11.část

5.1K 241 43
                                    

 Z POHLEDU NICOLE

Sakra, sakra, sakra! Co mám dělat? Když začnu spolupracovat, budu toho litovat, ale jeho rty přímo volají o opětovaný polibek. Dost řečí, konečně bych se měla odvážit a začít jednat. Třeba má Justin pravdu. Měli bychom dávat lidem druhé šance. A když to udělal Justin tak já to zvládnu taky. Konečně jsem se vzpamatovala a začala spolupracovat. Justin přidával na intenzivitě a my se s mlasknutím odtáhli. Koukla jsem mu do očí a naše pohledy se střetly. Trapas. Hned jsem svůj pohled zabodla do země.

,,Ještě nějaká tajemství o tobě nevím?" zeptal se mě a já nechápala jak to myslí. Jaká tajemství má namysli?

,,Co? Jak to myslíš?" koukala jsem na něj nechápavě, ale přitom jsem se smála.

,,Líbaš dokonale, jako bohyně" řekl a já ho bouchla do ramene a okamžtě jsem se začala červenat. První dělal, jakože 'Za co?', ale pak si mě dobíral, že se červenám. ,,Nezajdeme do kina? Touhle dobou dávají skvělé filmy" změnil téma Justin.

,,Jo, to by bylo fajn" řekla jsem a oba dva jsme se zvedli. Justin si mě k sobě přitáhl a chytnul mě za pas. Dobře, chlapec si až moc věří. Takhle by to nešlo. Nechám se unést a za chvíli s ním skončím v posteli. Musela jsem se nějak z jeho sevření vyvléknout.

Pokusila jsem se šlápnou blbě a tak se taky stalo, ale Justin mě chytnul a postavil mě opět na nohy. Jenže mě znovu chytl za pas.

,,Nechceš si zatancovat?" vzala jsem ho za ruku a udělala otočku, ale on pak si mě za mou ruku přitáhl zpět k sobě. Sakra! Tohle bude ještě zajímavý, ale ten tanec byl vtipný. Prej 'Nechceš si zatancovat?' Vážně? To mě nenapadla větší hovadina? Bože.

,,Jé spadnul mi mobil" řekla jsem a sebrala ho. On na mě počkal a pak mě zas chytnul za pas. Fajn, vyhrál si Justine. Vzdávám se. Tak tedy jsem to vzdala a po jeho boku jsem došla až ke kinu. Postavili jsme se do fronty a čekali než na nás příjde řada.

,,Na co chceš jít?" zeptal se mě.

,,Mě je to jedno" odpověděla jsem. Justin jenom přikývl a pak jsme už nemluvili.

,,Dobrý den" pozdravila nás prodavačka lístků.

,,Dobrý, dva lístky na Divergent, prosím" Justin řekl a kouknul svůdně na tu prodavačku. Ach můj bože. Ještě před chvíli se támhle v parku držíme za ruce a teď najednou koketuje s prodavačkou lístků? Chlapy.

,,A prosím, do zadní řady" koukla jsem na tu nánu. Koukla na mě pohledem alá Buď zticha. S tebou se nikdo nebaví. No a dál se koukala zasněně na Justina. Protočila jsem očima a odešla, než se tam začnou líbat. To vážně vidět nemusím.

Justin po pěti minutách přišel za mnou a nechápavě se na mě díval. Celkem se divím, že neměl zlíbaný obličej.

,,Co se stalo, že si se tak rychle vypařila?" zasmál se.

,,Nemusím vidět jak koketuješ s prodavačkou lístků" založila jsem si ruce na prsou.

,,Žárlíš?" zvednul obočí a šel mým směrem. Přímo ke mě.

,,Ne" odpověděla jsem stručně. Cítila jsme jeho dech na své tváři.

Z POHLEDU JUSTINA

Žárlila, jsem si tím jistý na 100%. Jsem rád, že žárlí, protože je to pro mě znamení, že se posouvám stále výš a výš. Je jasné, že tuhle sázku vyhraju.

,,Tak pojď ty nežárlivko. Dáš si popcorn?" kouknul jsem na ní a mračila se na mě.

,,Jednu mattoni a popcorn šunka sýr, prosím" usmála se na prodavače. Sakra, prodavač. Teď se drž Bieber, bude ti to chtít oplatit, tak dělej, jakože je to v pohodě.

,,Dobře" mrknul na ni prodavač. Nicole se předklonila tak, že jí ten prodavač koukal do výstřihu. ,,Bu-Bude to 6 dolarů" začal koktat. Nicole si vytáhla peněženku a začala hledat 6 dolarů.

,,Ups, já mám jenom 5 dolarů" řekla smutně a mávala mu 5-i dolarovkou před obličejem. Víc se k němu naklonila a on měl skvělý výhled na její prsa. Fajn tohle přechází hranice.

,,Tady máte 6 dolarů" řekl jsem rozzuřeně a odtáhl Nicole pryč za zápěstí. Drtil jsem jí ho v ruce.

,,Au, to bolí Justine!" zakřičela na mě a když sem se k ní otočil, vlepila mi facku. Óóó, děvenka si moc dovoluje co? Tak takhle to dál nepůjde. ,,Nazdar" řekla a chtěla se otočit, ale já si jí přitáhl k sobě.

,,Tak hele, takhle to teda nepůjde. Dovolila sis až moc a za to zaplatíš jasné? A ta facka? To si přehnala. Nikdo nebude dávat facku Justinovi Bieberovi" dořekl jsem to a facku jí vlepil nazpátek. Otočila hlavu ve směru facku a následně se za tvář chytla.

,,Jsi jako můj otec!" řekla a do očích se jí nahrnuly slzy. Utíkala ke vchodu, ale pak se ještě na mě otočila a dodala. ,,Myslela jsem si, že jsi jiný, ale mýlila jsem se" rozhodila rukama a běžela dál. Až potom co mi zmizela z dohledu, jsem si uvědomil co jsem udělal. Takhle tu sázku nevyhraju. Sakra!

Okamžitě jsem se rozeběhl za ní. Viděl jsem letmou postavu v dálce. Běžela, takže to musela být Nicole. Rozeběhl jsem se za ní jak nejrychleji to šlo. Běžel jsem rychlostí světla. Už jsem byl od ní pár centimetrů, když mi zazvonil mobil.

,,Tak co Bieber? Jak pokračuješ?" Fredo. Blbější chvíli si vybrat nemohl.

,,Teď nemůžu" řekl jsem a típlo to. Když jsem se otočil, Nicole už tam nebyla. Sakra, asi Freda zabiju. Zkusím jí zavolat a když mi to nezvedne tak jí napíšu.

Vytočil jsem její číslo a nic. Zkusil jsem to znovu, píplo to asi dvakrát, ale pak konec. Alespoň ví, že jsem jí volal. Napíšu ji teda zprávu.

,,Promiň, moje reakce byla přehnaná. Nevím co jsem to udělal a moc mě to mrzí. Nikdy bych neuhodil holku. Promiň, odpusť mi to. -Justin" odeslal jsem to. Čekal jsem jestli mi přijde odpověď, ale nic mi nepřišlo. Rozhodl jsem se, že půjdu domů a cestou jí napíšu ještě pár zpráv. Když myslím pár, napíšu jí jich tolik dokud mi na jednu neodepíše.

,,Nicole, já to tak nemyslel. Si v pořádku? Jsi doma? Mám o tebe strach. Odepiš mi. -Justin" zase nic.

,,Napiš nebo zavolej mi. Prosím, odpusť mi to. Záleží mi na tobě! -Justin" čekal jsem jestli mi něco příjde, ale zas jsem se mýlil. Byl jsem už doma a tak jsem dal svůj iPhone do kapsy a otevřel dveře od domu. Samozřejmě v obýváku bylo zahuleno a seděli tam všichni.

Nečekala jsem, že napíšu 11.částí :D Je to neuvěřitelné :) Moc Vám děkuju! Píšu to pro Vás, tak doufám, že jste spokojení..♥  Kdo by chtěl věnování na 14.část, tak ať si napíše, protože ty předtím jsou už zamluvené, tak až na 14.část :3 Jinak, ještě pokud to čtete, tak mě moc mrzí, že na minulé části bylo 24 votes ? Já nevím, ale Vám se tento příběh nelíbí ? Prosím, napište mi Vaše názory ! O:) ♥

Věnování pro @zuzkaOL Tak tady to máš ♥ Nějaký dlouhý komentář ? :3 Sranda..Tak snad se líbilo, nejen tobě ale všem ! :)

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat