Z POHLEDU NICOLE
Nikdy bych neřekla, že Jaxon bude tak fajn kluk. V tomto je úplně jiný jak Justin. Je pozornější, romantický a celkově se chová lépe k dívkám.
Procházíme se po pláži a já stále myslím na to, jak jsem si tak rychle Jaxona oblíbila a co k němu doopravdy cítím. Došla jsem zatím k tomu, že už ho neberu jen jako kamaráda, ale jako něco víc.
Snažila jsem se zakrývat, že ho mám hodně ráda. Vždycky když jsem s ním mluvila po telefonu, šílela jsem. Ani tolik mě neoslovil Justin. On byl takový.. přirozenější.
,,Nicole, nikdy mě žádná holka neokouzlila tak, jako ty" zastavili jsme se a on si mě k sobě otočil. Uculila jsem se a on na mě stále koukal. Přiblížil se ke mně více a na rtech mi zašeptal.
,,Udeláš mě šťastným a staneš se mou dívkou?" usmála jsem se, jak nejvíce to šlo, až mě bolely tváře.
,,Ano" řekla jsem rychle a dala mu pusu. Měla to být rychlá pusa, ale on polibek prohloubil a udělal ho vášnivějším. Odtáhli jsme se od sebe a on mě opět beze slova vzal za ruku a šli jsme po pláži. Bylo to strašně krásné. Jemný písek mezi prsty, slunko a moře. Co víc chtít, že? Ruku v ruce jsme ještě takto šli chvíli, když z ničeho nic Jaxon se mnou trhl a náš směr se změnil.
Podiveně jsem se koukala před sebe, kam jdeme a když jsem viděla Justina u baru, v duchu jsem se plácla po čele a pokroutila hlavou.
,,Čau Justine" pozdravil ho Jaxon a dali si placák. Justin jenom přikývl a koukal na mě. ,,Co tu děláš?" sedl si na barovou stoličku a já tam před ním stála a hrála si z prsty.
,,Znáš to. Prostě, jít na čerstvý vzduch.." odmlčel Justin. Hned se zasmál a dodal. ,,Jsem tu kvůli holkám, chápeš ne. Bikiny. Ty jejich jebatelná těla" kousl se do rtu a koukal na zadek nějaké brunety, která procházela okolo. Otočila jsem se k moři a snažila se na něj nekoukat.
,,Justine? Si to ty?" zaslechla jsem za sebou něčí hlas. Výborně. On je jak mucholapka.
,,Čau kotě" přitáhl si jí k sobě a natiskl si ji mezi nohy. Přejela mu po rozkroku a on zavrčel. Podívala jsem se na Jaxona a ten něco dělal na mobilu. Haló? Já tu jsem taky! Povzdychla jsem si a v tu chvíli se na mě Jaxon konečně podíval. Natáhl ke mně ruku a tím si mě k sobě přitáhl. Objímal mě svými pažemi a já se cítila dobře. Uvolněně.
,,Co si takhle vyrazit na loď?" Jaxon si mě znovu k sobě otočil a dal mi pusu. Koukla jsem se na Justina a ten se tam muchloval s tou holkou, ale koukal na nás.
,,S tebou kamkoliv" usmála jsem se a objala ho okolo krku. Dal mi polibek na rty a přitom si mě k sobě natiskl, jak nejvíce to šlo. Jaxon mě obešel a šel se zeptat, zda bychom si nemohli půjčit nějakou menší loďku.
,,Můžu na slovíčko Nicole?" koukla jsem na Justina a měl na tváři neutrální výraz. Žádné emoce. Pokrčila jsem rameny.
,,Jasně" řekla jsem a šla za ním někam na odlehlé místo.
Z POHLEDU JUSTINA
Víte, jak se půjčují surfovací prkna v takové té typické dřevěné boudě? Tak tam sem Nicole vzal, protože s ní potřebuju mluvit. Nutně. Sice ta bouda nebyla moje, ale zamknul jsem jí, aby tam nikdo nemohl vlézt. Byla dosti daleko od lidí, takže by nás nikdo neměl slyšet.
,,Takže, o čem chceš mluvit?" překřížila si ruce na prsou a koukla na mě.
,,Hah, o čem chci mluvit" řekl jsem sakrasticky. ,,O čem chci kurva mluvit?" zvýšil sem hlas. ,,Už si vyber doprdele! Taháš se semnou a pak s mým bratrem" zakřičel jsem.
,,Si jak děvka! Já Tě měl první, tak taky budeš kurva moje!" zrudnul sem. Kouknul jsem na Nicole a nemohl jsem rozpoznat její výraz tváře.
,,Nikdy jsem tvoje nebyla" řekla.klidně. Prudce jsem k ní šel, až se lekla, couvla a spadla.
,,Byla si, jsi a budeš" chytl jsem jí za ruku a drtil jí. Dělala velkou holku, že to vydrží, ale já mačkal, mačkal a mačkal.
,,Au" zaskuhrala. ,,To už bolí. Pust mě" vydechla zhluboka. Koukal jsem jí do očí a neuvědomoval jsem si, co dělám.
,,Čí sakra seš, kurva?!" zakřičel jsem. Byl jsem rudej a strašně mě sralo, jak se tahala s ním. Je moje! Já jí ojebu a odjebu! Zbavim jí pannenství a adios. Tahej se s ním, jak chceš.
,,Jaxonova!" kopla mě do nohy a já odstoupil. Rychle se zvedla a utekla.
Doprdele, co jsem to udělal...
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...