28.část

3.7K 215 48
                                    

Z POHLEDU NICOLE

Seděli jsme v autě a v naprosté tichosti. Cítila jsem se nepříjemně a proto jsem se natáhla rukou na tlačítko zapnutí rádia. Zrovna hrála písnička Classic od MKTO Jojo, starý zlatý časy.

(Opět čtěte pomalu! Puste si písničku na boku pokud chcete →)

Začala jsem si zpívat a máchat rukama. Dělala jsem vtipné obličeje a smála se u toho. Justin na mě koukal jako kdybych spadla z višně, ale nakonec jsem ho donutila se přidat. Dnešek už nemůže být lepší. Opět si představte jako když máte auto bez střechy, vy si stoupnete na sedadlo a vlasy Vám vlajou. Hudba puštěná na maximum a vy si zpíváte a máte vítr ve vlasech. Ještě ten čerstvý vzduch a jedete po dálnici vedle mořského pobřeží. Snad chápete. Dálnice velká jak prase a vedle moře. Přesně jako ve filmech. Vždy jsem si to chtěla zkusit a zažít tento pocit. Jako malá jsem vždycky žárlila na lidi ve filmu. Jsem asi divná, ale je to tak.

,,You're over my head, I'm out of my mind

Thinking I was born in the wrong time

One of a kind, living in a world gone plastic

Baby, you're so classic (yeah yeah)

(Gone plastic)

Baby, you're so classic (yeah yeah)

Baby you

Baby, you're so classic" zpívali jsme společně s Justinem. Neříkám, že umíme zpívat, teda alepsoň já ne. Justin má krásný hlas.

,,Máš krásný hlas Justine" bezmyšlenkovitě jsem vyhrkla a začervenala jsem se.

,,To říká ta pravá" mrknul na mě a my jsme jeli dál. Na chvilku Justin ztlumil Justin rádio, abychom se slyšeli a mohli na sebe mluvit.

,,Nicole, můžu mít takovou otázku ohledně kluků?" polkla jsem, když se chtěl bavit o klucích. Přikývla jsem a doufala, jestli se nebude ptát na to, jestli jsem panna. ,,Jaký je tvůj vysněný typ kluka?" nahlas jsem si oddychla, když se mě zeptal na tohle. Samozřejmě, že se na mě divně podíval a musela jsem se zasmát.

,,Vysněný typ kluka? Ten asi vyloženě nemám jako do detailu, ale aby byl hodný, upřímný, miloval mě, takovou jaká jsem a všechny tyhle věci okolo, znáš to" snažila jsem to nějak zakecat.

,,Já vím, o co se snažíš Nicole a proto pokračuj" zasmál se. Zčervenala jsem hanbou, že mě prokouknul.

,,Chci, aby byl pozitivně naladěný a když ne, chtěla bych mu zvednout náladu. Chci, aby si všímal maličkostí. Chci, aby se za mě nestyděl. Chci, aby mě představil svým kamarádům 'Tak tohle je moje dívka' nebo tak nějak. Chci, aby byl stejně šílený jako já. Chci, aby mě do ničeho nenutil, když se mi nebude chtít. Chci, aby mu tolik nezáleželo na vzhledu, ale na tom jaké je moje srdce. Chci, aby mu zaléželo víc na mém charakteru jak vzhledu. Chci, pro něj být jenom ta jediná. Chci, aby mi dával najevo, že jsem pro něj ta jediná. Chci, aby mě doopravdy miloval. Chci, aby byl romantický. Chci kluka, vedle kterého se budu ráno probouzet. Chci kluka, který mě nedkopne až mu dám v posteli..." dopověděla jsem svůj monolog o svém 'ideálním klukovi'. Koukla jsem na Justina a ten byl v šoku. Byl jako v tranzu. ,,Děje se něco?" promluvila jsem sklesle.

,,Ne, vůbec nic" usmál se, ale falešně. ,,Jsem rád, že si mi to řekla" zdál se mi nějaký divný a jiný.

,,Justine, nedělej ze mě husu!" okřikla jsem ho se smíchem. ,,Vidím na tobě, že se něco stalo. Jak jsem řekla poslední větu, změnil si výraz ve tváři. Řekni, co tě na tom tak dostalo" začala jsem ho pošťuchovat.

Z POHLEDU JUSTINA

Měla pravdu. Byl jsem šokovaný nebo spíš naštvaný na sebe. Máme sázku s klukama, že když se s ní vyspím, vyhraju. A teď když vím, že chce kluka, co jí neodkopne v posteli, hned jakmile si s ní užije. Bože! Co to sakra povídám? Vždyť mi na tom nezáleží. Záleží mi na výhře! Ale musím se přiblížit alespoň k tomu jejímu vysněnýmu klukovi. Klid Justine, jsi s ní jenom pár dní, tak nevyváděj a nehraj na city. Nejsi zamilovaný! Tak chill out man.

,,Nic se neděje, vážne" usmál jsem se. ,,A hele, už jsme tady" dodal jsem. Nicole se jenom na mě smutně podívala, vzala za kliku a vyšla ven z auta. Povzdychl jsem si a čekal na ní v autě.

Nevím, co to dělám. Nějak nejsem sám sebou. Že by to byly hormony? Ne! Pff, nad čím to přemýšlím. Pociťuji nějakou změnu, ale nevím, jak jí mám nazvat. Prostě jsem nesvůj. Mluvím jako holky, když mají menstruaci. Radši nechám přemýšlení nad sebou nebo ještě budu přemýšlet o tom, jestli nejsem těhotný, což se zamítá v každém případě!

Mezitím, co Nicole byla pryč jsem poslal esemesku Miley, Candice a Acacie jestli by nechtěly přijít. Dlouho jsme se neviděli a myslím, že i kluci je uvítají. Acacia mi je momentálně upřímně jedno. Vím, že má city a bla bla bla, ale vážně nestojím o vážný vztah, s nikým. A kdo ví, Candice si mohla ze mě udělat srandu a lhát mi o tom, že mě Acacia miluje. I když, jsem sexy a až moc přitažlivý, to se musí nechat, takže se na mě prakticky lepí každá, ale rozhodně k Acacie nic vážného necítím. Jsme pouze a jen přátelé.

Když už jsem si myslel, že za Nicole budu muset dojít, najednou se otevřely dveře od auta.

,,Promiň za to zpoždění, ale teď už můžeš jet" posadila se hlouběji do sedadla a vlasy si furt zakrývala tvář. Neustále se otáčela k oknu. Zpočátku jsem se nechtěl ptát, co se děje, ale její neustále vrtění na sedačce nešlo nepřehlédnout.

,,Nicole, můžeš mi říct proč se tady kroutíš jak had?!" zakřičel jsem, ale ne tak nahlas, aby jí to vyděsilo. Ale okamžitě zbledla v tváři, když se na mě otočila. Měla červenou tvář, jakoby ji někdo uhodil. ,,Proč máš červenou tvář?" natáhl jsem se k ní a pustil jsem volant.

,,Ne Justine, to je dobrý" plácla mě po ruce a stále se otáčela zády ke mě.

,,Ukáž mi to!" šáhl jsem po ní a koukl se na její tváář pořádně. Koukli jsme si do očí, ale Nicole pak koukla před sebe a zaječela.

,,Justine pozor!"

Špatnýýýý, bléé, fůůůj...Chápu :D Ne, jsem s tím napůl spokojená. Ale jenom napůl. Možná to mohlo být lepší, no, snažila jsem se, ale nešlo to. Jsem neschopná, I know. I tak se Vám snad tato část trochu líbila a zanecháte KOMENT a VOTE. Pokud se nelíbilo, napište do komentářů, co bych měla změnit a nebo v čem se zlepšit atd. Znáte to. Nebudu to okecávat a budu se snažit přidávat více :) Děkuju moc všem za podporu ♥

Jinak právě jsem si všimla, že začátek je tak krásný a konec tak tragický :D A ještě jak bylo v příběhu, jak Nicole říkala, že je to tak krásný den :D Hehe..Tak co si myslíte, že se stane v další části? :O

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat