Z POHLEDU NICOLE
Přijeli jsme k obrovskému baráku, který byl oblehlý velikou zahradou. Bylo to snad větší jak francouzské zahrady ve Versailles. Vystoupili jsme z auta a proti nám se rozeběhli psi. Jeden byl bílý, malinký, chlupatý s kudrlinkama. Druhý se spíše valil. Byl hnědé barvy a byl to takový typ psíka, který má faldíky. Byl rozkošný. Hned jsem si pro ně vymyslela vlastní jména. Kudrlinka a váleček.
Klekla jsem si a začala jsem se s nima mazlit.
,,Ahoj chlupáčkové," zasmála jsem se.
,,Notak, fuj je to!" okřikl je Justin a pomohl mi vstát.
,,Mně to nevadí," podívala jsem se na ně a táhla jsem Buddyho za sebou. Moc se mu nechtělo, protože si celkem rozuměl s Válečkem.
,,Myslím si, že když ho pustíš, tak se nic nestane. Tady se neztratí," řekl Justin a poukázal rukou na dokonale střiženou zahradu.
,,Tenhle pozemek je obrovský, co když se tu ztratí a já ho nenajdu," posmutněla jsem a Buddyho jsem si držela u nohy. Justin jen zakýval hlavou na náznak nesouhlasu a já ho s povzdechem pustila. Bála jsem se hrozně, protože ho nemám ani hodinu a byla bych fakt tragická panička, kdyby se mi zatoulal.
,,Justine!" zakřičel někdo ode dveří. Nasměrovala jsem tam svůj pohled a uviděla jsem tam stát malou brunetku s bílým svetrem po stehna a černými kalhoty. Usoudila jsem, že to bude jeho máma.
,,Ahoj mami," rozeběhl se k ní a v obejmutí ji zvedl do vzduchu. Na což mu hned dala takovej menší pohlavek.
,,Prosímtě, budeš mít kýlu a navíc jsem stará, to mi nemůžeš udělat," zasmála se. ,,A kdopak je tahle krásná slečna?" podívala se na mě.
,,Že by sis konečně našel přítelkyni?" podívala se na Justina. Chtěla jsem ji zarazit, ale Justin mě ihned přerušil.
,,A-Ano, já a Nicole spolu chodíme mami a dneska jsem Ti ji přijel představit. Jsme spolu už 3 měsíce a klape nám to. Že lásko?" podíval se na mě s prosbou v očích. Hlasitě jsem polkla a přikývla. Kam až se tohle dostane, to nevím, ale už teď z toho nemám dobré pocity.
,,Budeme slavit!" zajásala jeho mamka. ,,Jinak já jsem Pattie a můj manžel, kterého za chvilku potkáš, se jmenuje Jeremy."
,,Jeremy pohni zadkem, Justin přijel i se svou dívkou," obrátila se do domu a zakřičela. Pak se na nás znovu podívala a usmála se. ,,Tak pojďte dovnitř."
Vešla jsem do domu, který překypoval luxusem a čistotou.
,,Nezmínil ses, že tvoji rodiče vyloupili banku," zašeptala jsem Justinovi do ucha a ten se zasmál.
,,Dáte si něco k jídlu a pití?" přišla Pattie z kuchyně a už držela v ruce pomerančové džusy.
,,Jo, dáme si třeba ty pomerančové džusy, co už máš v ruce," řekl Justin s kapkou ironií.
,,Justine, dneska přijede ještě babička s dědou. Povečeříte s námi? Budou mít takovou radost, že Tě vidí a navíc s dívkou," rozplývala se Pattie.
,,No, Nicole má dneska narozeniny a už jsem nám zabukoval večeři v restauraci," řekl smutně Justin a mně se rozzářili oči. Chtěl mě vzít na večeři?!
,,Ach to je škoda, ale vsadím se, že bych udělala lepší jídlo jak v restauraci."
,,To samozřejmě," řekl Juss, přistoupil ke své mamce a dal ji pusu na tvář.
,,Mohu se tu projít?" zeptala jsem se ho, když mi donesl sklenici džusu.
,,Jedině s rukou v mojí náruči," mrknul na mě. Brala jsem to jako ano, a proto jsem neváhala a šla jsem do druhého patra. Hlavní cíl bylo najít Justinův starý pokoj.
,,Až nakonec a doleva." Ihned jsem to udělala a otevřela jsem dveře. Vešla jsem do pokoje a spadla mi brada. Hezčí pokoj, mužský musím dodat, jsem neviděla. Byl tak hezky upravený a sladěný.
,,Samozřejmě, že tak ten pokoj nevypadal vždy, ale když už se blížil můj den plnoletosti, tak jsem si já sám sobě nadělil tento dárek. Nově zařízený moderní pokoj," usmál se a sedl si na postel. ,,Líbí se ti?" podíval se na mě. Já jsem s úžasem vydechla.
,,Jestli se mi líbí? Je nádherný! Překrásný. Dokonalý. V takovémhle stylu bych si přála svou ložnici," přisedla jsem si k němu na postel.
,,Matrace je taky pohodlná," mrknul na mě. Pokroutila jsem očima a lehla jsem si do peřin. Justin si také lehl a potom svou hlavu otočil na mě.
,,Jsi nejkrásnější holka, kterou jsem kdy potkal. Řekl bych, že si hodně rozumíme a máme toho hodně společného," dořekl a podíval se zase do stropu. Nevěděla jsem, co na to říct.
,,Udělala bys mě nejšťastnějším klukem, kdyby ses stala mou dívkou."
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfikceCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...