15.část

4.1K 211 54
                                    

Z POHLEDU NICOLE

Jak jsem vcházela dovnitř, usmívala jsem se. Zavřela jsem dveře a otočila se. V momentě, kdy jsem spatřila svého otce, mi úsměv zmizel. Doslova se vypařil. Stál tam a koukal na mě vraždícím pohledem.

,,A-Ahoj tati" řekla jsem s obavou v hlase.

,,Řekl jsem, že máš být doma ne?" řekla přešel ke mě.

,,Vždyť jsem doma" ukázala jsem na místnost a na sebe. Stál u mě a vlepil mi facku. Sykla jsem bolestí, protože jakmile se dotkl mé tváře, začala mě štípat a taky mě bolely ty modřiny. ,,Za co?" zašeptala jsem. Viděla jsem rozmazaně, protože v očích už jsem měla slzy. Možná jsem citlivka, ale nevíte jaký je to pocit. Pocit, že Vám ubližujě Váš vlastní táta. Není to nic hezkého. Když vidím ostatní holky v mém věku, mají s tátou krásný vztah. Chodí s ním na nákupy a on jim nese tašky. Společně se u toho smějí. Ty dívky mají velké štěstí, jsou tatínkovy holčičky. Tohle slovo mě dožene vždycky ještě k většímu pláči. Otec mi nikdy neřekl, že jsem jeho malá holčička. Nikdy jsem to od něj neslyšela a zřejmě nikdy neuslyším.

,,Máš mě poslouchat a nebuď drzá!" zakřičel na mě a vlepil mi další facku. Tohle je jako za co? Odvážila jsem se a facku mu oplatila.

,,Nech mě už sakra! Přestaň mě bít! Udám Tě na policii a tam Tě zavřou! Už mě to nebaví! Jsi idiot, já tě nenávidím! Bil si mou mámu a biješ mě, proč? Tak sis jí neměl brát, alespoň by kvůli tobě netrpěla! Jsi hajzl! Jsi obyčejnej ubožák! Neumíš nic jiného než chlastat nebo mě týrat!" křičela jsem na něj z plna hrdla, div jsem si nevykřičel hlasivky. Pak udělal něco co jsem nečekala. Vytáhl na mě zbraň a postřelil mě do nohy. Okamžitě jsem se skácela k zemi a z nohy mi najednou začala téct krev. Tak tohle je moc. Ruku jsem si položila na nohu, abych zábranila krvácení, ale moc to nešlo.

Otec tam stál a nenávistným pohledem na mě koukal. Já se nějak doplazila do kuchyně a natáhla se po lékárničce, ale otec mě chytnul za ruku a hodil mě o stěnu. Udělal to tak ještě třikrát, nejméně.

,,Přestaň!" zakřičela jsem jak nejvíc to šlo. Využívala jsem poslední síly. Vlepil mi facku. Fajn, asi se vyplatí mlčet. Třeba když budu dělat , jakože je mi to fuk, přestane. Držela jsem se za nohu a začala jsem brečet, když na mě vytáhl nůž. Tak první pistol a teď nůž? Tak ať mě podřízne a já půjdu za mámou. Uchopil mou levou ruku do své ruky a tam mi udělal čáru nožem. Křičela jsem. Přestal a nůž odhodil na zem. Pak si vzal bundu a odešel pryč. Slyšela jsem venku motor auta, takže jsem usoudila, že se jel opít.

Já jsem se snažila vstát a nějak se dostat k lékárničce. Otevřela jsem jí a byly tam jenom prášky proti bolesti na hlavu a pak nějaké uspávací prášky.

,,Sakra!" křikla jsem a pak mě ještě něco napadlo. Rychle jsem si sundala triko a roztrhla ho na dvě půlky. Jednu půlku jsem si obvázala okolo nohy a druhou půlku okolo ruky. Takhle jsem omezila větší ztrátu krve. No, nevím co teď budu dělat. Jsem z toho úplně v háji.

Z POHLEDU JUSTINA

Slyšel jsem, jak si to nahoře Chaz užívá s Bellou. Kouknul jsem na hodiny a zjistil, že už tu hodinu takhle sedím. V tom mě napadlo, kde je Ryan? Říkal, že jde za Nicole a už se dlouhou dobu nevrací. Že by mi Nicole lhala? To snad ne, to by si k Justinu Bieberovi nedovolila. Nikdo by si to nedovolil!

Vytáhl jsem svůj iPhone ze zadní kapsy a vytočil číslo na Nicole. Nic. Zkusil jsem to ještě jednou, ale zase nic. Nechtěl jsem jí psát zprávu, až moc bych se staral. I když to potřebuju, ale zas..Nevím, prostě jí nechci psát. Vyšel jsem nahoru do pokoje a šel si dát sprchu. Potom co jsem se osprchoval, jsem se převléknul a šel opět dolů. Tentokrát jsem zavolal Fredovi, jestli by nechtěl někam zajít.

,,Čau Fredo, nechtěl by si někam vyrazit? Dost se nudím" řekl jsem a čekal na jeho odpověď.

,,Oh, Bieber se nám nudí? Jakto? Tak zajdem do klubu?" ozval se smích z druh strany.

,,Jo jasně, takže za 5 minut v klubu" řekl jsem a zavěsil. Popadnul jsem svoje klíče a šel k autu. Nasednul jsem a vyrazil. Dojel jsem tam a Fredo už stál před vchodem.

,,Zdar bro" podravili jsem se a vešli. Nadechl jsem se a ucítil jsem kouř z cigaret, cítil jsem alkohol a byl tu i zápach upocených lidí. Fuj. Otočil jsem se zpět na Freda, ale ten už tam nebyl. No nevadí.

Přešel jsem k baru a tam mi barman nalil whiskey. Dneska to není ono, vůbec nemám na nic náladu. Furt přemýšlím co dělá Nicole, jak se má a prostě všechno se točí okolo ní. Asi pojedu za ní. Ano, to udělám. Zaplatil jsem a odešel. Nasedl jsem do auta a jel k ní domů. Přijel jsem a bylo tam zhasnuto. Kouknul jsem na hodinky a bylo teprve devět hodin. To snad ještě nemůže spát. Vyšel jsem ven auta a šel k ní před dům.

Zaklepal jsem, abych jí nevzbudil, kdyby doopravdy spala. Furt bylo zhasnuto, ale zevnitř se najednou ozvala rána.

,,Nicole? Jsi to ty? Otevři" mluvil jsem skrz zavřené dveře, ale stále mi nikdo neotvíral. ,,Otevři!" zakřičel jsem a zabouchal na dveře. ,,Nicole. Otevři. Ty. Dveře!" zdůraznil jsem každé slovo.

,,Justine, jdi pryč" zašeptal Nicole hlas.

,,Nicole, otevři ty dveře. Co se stalo?" měl jsem starost.

,,Nic se nestalo, bež pryč" bouchla do dveří a já slyšel jak začala brečet.

,,Nicole, mám o tebe strach! Otevři ty dveře, můžu ti pomoc!" nevěděl jsem co jiného jem měl říct. Na druhé straně bylo ticho. Občas jsem slyšel vzlykání, ale jinak už žádná odpověď. Mám strach. Něco se jí stalo.

Asi jsem to trochu přehnala, ale tak drama..Však on jí týrá. Jinak jaké máte pocity ? Dozví se Justin, co se stalo Nicole ? Pište ↓ :) Kdo by chtěl věnování na další část, ať si napíše..Nebojte se ♥

Věnování pro @ivoka44 Takže, zase máš věnování..Tady je ta krutá část ? Možná není krutá, ale mě to teda příjde horší jak v Kriminálce Miami :D Tak mě nepřizabíjej a měj mě ráda :) To bude asi těžké co ? Jinak doufám, že ses přivázala k židli, honey ♥ ILYSM !

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat