62.část

1.6K 72 22
                                    

Z POHLEDU JUSTINA

,,JHsgafagfafb doprdele!!!" zařval někdo a já se rychle posadil do vzpřímené polohy na posteli. Ihned jsem zas spadnul, protože mi do hlavy vystřelila prudká bolest.

,,Tolik jsem toho zas nevypil," řekl jsem si sám pro sebe.

,,Kurva to je bordel, do hajzlu!" zase někdo zakřičel. Vstal jsem z postele a pomalým krokem jsem se táhnul dolů, abych zjistil, co se tam děje. 

,,Se tu neuklízí jako nebo co?" zařval Chaz. 

,,A hele kdopak se nám vrátil z flámu," smál jsem se. Chaz měl rozepnutou košili, neměl ani kalhoty a boxerky měl tak vytahané, že div na mě nevytasil pinďoura.

,,Drž hubu a uklízej." Táhlo to z něj fakt hodně. Na krku jsem viděl dva obrovské cucfleky, ale když jsem odtáhl košili trochu níž, tak jsem jich našel víc.

,,Ty ses úplně posral co?" vrazil jsem mu facku. 

,,Co se do mě sereš? Sere Tě to, že Ti kočička Nikča ještě neroztáhla nožičky a já měl včera božskej sex?" ušklíbl se. Natáhl jsem mu znova, ale to už mi to vrátil. Zvrtlo se to ve rvačku. Ihned dolů přiběhl Ryan a Fredo. Odtrhli nás od sebe a my jsme na sebe pořád řvali.

,,Tvoje chyba, žes včera odešel! Bože, ta tak libově kouřila.." zaklonil hlavu. ,,Lepší fajku sem neměl," smál se.

,,Ani od Belly?" podíval jsem se na něj vyčítavým pohledem. Hned zavřel pusu a nic neříkal. Když ho Ryan pustil, odfrknul si a šel nahoru do pokoje. Když šel okolo mě, sklopil hlavu. Idiot.

,,Někdo nám vysvětlí, co se tu stalo?" valil oči na mě Fredo. Mávl jsem rukou ať to nechá být a šel jsem zpět do svého pokoje. Na mobilu mi svítila zpráva.

,,Ahoj Justine, mohla bych se dneska stavit? I s Buddym? Napadlo mě, že bychom mohli jít na pláž a válet se jen? -Nicole" 

,,Jasně, budu rád. -Justin" Začal jsem si tancovat svůj vítězný taneček.

,,Za 20 minut jsem tam. -Nicole" 20 minut?! Kurňas. Ihned jsem se začal svlékat, běžel jsem do koupelny se vysprchovat, upravit si vlasy, hodit na sebe něco pohodlnýho a čekat. Stihl jsem to jen tak tak. Zezdola se ozval zvonek. 

,,Jdu tam!" seběhl jsem schody a otevřel. Přivítali jsme se s Nicole vřelým objetím a vešla dál.

,,Snídani ve městě?" mrknul jsem na ni.

,,Vlastně ani nemusíte, Ryan udělal pro nás všechny míchaná vajíčka," opřel se o trám Fredo. ,,Je tam i džus, ovoce nebo si můžete udělat ještě lívance." Podíval jsem se na Nicole a kývala hlavou. Nicole všechny pozdravila a Ryanovi snídani velmi pochválila. Vždyť to umí udělat každej. Tak jsme snídali, kecali a ozval se zvonek. Nabídl jsem se, že tam zajdu. Bylo to překvapení potkat Bellu za dveřma.

,,Ahoj Justine! Jak se máš?" objala mě. Byl jsem velmi překvapen, ačkoliv nevím jestli mile nebo ne. Ihned šla do kuchyně, kde pozdravila ostatní. Nicole jsem představovat nemusel, myslím, že už se jednou viděly.

,,Chaz je nahoře, spí," poškrábal jsem se na zátylku. 

,,Chaz nikdy nespí tak dlouho, teda pokud není semnou," zavtipkovala a smála se. Jen jsem zvedl rameny a dál to ignoroval. 

Měli jsme po snídani a tak jsem šel nahoru do pokoje pro nutnosti jako je peněženka a klíče od auta. Mezitím se ale opět rozezvonil zvonek. Přijdu si jak v obchodě, kde mají nade dveřmi zvonek a stále někdo prochází dovnitř a ven. 

Fate or bet ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat