Z POHLEDU NICOLE
Chtěla jsem už vystřelit z baráku, ale Justin mě zastavil se slovy: ,,Jsem dneska volnej." Chvíli jsem váhala, ale pak jsem přikývla.
,,Pláž? Za 40 minut?"
,,Můžeš plavat i ve spodním," mrknul na mě. Zběsile jsem zakývala hlavou na náznak nesouhlasu a vycházela z domu. ,,Tak teda za 40 minut jsem u tebe!" zavolal ode dveří. Usmála jsem se vydala se domu.
* * *
Vzala jsem si na sebe bílé plavky, které byly veprostřed spojené pruhem a měly zlatý doplněk. Jinak byly čistě bílé a jednoduché. Patřily k mým oblíbeným, protože dobře tvarovaly a tak nějak zakrývaly moje ne vyrýsované břicho. Přes to jsem hodila volné šaty, které si pak na pláži sundám. Vzala jsem si klobouk, sluneční brýle a tašku, do které jsem dala ručník, opalovací krém, nějakou knížku - i když pochybuju, že budu číst - a sluchátka. Prohlédla jsem se v zrcadle, vzala si nějaké žabky a vyrazila před barák. Justin měl sice ještě čas, ale už čekal v autě před bytem.
,,Krásné šaty," usmál se na mě.
,,Díky." Nastartoval auto a vyrazili jsme na pláž. Ihned jsem sáhla po rádiu, abych pustila písničky. Začali hrát písničku Bad Girlfriend, a u toho jsem si prostě musela zpívat. Justin se jenom smál a občas se ke mně přidal. Ke konci rádio ztlumil, aby na mě mohl mluvit.
,,Co že tak najednou ses rozhodla jít ven se mnou a nedat přednost mému bratříčkovi?" popichoval mě.
,,Nechci to řešit fakt ne, ale řeknu ti jenom to, že mě naštval a mohl se mi více věnovat," pokrčila jsem rameny a dál se k tomu nevracela. Justin pochopil, a proto dal rádio opět nahlas. Trvalo snad jen 15 minut, než jsme dorazili do cíle. Vystoupili jsme a já ihned běžela co nejblíž k moři, abych zabrala dobré místo. Natáhla jsem ručník na teplý písek, sundala si boty a šaty a rovnou utíkala do vody.
,,Poběž!" zakřičela jsem na Justina, který stál snad ještě u auta. Přidal do kroku, hodil věci na můj ručník, sundal tričko a už byl ve vodě se mnou. ,,Závod k bojce a zpátky?" Přikývl.
,,Teď!" zakřičel a už plaval. Oba dva jsme zvolili stejný plavecký způsob. Plavání bylo vždycky něco, co mě bavilo a čemu jsem se jako malá věnovala. Jenže pak přišla střední, vysoká a bylo víc a víc učení a sportovat jsem nezvládala. Justin se zdál taky jako výborný plavec, jelikož jsem byla tak tři metry za ním a nemohla jsem ho dohnat. ,,Vyhrál jsem!" zakřičel na mě, když se dotkl bojky. Podívala jsem se na něj, celá vyřízená a hodila jsem po něm smutný pohled. Doplavala jsem k němu a taktéž se dotkla bojky.
,,Jsem hotová," zasmála jsem se.
,,Měla bys víc trénovat, když chceš se mnou dávat závody, princezno," poslal mi vzdušnou pusu. Celé tělo se mi zachvělo a naskočila mi husí kůže.
,,No, tenhle závod jsem dost projela," povzdechla jsem si a pak se zasmála. ,,A potřebovala bych, abys mě nazpátek táhnul."
,,Tak mi podej ruku," přijala jsem ji a zahákla jsem se za jeho ramena, ale letmo, aby mohl plavat a neutopil se. Hlavu jsem si položila na jeho rameno a spokojeně odpočívala. Doplavali jsme ke břehu a já hnedka vyskočila a šla si lehnout na ručník.
,,Dojdu nám pro drink, jo?"
,,Jojo." Když odcházel, prohlížela jsem si ho zezadu. Jeho tělo stálo za hřích. On samotnej by určitě stál za hřích, ale vím, že by to s ním bylo jen na jednu noc. A taky vím, že by mě nikdy nechtěl. Možná do postele, ale to si nedokážu představit. Justin se vždycky bavil s těma populárníma holkama, fakt sex bomby, úplně mimo mě. Ale musím se přiznat, že když jsme se začali bavit, moje první myšlenky byly na to, jaký by byl v posteli a co všechno bychom asi spolu mohli vyvádět.
,,Zde prosím," vyrušil mě Justin z myšlenek a podával mi drink.
,,Co to je?" podívala jsem se na něj.
,,Drink." Převrátila jsem očima.
,,Jakej?"
,,Skinny bitch," zakuckala jsem se, když to řekl. A pak jsem se začala smát.
,,Vodka, soda a limetka."
,,Chutná to dobře," řekla jsem a nasadila jsem si klobouk. Zadívala jsem se kolem sebe a viděla jsem děti hrající si se svými rodiči, děti stavící hrad z písku, puberťáky popíjet u baru a lidi ve vztahu. Dostala jsem při pohledu na jeden pár hravou náladu. Mohla bych Justina trošku potrápit a dostat ho do úzkých.
,,Justine?" stoupla jsem si, abych si rozdělala šňůrku od plavek.
,,Mmm?" podíval se na mě, ale já jsem mu pohled neopětovala.
,,Namažeš mi záda?" opět jsem si lehla na lehátko, břichem dolů. Justin souhlasil a sedl si na lehátko hnedka u mě. Já jsem si stáhla plavky do půlky těla, abych přece neměla opálené čáry plavek. První mi v pohodě namazal záda a potom sjel níž.
,,Přitlač," řekla jsem, když mi zrovna mazal zadek. Tak moc intenzivně mi mazal zadek, až jsem z toho dostávala chutě já. Občas mi ho i zmáčknul a já měla práci s tím se udržet a nevyjeknout.
,,Ahh," vzdychl Justin tiše. Usmála jsem se nad tím, že jsem ho dostala do rozpaků. Pak mi rychle namazal nohy a vstal. ,,Hnedka jsem zpátky," řekl a utekl pryč.
,,Ach ti kluci, je to tak jednoduché je dostat do chtíče."
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...