Z POHLEDU NICOLE
,,Co? Jak? Kdy? Proč?" chrlila jsem otázky jenu za druhou.
,,Co? Jak proč? Nejsi snad ráda, že mě vidíš?" zatvářil se zmateně.
,,Jasně, že tě ráda vidím!" skočila jsem mu okolo krku. ,,Jen vůbec nechápu, jak ses tu ocitl, Jaxi."
,,Překvapení," políbil mě na rty. Něžný polibek se po dalších krátkých polibcích strhl do vášnivého líbání. ,,Nechceš se mi jít tak vrtět na klín, jako ses tu vrtěla před chvílí?" Jeho slova mě strašně dráždily. Byla jsem momentálně ochotná udělat cokoliv, aby se mi dostalo potěšení a navíc jsem měla dost alkoholu v krvi.
,,Kam?" kousla jsem se do rtu. Jeho oči ztmavly a byl v nich vidět chtíč. Vzal mě za ruku a táhl mě nahoru, kde byl takový balkónek, odkud bylo vidět na celý bar. Nahoře nic nebylo. Byl to jen balkónek s protáhlou chodbou. Vzal mě do kouta a přitiskl mě na zeď.
,,Myslel jsem na tebe každý den," šeptal, mezitím co mě líbal. Zvedl mi jednu nohu a já si ji zahákla o jeho bok. Prsty mi přejel přes vlhké kalhotky a mně unikl jemný vzdych. Rošťácky se usmál a přimáčkl mi palec na poštěváček. Svýma rukama jsem mu hladila břicho pod tričkem a mířila níž. Zahákla jsem prsty za lem jeho kalhot a stáhla jsem je níž. Ihned jsem mu stáhl trenky, ale ne natolik, aby byla vidět jeho chlouba. Byl tvrdý. Dívala jsem se na jeho tvořící se bouli v kalhotách a on do mě strčil dva prsty. Prohnula jsem se v zádech a tím jsem se naklonila víc k němu.
,,Ty seš tak mokrá, lásko," kousl mě jemně do ušního lalůčku. Svou rukou jsem ho hladila přes boxerky, dokud jsem neměla pocit, že víc tvrdý být nemůže. Tak jsem boxerky stáhla níž a vykoukl na mě v celé své kráse. Chvíli jsem ho pozorovala a hltala očima. Vzala jsem ho do ruky a začala dělat pomalé pohyby nahoru a dolu. Najednou ze mě Jax vytáhl prsty a vzal mě za mou ruku a ukázal mi, jak ho mám udělat. Líbilo se mi, když mi řekl, jak se mu to líbí.
,,Vezmi si ho do pusy," odtáhl se a podíval se na mě. Nohu zaháklou z jeho boku jsem sundala a klekla si. Neustále mě pozoroval. Olízla jsem ho od kořene až ke špičce. Zasténal. Následně jsem si ho strčila hluboko do krku, až mě překvapilo, jak moc hluboko sem to dokázala. Pohyby hlavou nahoru a dolu byly stále víc intenzivní, rychlejší. Ani ne po chvíli si Jaxon zapletl svoje ruce do mých vlasů a určoval i tempo.
,,Aaaach, jo, kurva. Rychleji, někdo může přijít," a tak jsem se snažila ze všech sil, abych ho udělala a neudusila se přitom. Mezitím ujel i sten mě, protože mě strašně rajcovalo dívat se na Jaxona a jeho výraz ve tváři těsně předtím, než se udělá. Netrvalo moc dlouho a udělal se mi přímo do pusy. Nečekala jsem to, ale všechno jsem spolkla.
,,Ježiš, tos neměla," začal se mi omlouvat. Já se jenom uculila a rty si olízla. Myslela jsem si, že teďka budu na řadě já, ale on mi řekl, že bychom se měli vrátit. Najednou mě zalil špatný pocit a chlad. Nevěděla jsem, jestli jsem něco udělala blbě nebo co. Sklopila jsem hlavu a ruku v ruce jsme opustili balkónek.
,,Skočím si na záchod," řekla jsem mu a odešla tím směrem. Došla jsem si na malou a pak se podívala na sebe do zrcadla. Vlasy rozcuchané, jak po sexu a to jsem ho dělala jen pusou. Rtěnka byla fuč, stejně tak i alkohol. Z ničeho nic se mi nálada změnila úplně na nulu. Nevěděla jsem, jestli jsem vážně neudělala něco špatně, ale věděla jsem jedno stoprocentně. Byla jsem nasraná, že mě neudělal, když jsem byla nejvíc nadržená.
Z POHLEDU JUSTINA
Večeře u mamky byla naprosto skvělá, famózní a můžu říct, že jsem najedený na půl rok dopředu. Zdrželi jsme se asi do 10 večer, a pak jsme si řekli, že bychom mohli někam zajít. Jaxon navrhl bar Loca. Ani jsem nevěděl, že to zná, ale pak mi prozradil, že je tam Nicole. Měl jsem za to, že s ní ještě nemluvil, ale zjistil to podle její polohy telefonu a chce jí překvapit. Super, co?
Když jsme dorazili před bar Loca, ozářil mě nápis a měl jsem dojem, že oslepnu. Byl tak křiklavý. Vešli jsme dovnitř a mířil jsem hned k baru, abych se mohl opít. K baru po chvíli přisedla blondýnka, která si objednávala cuba libre a když me zaregistrovala, sedla si ke mně.
Byla krásná, o tom bezpochyby, ale neupravená. Alespoň její vlasy a rozmazaná rtěnka o tom vypovídaly. Flirtovala, jednoznačně. Hrála si s vlasy, pořád přehazovala nohu přes nohu, usmívala jsem, až jsem dostal křeč v obličeji za ní a decentně pila svůj koktejl. Byla zábavná a okouzlující, ale moji pozornost získala dívka v černém, která se blížila naším směrem. Ladně a vzpřímeně šla, vlasy se jí houpaly ze strany na stranu a dívala se na mě velkými hnědými oči.
,,Chelsea, tady jsi! Tak co? Jakej byl?" zeširoka se usmála Nicole na dívku vedle mě.
,,Bombastickej. Asi to nebude jen na jednu noc," mrkla na ni.
,,Ahoj Justine," obrátila pohled ke mně a lehce se usmála.
,,Vy se znáte? Odkud znáš takovýho playboye?" vykřikla, hádám, že Chelsea.
,,To je můj bratr Justin. Já jsem Jaxon, přítel Nicole. Těší mě, Chelsea," políbil Jaxon Chelsea ruku. Tohle byl fakt hodně divnej moment. Kopnul jsem do sebe panáka a pak ještě jednoho.
,,No," přerušil jsem chvilku ticha, ,,nepojedem?" Všichni přikývli. Vyšli jsme z baru a hodil jsem Jaxovi klíče od auta. ,,Pil jsem," pohodil jsem rameny a sedl si na místo spolujezdce. Nicole si sedla za mě a Chelsea na místo za řidičem.
,,Chelsea, kde tě mám vyhodit?" podíval se na ni Jaxon do zpětného zrcátka.
,,Za tímhle barákem doprava a pak 2 bloky rovně, prosím."
,,Nechceš přespat u mě?" Obrátila se na ni Nicole.
,,Vlastně jsem přemýšlel lásko, že bys dneska spala u mě," řekl Jax a já jenom převrátil očima. Prej, že u něj, to tak. Je to můj barák. ,,Teda, kdybys chtěla," dodal, protože evidentně pochopil, že to vyznělo dost blbě.
,,To je v pohodě," řekla nesměle Chelsea. Vyhodili jsme ji teda tam, kde chtěla a pak pokračovali směrem můj dům. Jaxon zaparkoval a všichni jsme vyšli ven. Nicole se mi zdála strašně zamlklá. Chtěl jsem si s ní o něčem povídat, nějak ji rozmluvit nebo tak, ale přerušil mě Jaxon.
,,Utíkej nahoru zlato, hned jsem tam," a plácl ji po zadku. Nevypadalo to, že by se nahoru nějak hnala, ba naopak šla strašně pomalu. Musel jsem se usmát.
,,Tady máš peníze," podal mi několik tisícovek, možná i pár deseti tisícovek. Vzal jsem si je od něj a jen se usmál.
,,Dobrou," řekl jsem a šel nahoru. Zahlédl jsem ještě jak Nicole stojí před dveřmi Jaxonova pokoje. ,,Dobrou," řekl jsem i ji, ale místo odpovědi zalezla dovnitř. Povzdechl jsem si a také zašel do své ložnice. Lehl jsem si do postele a zíral do stropu. Nemohl jsem dostat její obraz z hlavy. Její tělo v těch šatech vypadalo tak dokonale. Dokonale obtahovalo její křivky a zároveň podtrhovalo její přednosti. Byl jsem fascinován a nadržený. Můj plán byl na večer jasný. Vyhonit si a jít spát.
Zdravím všechny ♥ Po dlouhé době jsem se k tomu opět dostala a chytla mě neuvěřitelná chuť! Doufám, že tu ještě někdo z Vás zůstal, koho to baví a bude ho zajímat příběh dál, protože určitě je na co se těšit. Děkuju Vám za veškerou podporu, jste všichni moc zlatí! ☺♥
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfikceCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...