42.část

2.7K 132 19
                                    

Z POHLEDU NICOLE

,,Je to tu vážně nádherný" řekla jsem Jaxonovi, který mě hladí po vlasech.

,,Nádherná si ty" podíval se na mě a já se usmála. Sedla jsem si a otočila jsem se čelem k němu.

,,Víš, že neznám lepšího kluka, jak tebe?" podívala jsem se mu do očí. Jaxon se zvedl a za pas si mě posadil na jeho klín.

,,To vážně nevím" zatvářil se nevinně a já se usmála. Naklonila jsem se k němu a pak jsem ho políbila. Začali jsme se líbat. On je tak romantický a chová se ke mně jako k princezně. Jsem ráda, že ho mám.

Leželi jsme vepředu na lodi a slunili se. Bylo nadherné počasí, moře bylo klidné a byl jemný vítr. Ostrov byl tak kouzelný. Musela jsem si udělat fotku.

,,Chceš něco k pití?" zeptala jsem se Jaxona.

,,Vodku s džusem, prosím" řekl a ani se na mě nepodíval, protože měl hlavu vztyčenou ke slunci.

,,Tak bacha, ať se nespálíš" zasmála jsem se a šla jsem do podpalubí. Tam jsem to nalila a pak jsem mu to donesla. Sedla jsem si vedle něj a zase jsme tam leželi. Sami.

*     *     *

,,Jaxone, pojedeme už domů?" podívala jsem se na něj a on spal. Dloubla jsem do něj prstem, aby se probral. To nezabralo. Dostala jsem menší nápad jak vzbudit.

Skočila jsem do vody, která byla po opalování na slunci pěkně studená a pak jsem vylezla zpět nahoru. Sundala sem si vrchní díl plavek a rychle jsem si na Jaxona lehla.

,,Co děláš ty vol-..co děláš zlato?" opravil se a já se na něj zasmála. Když si všimnul, že nemám vrchí díl plavek, vycenil na mě zuby. ,,Bude nějaký rodeo?" zvednul obočí.

,,Ne!" zasmála jsem se, zakryla jsem si rukou prsa a vstala jsem. On mě zatáhl za druhou ruku a přitáhl si mě k sobě. 

,,Mám na to chuť. Neříkej, že ty nemáš" ohrnul spodní ret. Zamyslela jsem se a měla jsem docela chuť, ale na nic velkého.

,,Tak pojď" kousla jsem se do rtu a šli jsme společně do podpalubí.

*     *     *

,,Vstávačka" dávala jsem pusinky na Jaxonův obličej. Zamručel a obmotal si své ruce okolo mého těla. Ležela jsem na něm a on po chvíli otevřel oči. Koukali jsme se na sebe a on se ke mně naklonil a začal mě líbat. Pak si mě předtočil pod sebe a takhle by to mohlo pokračovat, ale někdo nás přerušil. 

Odtrhli jsme se od sebe a všimli jsme si nějakého chlapa, který sem zvědavě nakukoval. Oh, počkat! To je ten chlap, co nám půjčil tu loď. Zrudla jsem a Jaxon si přikryl spodní část těla dekou. Byl nahej.

Včera nic nebylo. Teda bylo, ale ne sex. Takže asi víte, co se dělo. 

,,Omlouvám se za vyrušení, ale všiml jsem si, že loď už je zpátky a nechtěl jsem Vás budit a nic takového, ale chtěl bych Vás pozvat na drink" vycenil zuby. S Jaxonem jsme se na sebe podívali a oba dva jsme byli rudí. 

,,Ovšem, rádi, jen se převlékneme" řekl. ,,Pokud nás omluvíte" koukal na něj. On přikývl a odešel. Začala jsem se smát. Nebo snažila jsem se to v sobě držet. Jaxon mě popadl za ruku a já dopadla do postele. 

,,Nesměj se" kousl mě do krku. Já jsem se opět posadila a hledala jsem své oblečení. Nandala jsem si ho a když jsem chtěla jít za tím chlapem, tak si Jaxon neodpustil plácnutí po zadku.

Z POHLEDU JUSTINA

Jelikož se mi nechtělo jet zpátky domů, tak jsem se rozhodl, že se pojedu podívat na místní závody. Dřív jsem tady také jezdil. Ale to je tak pět až šest let zpátky. Ano, jezdil jsem, i když jsem neměl řidičák, ale tak tady to nikdo neřešil. 

Bylo to tu super. Odměny, holky, jídlo, holky. Prostě takovej správnej styl života. Co jsem tam přijel jsem viděl, že zrovna někdo jede. Dráha byla už o mnohem složitější a delší než dříve. Dříve to byl jen takovej ovál, ale teď mi to přijde zmenšenina dráhy, která se jezdí na Formuli 1.

Seděl jsem v autě a pozoroval sem dva kluky, co se předháněj v nabušených autech, který beztak ukradli fotrovi nebo strejdovi. Holky pištěly a fandily svým idolům. Nakonec to byla remíza. 

Vylezl jsem z auta a šel jsem se podívat blíže. No ne..

,,Hej, kámo, brácho, co tu děláš?" přišli ke mě Fredo s Chazem. Aha, tak to nebyli dva kluci co ukradli auto fotříkům. I když u nich by to bylo taky možný.

,,Chtěl jsem se podívat, jak to tu běží a koukám stále to tu šlape jako hodinky" zasmál jsem se a dal sem si s nima placáka. 

,,Mám hlad, jdem se najíst? Zvu Tě kámo" zasmál se Chaz. Přikývl jsem a také jsem se zasmál. ,,Jinak, kde si vůbec byl?"

,,Hodit starý život za sebe a všechny stíny s ním" řekl jsem a posadil jsem se na barovou stoličku. Hudba hrála nahlas, takže jsme na sebe pak ani nemluvili. Objednali jsme si hamburgery, které byly stokrát lepší jak ty, co dříve dělaly. Byly šťavňatější, jako ta kočka, co mi ho podávala.

Ani jsem se nemusel na nic ptát a číslo mi leželo pod talířem. Jo, zavolám, ale až vyhraju sázku. Snad to bude brzy. To mi připomělo, že bych jí mohl napsat. 

,,Co takhle zítra někam jít? Třeba na vodní skútry? Co řikáš? Vyzvednu Tě -Justin" 

Po chvilce jsme dojedli a vrátili jsme se na dráhu. Byl tam jeden týpek, kterej mě vyzval, tak jsem to přijmul. I když jsem na to neměl správné auto, i tak jsem ho porazil. Léta praxe a zkušeností, frajere.

Omlouvám se, hrozně moc! Části se mi smazaly a já jsem si ji neuložila, protože jsem to psala u táty na ntb a když jsem konečně měla nápad jak pokračovat a chtěla jsem tuto část vydat, tak jsem zjistila, že je pryč. Tak jsem jí musela nějak napsat od znova..což mě mrzí, protože do další části to krásně zapadalo, tak snad bude i teď. Hrozně se omlouvám a doufám, že to bude alespoň 5 lidí číst a že mi to dají vědět komentářem :( Hrozně se omlouvám, teď už to snad bude lepší, ale fakticky poslední dobou nemám chuť..ale napadla mě nová story, takže snad ta by mi mohla dát znovu naději :) 

Chtěl by někdo věnování na další část? A chtěli byste, abych ještě pokračovala nebo to nějak už zakončovala? :)




Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat