63.část

1.3K 63 12
                                    

Z POHLEDU JUSTINA

Myslel jsem si, že už jí mám na malíčku, ale evidentně Nicole bude mnohem těžší oříšek než jsem předpokládal. Pokaždý když si myslím, že už se na to můžu vrhnout tak to víc zvorám a o to je těžší ji pak získat zpět. Budu na to muset jít jinak.

Vešel jsem do baráku a zabouchl jsem za sebou silně dveře. Byl jsem neuvěřitelně nasranej. Jak na Jennu, tak sebe ale i Chaze. Za všechno může on, že s ní prcal.

,,Takže ty sis včera užil jo?" zeptal se mě tázavě Fredo.

,,Ne, ne ne. To jsem nebyl já," mával jsem rukama na obranu.

,,Jo? Aha. Tak jaktože jí dělalo tvoje péro tak dobře?" zasmál se Ryan.

,,Bylo to takhle. Já jsem se s ní seznámil na baru, kecali jsme,  tančili jsme a přiznávám trochu jsme se dotýkali, ale víc nebylo. Protože v momentě když jsem uviděl Nicole v tom baru, běžel jsem za ní, ale ona zmizela. Takže to možná byl nějaký blud nebo tak něco, ale já si to vysvětluju jako stopku, která mě zastavila před něčím, čeho bych pak litoval. A pak tedy, když jsem běžel ven za "Nicole", jsem řekl Chazovi ať to převezme..no a ten debil se s ní vychrápal." tleskl jsem rukama a pohodil rameny. Na to prostě není co říct. Když si debil, tak si debil.

,,Takže mi chceš říct, že Chaz se vyspal s tou holkou, ale myslela si, že to jsi ty, tak proto zrovna tebe oslovila?" přikyvoval sem.

,,S kým se Chaz vyspal?" scházela Bella po schodech. Kurva. Všichni jsme sklopili pohled a nikdo nechtěl říct, co se včera stalo. ,,Tak odpoví mi někdo?!" Začala být červená v obličeji. 

,,Poslyš, já jsem se včera seznámil s jednou holkou, ale nic jsem s ní neměl, protože mám rozdělaného něco jiného a tak jsem řekl Chazovi, ať se o ní postará a on se s ní vyspal."

Bella neměla slov. Začaly se jí klepat rty, slzy zaplňovaly oči a se sklopenou hlavou odešla zpět nahoru. Chvilku na to jsme slyšeli řev, pláč a dunění. Bylo mi Belly líto. Je to hodná holka a tohle si rozhodně nezasloužila. 

,,Co máš dneska v plánu Justine? Jdeš si zpět získavat srdíčko Nicole?" ušklíbl se na mě Ryan. 

,,No..-"

,,Je konec!!!" zakřičela Bella, proletěla chodbou a práskla dveřma. Utíkala pryč. 

,,No..-"

,,Stejně to byla čúza." Přišel do kuchyně Chaz a nabral si míchaná vajíčka.

,,Já to nikdy nedořeknu," zamrmlal jsem si pod nos.

,,Poslední dobou mi lezla na nervy a kdo ví, určitě se kurvila."

,,Jak můžeš doprdele o někom říct, koho miluješ, že je to děvka?! Ještě nedávno si ji vyznával lásku a teď je to kurva?!" vyprskl Ryan. ,,Vzpamatujte se už sakra! Chováte se k těm holkám jako největší čůráci!" práskl do stolu a odešel.

,,Co si chtěl říct?" v klidu se na mě otočil Alfredo. Mávl jsem rukou ať to nechá být, ale pak jsem dodal: ,,Hektičtější ráno jsem nezažil."

Z POHLEDU NICOLE

Čekala jsem na Chelsea už asi půl hodiny. Nevěděla jsem, kde přesně bydlí, takže jsem nemohla vědět, jak dlouho ji to bude trvat. Ležela jsem na posteli a dívala se neustále na hodinky. Buddy mi spokojeně spinkal na postýlce, zatímco já jsem byla nervózní. Přehrávala jsem si dokola moment, kdy mě požádala, zda by tu nemohla přespat. Nemluvila moc sebejistě, mnula si ruce a podupávala nohou. Říkala, že se ani domů vrátit nemůže. Tudíž se něco muselo doma stát. 

Byly dvě hodiny pryč a já nevěděla, co mám dělat. To už by tu totiž určitě byla. Jediné, co o ní vlastně vím, že se jmenuje Chelsea, má psa a to je asi tak všechno. Ani kontakt na ni nemám. 

Moje víčka začala těžknout. Při každém vzdoru zůstat vzhůru se mi akorát chtělo ještě více spát, a tak jsem o chvilku usnula.

*     *     *     *     *

,,Umh přestaň, Buddy," otočila jsem se na bok a do očí mi udeřilo prudké světlo. Ihned jsem otevřela oči, ale nápad dobrý to nebyl. Oči mě začly slzet a já se zpět otočila k Buddymu, který mi znova začal olizovat obličej. Zasmála jsem se, pomalu otevřela víčka a Buddyho pořádně pomazlila.

,,Tak pojď, obléknu se a vyvenčím tě," podívala jsem se něj, když seděl na posteli. Ze skříně jsem si vytáhla tepláky, kalhotky a vytahané triko. Podprdu jsem neřešila, když jdu jenom pár bloků. 

Šla jsem s Buddym do nejbližšího parku, tam jsem ho pustila a mezitím, co on vyváděl s ostatními pejsky, já si sedla na lavičku a poslouchala jsem písničky. Prohlédla jsem si sociální sítě, když mi přišla sms. 

Jaxon: ,,Dobré ráno broučku, doufám, že budeš mít krásný den, zavoláme si zase v 8 hodin večer tvého času? Moc mi chybíš ♥ -Jaxon"

Usmála jsem se nad krátkou textovkou. Přála bych si moc být s ním. Zbývá zhruba jeden měsíc, než ho zase uvidím. Čas letí rychle, ale pro někoho, kdo miluje tak strašně moc jako já, tak to je jak rok. Nikdo tohle nedokáže pochopit, ale jsem blázen do něj. Myslím na něj pořád. Chtěla bych s ním provolat celou noc, ale má práci, která ho baví. To mě těší, ale mohlo to být někde blíž.

Zavolala jsem na Buddyho a on přiběhl nazpátek. Šla jsem si do pekárny koupit pečivo a nějakou sladkost, abych měla co snídat. Vcházela jsem do baráku, šla po schodech a před mými dveřmi stála Chels se svým pejskem.

,,Chels!" objala jsem ji a ona zaskučela. ,,Co se děje? Co tady děláš? Co se stalo?" zahrnovala jsem ji otázkami. Měla obrovské kruhy pod očima, napuchlé oči červené od pláče, popraskané a rozkousané rty, dokonce i pohmožděný krk?!

,,Chels, co se ti stalo? Tvoje tělo vypadá jakoby tě někdo zbil, umlátil skoro až k smrti!"

,,Nicole, prosím, nekřič tolik," dala si prst před ústa a tím mi naznačila, abych vážně byla zticha.

,,Pojď dál," otevřela jsem dveře a nechala ji projít. Jejímu pejskovi jsem dala vodu a nám dvěma jsem udělala kafe. 

,,Na, tady máš," podala jsem ji hrnek.

,,Děkuju," usmála se. Sedly jsme si na postel a já vyzvídavým pohledem jsem ji přiměla k tomu mluvit.

Ústa dokořán, oči vyvalené, ruce rozklepané, tělo jako zmražené. Tak jsem asi vypadala potom, co mi Chels řekla...



Jste zvědaví co Chels řekla Nicole? Já doufám, že ano ♥ Prosím, napiště mi do komentářů, jestli máte radši kratší části a častěji nebo delší třeba po 2 týdnech? ☺♥

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat