65.část

1.6K 78 69
                                    

Z POHLEDU JUSTINA

Čekal jsem v davu lidí na Jaxona. Nikde jsem tu blonďatou palici neviděl. Houf lidí zřídnul a já už si začal myslet, že si ze mě střílí, ani nepřiletí a stojím tu jak debil. Už jsem se chtěl otočit, ale najednou někdo zakřičel moje jméno. Otočil jsem se a uviděl Jaxona s blondýnkou po jeho boku. Jenom jsem zůstal stát. Že by se Jaxon až tak rychle spřátelil?

,,Ahoj Stacy, těšilo mě. Těším se na další spolupráci," zamával ji Jaxon. ,,Čáu brácho!" poplácal mě po zádech.

,,Nazdar, nazdar, kdo to byl?" 

,,Ta holka? Ále, to byla Stacy. Modelka. Fotil jsem ji tak a čirou náhodou jsme měli stejnou trasu. Tak jsme alespoň pokecali a já se v letadle nenudil," zasmál se. Na chvíli jsme se odmlčeli, nastoupili jsme do auta a pak začalo vyptávání na Nicole.

,,A co Nicole? Jak se má? Dával si na ní pozor jo?" šťouchl mě loktem a usmál se. Nevěnoval jsem to mu pozornost a Jaxon mluvil dál. ,,Chápeš, aby si nenabrnkla nějakýho frajera." Přikývl jsem.

,,Mohl bys mě za ní hodit?" podíval se na mě.

,,Ve skutečnosti jsem pověřen jinak, takže s Nicole se uvidíš asi až pak, protože dneska je rodinná večeře."

,,Tak se pro ni stavíme a vezmeme ji sebou," navrhl, ale to se mi moc nelíbilo.

,,Jaxone, uvidíš rodiče po dlouhé době a chtěj, aby to bylo v duchu rodiny. Třeba další den ji klidně zavolej ať přijede, ale nechal bych to dneska takhle. Nekomplikujme to," mrknul jsem na něj a on jenom přikývl. Tak se mi to líbí. Alespoň se nemusím dívat na jejich vášnivé líbání.  

 Přijeli jsme před dům našich a mamka zrovna něco dělala u dveří, takže nás zahlédla a úsměv se ji rozlehl po tváři.

 ,,Ahoj mami," políbil na tvář Jaxon mamku a já také. 

 ,,Já jsem tak šťastná, že tu mám pohromadě celou rodinu," pevně nás oba objala. ,,Jaxone, ty musíš mít hlad jako vlk."

 ,,Spíš bych si rád dal sprchu, jestli je to možné," usmál se. 

 ,,Ale to víš, že jo. Ukaž, Justin ti odnese věci," nad touhle poznámkou jsem protočil očima a hlasitě jsem si povzdechl, ,,Jazzy připraví stůl, já zatím dodělám v kuchyni a táta. Táta se dívá na televizi," máchla máma rukama do vzduchu. 

 ,,Klasika," zamumlal jsem. Vzal jsem tedy Jaxonovi věci do pokoje a když jsem tam byl, tak jsem se nad tím pokojem pozastavil. Měl tu staré fotky s lidmi, se kterými se třeba nebaví už nebo dokonce někde na fotkách se líbá se svojí dobrou kamarádkou. Taky si umí užívat života. Nebo spíš uměl. 

 Jaxon byl během 5 minut venku, umytej a oblečenej. Mamka nás zavolala na večeři, tak jsme se všichni seběhli ke stolu. Všude byla spousta jídla. 

 ,,To je díkůvzdání?" vyvalil jsem oči. 

 ,,Neeeee, ale chtěla jsem z toho udělat hezkej večer a připravila jsem všechno, co máte rádi," usmívala se mamka od ucha k uchu. Jedno se musí uznat, i když to občas přehání nebo mi leze na nervy, tak je to ta nejlepší máma a bez ní by tahle rodina nebyla rodina. 

 ,,Přeju všem dobrou chuť." 

 Z POHLEDU NICOLE 

 Objímala jsem Chelsea, která brečela a já jsem ji pomalu hladila po zádech. Nevěděla jsem, co mám dělat. Jak mám reagovat. Právě teď objímám svou nevlastní sestru. Mám ji to říct, že já jsem ta holka, o které její táta mluví? Nevěděla jsem, jak by reagovala. Mohla by mě odsoudit a ztratila bych ji. I když ji neznám dlouho, tak vím, že si sedneme a nechci přijít o někoho, koho jsem právě našla. 

 ,,Podívej se na mě," odtáhla se, setřela si slzy a podívala se na mě, ,,každý má někdy špatné období. Nemůžu říct, zda to, co se děje s tvým tátou je normální, ale vím, že Tě miluje a nemůže Tě mít radši než tu druhou holku. Vždyť ji nezná. Navíc vem si, jaké by to muselo být pro tu dívku, když by zjistila, že on je její otec." Při poslední větě se mi trošku rozkepaly rty, ale musela jsem být silná, kvůli Chels. 

 ,,Hele já jsem to doma taky neměla jednoduché, to mi věř. Ale byly chvíle, kdy to stálo za to. Mámy smích, který každého rozesmál. Její dobrodružné nápady na výlety. Díky ní jsme hodně cestovali a hodně toho viděli. Její božské lasagne, které dělala s láskou. Tyhle věci dokázaly vyrovnat ty špatné vzpomínky. Díky ní nikdy nezapomenu na to dobré," hrnuly se mi slzy do očí. ,,Musíš věřit, že to překonáte. Vy tvoříte tu rodinu, tak to nesmíte nechat rozpadnout kvůli náladám toho druhého. To je chyba věř mi, že byste toho pak litovali." 

 ,,Jenže já nevím, co mám udělat, aby táta neřešil takové věci. Co když potřebuje svojí dřívější rodinu zpátky?" zasmutnila Chels. 

 ,,Nikdy rodina nebyli. Rodina se nikdy neopouští. Rodině nikdy nevrazíš kudlu do zad," sklopila jsem hlavu. Chelsea mě pohladila po ruce. Chvíli jsme ležely v posteli, dívaly se do stropu, dokud nám nezakručelo v břiše.

,,Dáme si pizzu nebo čínu?" podívala jsem se na Chels.

,,Obojí, pak bychom se mohly podívat na Orange is the new black a večer vyrazit ven a rozjet to!" zasmála se Chels a máchala rukama ve vzduchu. Vzala jsem mobil do ruky a vytáčela číslo pizzerie.

Ladies night incoming...


Nová část je tu ♥ Doufám, že se Vám líbila a budete psát další hezké komentáře i tady! Děkuju za všechno, za Vaší podporu a motivaci psát dál, jste skvělí ♥

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat