68.část

1.2K 46 17
                                    

Z POHLEDU JUSTINA

Ráno jsem se vzbudil a pak zase usnul. Byl jsem línej vstát a něco dělat, tak jsem se jen tak válel v posteli a znova usínal. Takhle třeba ještě třikrát. Nakonec na čtvrtý pokus jsem se zvednul a šel se vysprchovat a celkově ze sebe udělat člověka. Pak jsem hodil na sebe nějaké oblečení a šel dolů. Už od mého pokoje se rozléhala celou chodbou vůně palačinek. Rychle jsem seběhl schody dolů a utíkal do kuchyně, kde si tancovala Nicole se sluchátky v uších. Měla dlouhé tričko a asi pod tím jen kalhotky. Rajcovalo mě to, ale zároveň znechucovalo, protože měla na sobě tričko Jaxona. Našlapoval jsem k ní zezadu potichu a pak ji polechtal v pase. Prudce sebou škubla, zakřičela a naběračku vyhodila o vzduchu za sebe. Začal jsem se neuvěřitelně smát.

,,Ty seš takovej vůl!" šťouchla mě silně do žeber. ,,Víš jak jsem se tě lekla?! A teď všechny vzbudím!" dupla si nohou. Udělal jsem jakože velmi smutný obličej, že ě to mrzí a pak jsem zase dostal záchvat smíchu. ,,Jen počkej," zasyčela a došla si pro tu naběračku, která byla na opačném konci kuchyně. Ohla se pro ní pomalu a pak se zase pomalu narovnala. Srdce jsem měl rázem někde v kalhotách, krev taky a bradu až na zemi. Moc dobře věděla, že se na ni dívám, ale nechtěl jsem nic dát znát.

,,Dík, vezmu si," řekl jsem a sebral třeba šest palačinek, které měla už hotové. Převrátila očima a já si je začal mazat vším možným. Jednu nutellou, druhou džemem, třetí s medem a šlehačkou, jinou zase s džemem a skořicovým cukrem a tak dále. Napatlal jsem to vším možným. Nicole dále lila na pánev těsto a házela palačinkama do vzduchu, aby je otočila. Byla profík. Pokaždé, co jsem se zakousl do palačinky, mi pohled sjel na její zadek.

,,Nebuď tak nápadnej a alespoň přitom očumování zavři pusu," řekla a ani se na mě nepodívala. Tím mě vytrhla z myšlenek o jejím dokonalém zadečku. Tak rád bych si na něj lehl a následně silně plácl. Nic jsem však neřekl a dál si spokojeně jedl a no...očumoval.

,,Hotovo," řekla Nicole a otočila se na mě a usmála se. Na to jsem se taky usmál, ale kvůli tomu, že měla mouku na čele a nutellu na nose. Vstal jsem a šel k ní. Bleskově uskočila dozadu.

,,Prosimtě neboj, ale máš na čele mouku a na nose nutellu," převrátil jsem očima a vzal nějaký ubrousek. Všechno jsem to otřel a tím jsem se k ní přiblížil. Chvilka napětí, ale pak jsem se odtáhl.

,,Děkuju."

,,Za málo." Vzala si talíř a nandala si palačinky. Zbytek hodila na jeden velký talíř a zakryla plastem, aby zůstaly ještě teplé než dojdou kluci, ale ti budou ještě dlouho vyspávat. Nalil jsem si pomerančový džus a Nicole jsem taky nalil. Přisedl jsem si k ní.

,,Hele, můžu se zeptat?" Přikývla. ,,Co ti včera bylo? Byla si taková zamlklá, neměla si náladu, stalo se něco?" podíval jsem se jí do očí. Chvíli jsme se a sebe dívali, pak odvrátila pohled a odpověděla: ,,Nic se nestalo, ani nevím proč jsem nemluvila," zasmála se, ale vím, že lhala.

,,Ale notak, nelži mi," jemně jsem ji zase polechtal na boku. ,,Jsi ten nejvíc energickej, dynamickej a happy člověk, kterého znám a jde na tobě lehce poznat, že ti něco je."

,,Asi to není tak lehký, když to nepoznali všichni," pohodila rameny a odnesla talířek do dřezu, který opláchla a hodila do myčky. Pak si otřela ruce a šla nahoru. Nic víc mi k tomu ani neřekla. Hodil jsem to za hlavu a šel se dívat na televizi.

 Z POHLEDU NICOLE

Nevěděla jsem, co mám jiného říct. Prostě, Justin si všimnul, že mi něco bylo a Jaxon to absolutně přehlédnul? Myslela jsem, že člověk, co je vaší druhou polovičkou, bude teda všímavější než ostatní. No a abych se vrátila k včerejšku, absolutně nic se nestalo. Prostě padnul do postele a ani se nevysprchoval. Spí jako špalek doteď.

Vlezla jsem do pokoje a následně hnedka do koupelny. Svlékla jsem ze sebe jeho tričko a kalhotky a zalezla si do sprchy pod teplý proud vody. Umyla jsem si vlasy, protože mi z baru strašně načichly kouřem. Vypínala jsem vodu, když se zrovna otevřely dveře od koupelny a ihned od sprchy. Přede mnou stál nahý Jaxon s dokonale rozcuchanými vlasy a byl tak roztomilej.

,,Ještě nevylejzej," zatlačil mě svým tělem zpátky dovnitř a pustil vodu. ,,Umyješ mi záda?" podal mi napěněnou houbu. Vzala jsem ji a umyla mu záda. I přesto, jak dokonale vypadal rozespalý a ježiš marja i přesto, jak vypadal nahý, ve mně byla malá část naštvaná za ten včerejšek. Asi dokud mu to nedojde, že mě nechal nadrženou a neudělanou, mu to neodpustím.

,,Už je mi horko, půjdu ven."

,,Dobře," a dal mi pusu na tvář. Vylezla jsem ven a omotala si ručník okolo sebe. Vzala jsem si z koupelny hřeben a přešla opět do pokoje k oknu. Dívala jsem se ven a slunce už bylo na obloze. Rozčesávala jsem si vlasy a přemýšlela. Nějak se necítím šťastná. Čekal bych, že když se s Jaxonem vidím po delší době, že budu radostí bez sebe a že on bude radostí bez sebe, ale je to nuda. Chápu, že je unavený, ale na jednu stranu jsem tu já ne?! Já ho jako energií nedobíjím nebo co? Lehla jsem si na postel a čekala až Jaxon vyjde z koupelny. Za chvíli přišel a lehl si vdle mě. Proto jsem zase vstala a on po mě hodil divný pohled. Ignorovala jsem to a šla si vyfénovat vlasy. Když jsem se vrátila byl Jaxon na mobilu, a tak jsem si lehla k němu a podívala se, co na něm tvoří.

,,Hledáš si letenku? Proč?" podívala jsem se na něj zmateně.

,,No, zítra musím zase letět pryč," podíval se na mě smutně. Otočila jsem se opět na záda a nahlas vydechla. Ihned mobil zahodil pryč a přetočil se na bok on. Pohladil mě po tváři a pak mi dal pusu na čelo. ,,Bude to jen na necelé tři týdny."

,,Jen??" vytřeštila jsem oči. ,,Vždyť se sotva vidíme den a ty už zase mizíš," zkřížila jsem si ruce na prsou.

,,Přiletí nové modelky na focení no," dal mi ruku na bok. ,,Ale neboj, dneska se celý den budu věnovat jenom tobě," mrknul na mě. ,,Teda až si objednám letenky a zabalím znova kufr." Takže se mi nebude věnovat celý den, pomyslela jsem si.

,,Hele nevyprala bys mi něco?"

,,Vypadám snad jako služka?" podívala jsem se na něj zlostným pohledem a vstala z postele. Dala jsem na sebe nějaké oblečení a pak šla dolů.

,,Proč seš tak kyselá najedou?!" zakřičel Jaxon, ale to jsem odignorovala.

,,Na tohle fakt nemám náladu," řekla jsem si sama pro sebe a přemýšlela, co budu dneska teda dělat.

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat