25.část

3.8K 226 51
                                    

Z POHLEDU NICOLE

Už jsem byla skoro u svého domu, když mi začal výzvánět mobil. Vždycky mi začne zvonit, v tu nejblbější chvíli. ,,No jo, vždyť už to zvedám" zanadávala jsem si sama pro sebe. Konečně jsem měla mobil v ruce a podívala se kdo volá. Neznámé číslo. Přiložila jsem si mobil k ucho a řekla: ,,Haló?"

,,Ahoj honey, volám ti, jestli si mi náhodou nedala špatné číslo" zasmál se do telefonu Jaxon.

,,Řikal jsi, že zavoláš až večer nebo se mýlim?" tentokrát jsem se zasmála já.

,,Už jsem to nevydržel a prostě jsem ti musel zavolat. Kdo by nevolal takové krásce?" dobrý flirtovač, ale mě jen tak nedostane. Jesli to má v úsmyslu.

,,Aha. No, už jsi se předvědčil" řekla jsem a měla v úsmyslu zavěsit.

,,Nezavěšuj" zasmutněl. ,,Kdy se zase uvidíme? Furt Tě mám v hlavě. Asi jsem se zamiloval" nad touto poznámkou jsem se musela hlasitě zasmát. ,,Nesměj se mi. Ty mi nevěříš?"

,,Jaxone, známe se asi jednu nebo dvě hodiny a není možné, aby ses..-" omlčela jsem se a potichu se zasmála ,,..aby se zamiloval" 

,,Mám ti to dokázat?" z telefonu bylo poznat, že mluví vážně.

,,Jaxone, už musím končit. Chci se jít ve sprchovat a spát. Jsem vážně unavená a dneska toho na mě bylo moc" povzdychla jsem si.

,,Uvidíme se ještě někdy?" zněl utrápeně. Je mi ho líto. Ale také ho nechápu. Nikdy se mi nestalo, že bych náhodou potkala pěkného kluka v obchodu, zašla s ním na zákusek, dala mu své číslo a on mi pak volal, že se zřejmě zamiloval. Určitě se mi to jenom zdá a za pár minut se probudím a všechno bude tak, jako dřív.

,,Ano, ještě se někdy uvidíme" řekla jsem naposled a následně jsem zavěsila. Zvedla jsem se ze schodů, na kterých jsem seděla celou dobu a ze kterých mě tak bolel zadek. Vešla jsem do domu, kde jsem si hned svlékla bundu a vyzula si boty. Dotkla jsem se studené podlahy a mě naskočila husí kůže. Proběhla jsem chodbou a zamířila jsem nahoru k sobě.

Když jsem byla v pokoji, hned jsem ním prolítla a běžela do koupelny. Svlékla jsem si všechno oblečení a skočila do sprchového koutu. Pustila jsem se velmi teplý proud a jak na mě dopadly první kapsy, husí kůže se vrátila. Otřásla jsem se a vzala si mýdlo. Rozetřela jsem si ho po těle a pak smyla. 

Vylezla jsem ze sprchy, obmotala okolo sebe ručník a šla jsem lenivým krokem do pokoje. Stála jsem před skříní a hledala jsem nějaké tričko a kraťasy. Nakonec jsem si vytáhla bílé tričko s dlouhým rukávem a pod to jenom kalhotky. Nebudu si mačkat břicho. Ručník jsem pověsila na topení v koupelně a pak konečně ulehla, do své momentálně studené postele. Už se mi oční víčka zavíraly, když v tom mi zabrněl mobil na nočním stolku, vedle postele. Otráveně jsem se pro něj natáhla a začala číst zprávu.

,,Dobrou noc honey, sladce spi. Myslím na tebe -Jaxon" usmála jsem se. Je tak pozorný. A tak jsem zaspala s krásným pocitem, ale v hlavě mi létalo tisícě myšlenek, kde je táta a co se bude dít až přijde domů?

Z POHLEDU JUSTINA

Potom, co jsem se bavil ještě s mámou, tátou a Jazzy, jsem se rozhodl jít za Jaxonem. Ani nepřišel. Mám dojem, že slyšel tátu, že ho volal. No nevadí. Dojdu si za ním sám. 

Šel jsem nahoru a mířil si to rovnou k Jaxonovi do pokoje. Zrovna když jsem chtěl otevřit, se otevřely a mezi nima stál Jaxon.

,,Nazdár brácho, rád Tě vidím" zasmál se.

,,Já tebe taky. Tak co? Jak žiješ a co holky?" šibalsky jsem se na něj usmál.

,,Docela v pohodě. Hele, přemýšlel jsem o tom, jestli bych se nemohl na chvíli odstěhovat k Vám? Ukázal by si mi místní kluby a tyhle věci. Jo a holky? Super. Dneska jsem jednu žhavou kočku potkal v obchoďáku" zasmál jsem se spolu s Jaxonem.

,,Tak povídej" 

,,Byl jsem v centru, protože jsem si na sebe chtěl něco koupit. Zrovna, když jsem šel rovně do obchodu, nešlo si nevšimnout jak kouká na výklenek s hodinkami. Její hnědé oči se úplně třpytili, její hnědé vlasy jí zakrývali obličej a o jejím úsměvu ani nemluvně. Byla nádherná a křehká" povzdychl si Jaxon. ,,Oslovil jsem ti, tím, že jsem se zeptal, jestli se jí ty hodinky líbí. První si mě prohlédla, ale nakonec řekla, že se jí líbí. Vzájemně jsme se představili a já ji pozval do kavárny na nějaký zákusek. Objednali jsme si cheese cake, latté a ona jemně perlivou vodu. Pak jsme si dali pár otázek na seznámení. Chtěl jsem od ní číslo a tak mi ho dala. Právě jsem s ní dotelefonoval. Šla spát. Doufám, že se s ní ještě někdy potkám" kouknul se mi Jaxon do očí a já v nich viděl jiskřičky.

,,Ty seš v tom, až po uši" musel jsem se letmo pousmát.

,,Tohle jsem k žádné holce, při seznamování necitíl. Říká se, že se doopravdy zamiluješ jen jednou a já mám dojem, že jsem se právě doopravdy zamiloval"

,,Jaxi, v tomhle ti vážně nepomůžu. Já nejsem na trvalé vztahy"

,,Já vím, no nicméně, teď víš jak jsem na tom. Jsi můj brácha a já ti věřím. Jinak, nemohl bych se k Vám na nějaký čas nastěhovat? Chtěl bych si najít práci, někde v centru a taky bych si už chtěl odpočinout. Nechci bydlet až nadosmrti s mámou a tátou. Prosím Justine, já si pak nějaký byt najdu, ale tady mě už to nebaví. Chci žít, mít svobodu a pít. Jít do klubu a tančit" prosil mě. 

Nevím, co mu mám odpovědět. Bylo by fajn, aby Jaxon s náma byl, ale co kluci? Ti by ho asi přijali, ale co máma? Co táta? Ty to nevezmou nejlépe. Máme veliký barák a že by v něm žili jenom tři lidi? Táta, máma a Jazzy? No, ta se taky dřív nebo později odstěhuje. Takže plus dva domácí mazlíčci. Karma a Tuts. 

,,Víš Jaxone, já bych rád, ale co máma a táta? Barák velikej a místa je tu dost. Nechceš si to ještě rozmyslet?" zeptal jsem a nevím, v co jsem doufal. Bude mi jedno jestli bude bydlet s náma. Lžu. Trochu mi to vadí.

,,Ne" řekl vážně a já pochopil, že je rozhodnutý.

Doufám, že se Vám tato část líbila, že jste s ní spokojení, že zanecháte komentář a vote :D Omlouvám se, jestli to nějak nedává smysl a jsou tam chyby, ale teprve se učím..

Tuto část chci věnovat @TinaChristie, ke kterí bych se teď ráda vyjádřila. Týno, vím, že jsem ti věnování slíbila a omlouvám se, že jsem to dvakrát oddálila. Po prvé to byli narozeniny a po druhé to bylo dlouho zamluvené věnování. Strašně si vářím toho, že jsi tuhle story začala číst, protože jsem Tě vždycky obdivovala a byla jsem ráda, že jsem občas mohla pomoc u tvé story. Pro mě to znamenalo něco neuvěřitélného ! Něco výjimečného.. No, byla jsem celá šťastná, když jsme si psali na fb a já si to screenshotovala a pak si i mou story sdílela. To bylo několik heart attacků v jednom dni. Mrzí mě, že jsem Tě zklamala, ale věř mi, že i mě to mrzí..a moc. Doufám, že se ti tahle část líbila a budeš s ní spokojená. Vím, že ti to nevynahradím, ale lépe to asi nedokážu napsat. Nelíbí se ti to ? Asi mi to bude jedno..Já jsem s ní docela spokojená a asi bych možná nic neměnila. Nevím.. Stejně je to jen věnování, kterých můžeš mít ještě tisíce. Můžeš si ještě o ně napsat a to, že ti ho dávám až teď doufám není takový skandál. Doufám, že se ti teda alespoň trochu líbila a to bude asi vše. Omlouvám se za pravopisné chyby :)

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat