48.část

2.8K 133 17
                                    

Z POHLEDU NICOLE

,,Lásko, si docela uličnice víš to?" zasmál se Jaxon, kterej ležel nahej v posteli a byl jen zakrytý dekou. Skočila jsem za ním a sedla jsem si na něj obkročmo. Pak jsem přitiskla svou hruď k té jeho a leželi jsme nazí na sobě.

Cítila jsem jak mě tlačí jeho úd na moje přirození. Svádělo mě to k sexu, ale stále jsem si nebyla jistá, zda to chci a zda jsem na to vůbec připravená.

Takhle jsme tam na sobě leželi, povídali si a mazlili se. Prostě dokonalé ráno.

,,Asi se půjdu vysprchovat a pak bychom mohli někam zajít? Mohli bychom si udělat výlet po městě," políbil mě na rty.

,,Dobře," slezla jsem z něj a on vstal a šel do koupelny. Dokonalý výhled na jeho zadek. Chvíli jsem počkala, než se začne sprchovat a pak jsem tajně vlezla k němu. Dotkla jsem se jeho zad a on sebou cukl. Otočil se ke mně a do břicha mě plácla jeho erekce. Dnes už po několikáté.

,,Jaxone, ty sis vzal nějaký dráždivý kapky?" zasmála jsem se a pohladila jsem ho po ramenou.
Záporně zakýval hlavou a řekl: ,,Jen si moc sexy a hrozně Tě chci."

Kousla jsem ho do rtu a pak jsem se k němu naklonila a začala jsem ho líbat. Natlačil mě na stěnu a ruce mi zvedl nad hlavu. Pak mi je pustil, ale naznačil, abych je nechala nahoře. Sklonil se a víc mi roztáhl nohy.

Sprchu nastavil na jemnější a menší proud, aby na nás voda tolik necákala. Prstama mi sjel po břiše níž až k mému přirození. Hlavu dal blíž, roztáhl mi ji a jazykem ji celou olízl.
Hned jsem si opřela zády o zeď a jednou rukou jsem se opírala o jeho rameno.

Pak se znovu přiblížil a svým jazykem vjel dovnitř. Začal dělat krouživé pohyby a já hlasitě vzdychala.

,,J-Jaxone," řekla jsem udýchaně, ,,podlamují se mi kolena."

Jaxon stále lízal a pak mě chytl pod koleny a má kolena si přehodil přes jeho ramena. Zvedl se semnou a silně mě přimáčkl na studenou stěnu.

,,Oh bože!" zakřičela jsem a blížila jsem se k vrcholu. Jaxon stále svým jazykem zrychloval a zrychloval.
Svými nehty jsem se mu zaryla do zad a jeho hlavu jsem si víc přitiskla k svému přirození.

,,Jaxone..Jaxone!" zakřičela jsem když jsem dosáhla svého orgasmu. Víc jsem zaryla nehty do jeho zad, když pokračoval v uspokojování.
Začala jsem sebou škubat, měla přijít druhá silnější vlna orgasmu.

,,Prosím, nepřestávej..Už skor-ro," vzdychala jsem do toho.

,,Udělej se pro mě po druhé lásko," podíval se na mě Jaxon.

,,Tak sakra nepřestávej!" řekla jsem a on pokračoval.

,,Aah! ... A ahhh!" polevila jsem a Jaxon začal zpomalovat.

,,Nejlepší ranní sprcha co jsem kdy měl," usmál se.

,,Celková nejlepší sprcha obecně ne?" vyplázla jsem na něj jazyk a Jaxon mezitím nastavil sprchu opět na nás a on se rychle umyl.

,,Jen ranní. Večerní teprve bude," přiblížil se ke mně a silně mě plácl přes zadek. Myslela jsem si, že mě obejme, ale tohle je víc sexy.
Při té představě, že bychom si tohle zopakovali i večer, mnou projela vlna vzrušení.

Jaxon odešel z koupelny a já sem si v koupelně udělala veškerou hygienu a pak jsem se šla do pokoje převléct. Zřejme Jax byl už dole, tak jsem na to měla klid. Prohlédla jsem se v zrcadle a byla jsem spokojená. Přišla jsem dolů, kde byl naprostý klid a ticho.

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat