství! Hned sem vyskočila z postele a vzala jsem si to samé, co včera. Arrgh, to se mi nelíbí. Radši čisté triko, než včerejší. Dala jsem si ještě do pusy pár lžic cereálií, ale pak jsem rychle vyběhla ven a ozářilo mě sluneční světlo. To je ráno a už teď je mi horko.
Jaxon už byl na ostrově někde v dálce a viděla jsem takovou boudu. No, ona to nebyla bouda. Ale větší stan. Něco jako altánek, ale postaven z klacků a střecha z prostěradla. Jaxon je originální.
,,To má být co tohle?" ukázala jsem na divné doupě, ve kterém Jaxon sekal kokosy. Mňam. Kokos jsem neměla už dlouho.
,,Tohle je altánek jen pro nás dva" usmál se na mě. ,,Tady máš kokos" podal mi půlku kokosu do rukou.
,,Na nás" dodala jsem. Jaxonovi oči se zvětšily o dvacet čísel.
,,To znamená, že?" stoupl si a přišel ke mně.
,,Ano" usmála jsem se. Jaxon mě hned políbil a já spolupracovala. Odložila jsem své pití stranou a Jaxon mě položil na deku, kterou tam brzy ráno přinesl. Líbal mě na rtech a pak sjížděl po bradě až ke klíční kosti. Druhou rukou mi trochu odhrnul tričko, aby mi mohl dát polibek na rameno. Rychle mi vyhrnul tričko a pak se zase ke mně sklonil, aby mě líbal. Začal si rychle sundavat triko, ale to ve mně vzbudilo pocit nejistoty. Jaxon se na mě natlačil a líbal mě mezi prsy. Snažil se rozepnout podprsenku, ale v tu chvíli jsem to musela zastavit.
,,Jaxone, ne, prosím" odtáhla jsem se. Zvedl hlavu a v jeho očích byla provinilost a kousek chtíče.
,,Promiň, nechal jsem se unést tvým tělem" sklopil hlavu. Povzdechla jsem si, ale s úsměvem. Ano, poslední dobou jsem nějaká divná. Všímám si.
,,Když ty, si tak dokonalá" kouknul na mě. ,,Ty tvé oči, které na mě koukají denně. Ty tvé ďolíčky, které se ti vytvoří, když se na mě směješ. To tvé tělo, které okolo mě prochází každou chvílí. Ty tvé ruce, které se mě dotýkají. Ty tvé nohy, které mě svádějí. Ty celá si prostě úžasná a moje"
Z POHLEDU JUSTINA
Seděl jsem u sebe v pokoji a koukal na fotbal. Přemýšlel jsem, kam jet. Mohl bych zavolat Fredovi, ale ten bude někde s Ryanem a Chazem. Zdá se, že čtyřčlená parta už není to, co bývala. Změnili jsme se. Všichni. Povzdychl jsem si a přetočil se na bok. Koukal jsem se z okna a celkově mě vše zmohlo a tak jsem usnul.
* * *
Vzbudil jsem se na volání svého jména mou matkou. Koukl jsem se na hodiny a bylo sedm večer. Postavil jsem se z postele a šnečím krokem jsem se dostal po schodech dolů do kuchyně. Cítil jsem vůni svých oblíbených špaget.
,,Voní to úžasně, mami" usmál jsem se na ní a dal jsem jí pusu na tvář, když rozdávala porce.
,,Tak si sedni a hned ti nandám" řekla a pohladila mě po tváři.
,,Nemůžu se zdržet, musím domů" řekl jsem.
,,Prosím zůstaň tu" koukla na mě smutně. Nechtělo se mi moc zůstávat, protože by mě pak přemlouvali na další dny a já chtěl svůj klid a soukromí. ,,Tady v tomto obrovském domě se cítím tak strašně sama, Justine. Od té doby, co tu už není Jaxon ani ty, je tento dům prázdný. Jazzy je věčně taky pryč s kamarádkami a co tu mám dělat já?" projela si vlasy a podívala se na mě. Nezbývalo mi říct jiného, než ano.
,,Dobře, zůstanu" podívala se na mě s úsměvem a rychle mi nandala obrovskou porci jídla.
,,Ale mami, tolik si nemusela" zasmál jsem se a sedl jsem si ke stolu.
,,Jen se pořádně najez" koukla na mě znovu a přisedla si. Po chvilce přišel táta a společně jsme se začali bavit a musím říct, že to byl celkem příjemně strávený večer.
Když jsme dojedli, pomohl jsem mámě s nádobím a poté jsem si šel sednout za tátou k televizi.
,,Tak, když jsme tu tak sami, synku" zasmál se táta mému vyděšenému výrazu.
,,Ne, tati prosím" vypískl jsem a zasmál jsem se taky. Nechci dostávat otázky o tom, s kým jsem spal a kdy. A už vůbec nechci dostávat přednášky o pohlavních chorobách a jak si správně nasadit kondom a jak být opatrný.
,,Chtěl jsem se jen zeptat, zda už máš nějakou slečnu" kouknul se na mě. Hodil jsem po něm vážný pohled.
,,Tati, nejsem až tak blbej" zasmál jsem se znova. ,,Vím, že by si pokračoval dál a zašlo by to až hooodně daleko a už nejsem malej klučina, kterej se bude svěřovat se vším" mrknul jsem na něj. ,,A navíc, už jsem dospělej chlap" bouchnul jsem se silně do hrudě, až mi zaskočilo. Kouknul jsem se na tátu a ten jen zadržoval smích. Pokroutil jsem očima a koukal se na televizi, ve které dávali Námořní vyšetřovací službu.
Táta už nic neříkal, jen se dál se mnou v tichosti koukal na seriál.
Nová část je tady a nebyla pěkně dlouho..uvědomuji si to a omlouvám se, ale mám zabavený počítač a nemám ani wifi (momentálně nejsem doma a tudíž část je napsaná z jiného počítače, pro upřesnění). Snad to chápete. Děkuji, pokud to ještě čtete a baví Vás to..♥
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...