Z POHLEDU NICOLE
Zbytek odpoledne jsem strávila s Chelsea procházením se v parku, sezením na lavičkách a pojídáním zmrzliny. Byl to příjemně strávený den, až na to, že jsem se dozvěděla, že Chels je ten typ holky, která se jen s někým vyspí a čau.
Přišla jsem s Buddym domů, dala jsem mu najíst a napít a šla jsem se vysprchovat. Pak jsem si uvařila zeleninu, zamíchala s protlakem a přihodila uvařené těstoviny a večeři jsem si vzala do postele. Buddy skočil ke mně na postel a ačkoliv ví, že nesmí, dneska jsem ho u sebe nechala. Dala jsem si notebook na stehna a surfovala jsem po nějakých stránkách s nábytkem. Chybělo mi ještě mnoho věcí, jako gauč, televize, konferenční stolek nebo lampa k posteli, a tak jsem postupně přihazovala kusy nábytku do košíku, když v tom se objevila na obrazovka fotka Jaxona.
,,Aaaa," vyhrkla jsem leknutím a zároveň nadšením.
,,Ahoj lásko," řekl Jaxon, když jsme se konečně spojili.
,,Ahoj! Jakto, že si mi neodepsal na zprávu?!" zamračila jsem se.
,,Přečetl jsem si jí před chvílí a tak jsem rovnou zavolal. Ty se už asi chystáš spát že?" Přikývla jsem.
,,Jojo, udělala jsem si večeři, koukala jsem na net, ale možná se ještě podívám na film tady s Buddym," pootočila jsem notebook, aby Jax viděl Buddyho.
,,Zdárek Buddy," zamával mu Jax a zasmál se.
,,Čeká tě hodně práce?" povzdechla jsem.
,,Bohužel ano. Každej den mám naplánovaný focení, někdy i dvě a jak je to na různých místech, tak to cestování taky nebude zrovna nabuzující. Ale budeme v kontaktu a pak si i zavoláme jo? Slibuju," poslal mi pusu.
,,Pak mi můžeš poslat i nějaký fotky třeba, když budeš mít čas. Chci vidět jak je můj kluk šikovnej."
,,No, to bych neměl, ale pro tebe všechno zlato. Nicméně, už budu muset končit. Tak se hezky vyspi a miluju tě." Řekl a jak jsem se i já rozloučila, tak zavěsil. Podívala jsem se na Buddyho, který se na mě podíval přivřenýma očima a já ho pohladila.
,,Aspoň ty mi nikam neutíkáš," pousmála jsem se a pustila jsem si nějaký film. Netrvalo dlouho a upadla jsem ho hlubokého spánku.
* * *
,,Uhhh," převalila jsem se z jednoho boku na druhý. Cítila jsem mokro v obličeji. ,,Ne! Buddy přestaň!" Otevřela jsem oči a Buddyho obličej byl přímo u mého. Měl vypláznutý jazyk a hlasitě dýchal. Převalila jsem se znovu, aby na mě Buddy nemohl a já mohla pokračovat v snění, ale místo toho, aby mě nechal, skočil na mě a začal štěkat.
,,Dobře, fajn fajn!" posadila jsem se na postel a začala jsem ho drbat. ,,Ty ses nám dobře vyspinkal co? Chceš si takhle hrát co?" hladila jsem ho všude možně a potom škádlila. Hopsal po posteli a štěkal pořád hlasitěji. ,,Jdeme ven? Jdeme ven?" mluvila jsem na něj jak na dítě. ,,Tak vstávat!" vyskočila jsem z postele, oblékla se do tepláku, přehodila přes sebe mikinu a vyrazili jsme na ranní procházku. Buddy si spokojeně vykonal potřebu, mezitím se zapletl s dvěma fenkami, takže jsem měla co dělat, abych ho odtáhla.
Přišli jsme domů a já si udělala snídani. Přemýšlela jsem, co dnes podniknu. Možná bych mohla naplánovat výlet někam mimo město a vzít sebou Justina. A v tu chvíli mě napadl výlet k Saltonskému moři. Vezmu sebou samozřejmě i Buddyho, aby se vyřádil. Navíc ho nechci nechávat doma samotného.
Popadla jsem mobil a vytočila jsem Justinovo číslo. Po chvilce se ozval: ,,Ahoj Nicole!"
,,Ahoj Justine, máš dneska čas?" podívala jsem se z okna.
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...