Z POHLEDU JAXONA
Zatímco Nicole spala, jsem přemýšlel o práci co mi Justin nabízel. Chtěl jsem objevit novou zemi a osamostatnit se. Nikdy jsem neměl příležitost se někam sám podívat a vydělávat peníze. Abych si vydělal peníze, tak jsem v létě natíral ploty a pečoval o zahrady starých lidí.
Peníze za to byly, ale málo. Za to bych si mohl koupit dva balíčky gumových medvídků, jednu klobásu a k tomu pivo.Chtěl jsem tu práci, ale konečně jsem našel holku, kterou miluju, bydlím s bráchou v luxusním baráku a mám svobodu. Musím se Justina zeptat, zda není možnost odložit termín mé odpovědi. Zkusím si najít práci někde poblíž.
Vzal jsem ze stolu notebook a hledal jsem na různých stránkách práce poblíž. Dělal bych cokoliv. Klidně kuchaře, moderátora večerních zpráv nebo taxikáře, jako kdysi táta, hlavně, abych měl u sebe Nicole, kterou nadevše miluju.
* * *
Bylo pět ráno a mé oči byly červené a unavené.
,,Mmmmrh," zamumlala Nicole ze spánku. ,,Jaxone," zašeptala pak potichu. Neodpověděl jsem. Slezla z postele a přišla ke mně.
,,Zlato, copak tu děláš?" řekla potichu a dala mi pusu na tvář.
,,Nic, jdi si lehnout," řekl jsem a sklopil sem hlavu. Vjel sem si prsty do vlasů a trochu si za ně zatahal.
,,Pojď semnou," kousla jsem ho do ucha. Pousmála se. Otočil jsem se na ni a dlouze jsem ji políbil.
,,Za chvíli, slibuju," upřímně jsem ji pohled do očí a ona přikývla. Zavrtala se do postele a usla.
Zaklapl jsem notebook, vstal jsem a šel jsem do obýváku. Na stole ležely cigarety. Nikdy jsem nekouřil, ani jsem nechtěl, ale chtěl bych to zkusit a zrovna teď se potřebuju uklidnit.
Vytáhl jsem si z krabičky jednu cigaretu a vzal jsem zapalovač ze stolu. Vyšel jsem na balkón a zapálil jsem si. Po prvním potahu jsem se hrozně rozkašlal a nešlo to zastavit.
,,Už v pohodě?" lekl jsem se, když mě Ryan poplácal po zádech. ,,Kouříš?"
,,Ne-ee," stále jsem pokašlával.
,,To vidím," zasmál se. Potom, co jsem se uklidnil jsem si znova potáhl. Už jsem nekašlal tak, jako předtím.
,,Asi to vezmu," řekl jsem si jen tak pro sebe.
,,Co vezmeš?" podíval se na mě Ryan.
,,Tu práci." Ryan se na mě podíval tázavým pohledem. ,,Justin mi nabídl práci, ale musím odjet dvakrát v roce na dva měsíce pryč. Přesné informace dále nemám, jen jsou za to velké peníze," povzdychl jsem si.
,,Což znamená, že budu čtyři měsíce pryč. Už mám jen osm měsíců na chvilky s Nicole, ale budou dny, kdy na sebe nebudeme mít čas, takže nám zbývá šest a půl měsíce na sebe. Já ji miluju!" nahlas jsem vzdychl.,,S tímhle ti nepomůžu," poplácal mě po rameni a vzal mi cigaretu z ruky. Nasál do sebe nikotin a pak vyfoukl hustý bílý dým. Cigaretu típl o roh balkónu a pak odešel.
Chvíli jsem pozoroval dění venku a pak jsem zašel zase do domu. Nechtělo se mi chodit spát, protože už pomalu začalo svítat, a tak jsem si lehl na gauč a pustil si televizi. Dávali Titanic. V půl šestý ráno dávají Titanic. Super, pomyslel jsem si. I přesto, že jsem se snažil udržet oči otevřena, zmohla mě únava.
Z POHLEDU JUSTINA
Vstal jsem s domněnkou, že dneska budu mít pracovní den. Musel jsem jet do firmy, kde sem to musel trochu srovnat. Přijmout nové zaměstnance a nakoupit formální oblečení. Budeme mít firemní večírek na oslavu dvaceti let, co firma stojí. Potřebuju sehnat někoho, kdo obstará jídlo, pití, hudbu, pozvánky, místo konání, čas..je toho spousta a na tohle nejsem. Já jsem ten co na to dává peníze. Ostatní zařizují.
Postavil jsem se z postele a prohl jsem se v zádech, kde mi příjemně zakřupalo. Přešel jsem k oknu, které jsem otevřel. Ovanul mě jemný vánek. Bílé průsvitné záclony se začaly točit. Usmál jsem se sám pro sebe, jelikož venku už bylo krásně a bylo teplo.
V moment kdy jsem chtěl jít do koupelny se osprchovat, jsem zaslechl krásný hlas.,,Ask me why I did it, ask me why I did it..
I said, All For Love!
Ask me why I did it..
I said All For Love!"Vykoukl jsem ze dveří a díval jsem se na ni. Moje oči se okamžitě přesměrovaly na její krásné dlouhé opalené nohy. Napůl lžu, protože jsem se koukal i na její dokonalou prdelku. Měla černé krajky a přes to bílou košili.
Bíla košile na holce jako je Nicole je boží dílo. Cuklo mi v penisu, což znamenalo, že Nicole je kurva sexy!
Zvedla hlavu, a tak jsem rychle zavřel dveře, aby me neviděla. Zřejme šla do kuchyně. Když jsem slyšel, že se vrací nahoru, vyšel jsem z pokoje.,,Dobré ráno," kousl jsem se do rtu.
,,Aah," lekla se, ,,ahoj," zasmála se.
,,Jak ses vyspala?"
,,Dobře, co ty?" snažila se stáhnout tričko víc dolu, aby se zakryla.
Oh baby, tebe bych svliknul hned.
,,Přestaň," chytl jsem ji za ruku, aby si nemohla tahat tričko níž. ,,Ohh promiň," hned na to jsem ji pustil a poškrábal jsem se na zátylku.
,,Nicole?" vyšel Jaxon jen v boxerkách. No, vlastně jako by nic neměl, protože měl hodně stažené tak, že jsem viděl i to, co jsem nechtěl.
,,Ohh," zarazil se a vytáhl si je výš. Já jsem se otočil, aby na to měl soukromí. ,,Pardon"
,,V pohodě, no nic jdu do sprchy a pak tu celý den nebudu," řekl jsem a pak jsem se vrátil k sobě do pokoje.
,,Přinesla jsem šlehačku," zaslechl jsem ještě Nicole.
,,Vím, co s ní," řekl Jaxon a věděl co bude. Fuj, eeehw. Doprdele nesměj píchat!
Svlékl jsem se a vlezl jsem do sprchy. Rychle jsem se umyl, vyčistil zuby a upravil. Navoněl jsem se, vzal jsem si košili, kravatu, sako do ruky, kalhoty, mokasíny.
Vyšel jsem z pokoje a zamířil jsem do kuchyně. Vyndal jsem si pár pomerančů a vymačkal sem je.
Bude to znít sakra úchylně, ale myslel jsem u toho na Nicole. Ta její prdel.
Při mačkání těch pomerančů jsem si představoval její prsa, které jsem drtil v ruce.Podíval jsem se na svoje kalhoty, kde už bylo jasně znát, že mi stojí penis.
Džus jsem si přelil do velké flašky, kterou jsem ještě protřepal. Vzal jsem si klíčky od auta a mobil jsem si dal do kapes.
Když jsem si oblékal sako, slyšel jsem smích a dupaní. Byla to zas Nicole adu opět běžela do kuchyně, ovšem když mě viděla, tak se zarazila a kousla se do rtu.
Nějak jsem se neohlížel a vyjel jsem do práce. Na půli cesty mi přišla sms.
Zastavil jsem na semaforu a otevřel jsem zprávy.Bro: Tu práci beru.
ČTEŠ
Fate or bet ?
FanfictionCopyright ©2014 |Michelle309| Každým dnem mám pocit, že potřebuju umřít. Nemám co ztratit. Žiju s otcem, který mě týrá. Nemám sourozence, ani mámu. Chci umřít, nebo ... najdu snad někdy, někde nový domov? Budu konečně jednou zas...